Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Piekary Śląskie: Dostawa artykułów spożywczych typu jaja, warzywa, sypkie, ryby i inne.
Numer ogłoszenia: 407312 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Piekarach Śląskich , ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3938152, faks 032 3938127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych typu jaja, warzywa, sypkie, ryby i inne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych typu jaja, warzywa, sypkie, ryby i inne dla Szpitala Miejskiego Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11 z podziałem na pakiety tj. Pakiet 1 - jaja; Pakiet 2-ryby; Pakiet 3- Artykuły sypie; Pakiet 4-Art. inne typu dźemy, kompoty , olej, ocet, art.puszkowane; Pakiet 5 - Przyprawy; Pakiet 6 -Warzywa i owoce; Pakiet 7 - warzywa i owoce sezonowe. Dostawa towaru następować będzie staraniem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 08:00 do 12:00 w dniach od poniedziałku do czwartku w zależności od pakietu; a) w zakresie dostawy ryb raz na dwa tygodnie , b) w zakresie dostawy jaj raz w tygodniu , c) w zakresie warzyw i owoców raz w tygodniu , d) w zakresie artykułów sypkich i pozostałych raz na dwa tygodnie , Dostawa następować będzie na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia również faksem, z częstotliwością określoną okreslona powyżej , wg uzgodnionego przez strony harmonogramu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00 - Jaja 03.22.23.00 - Owoce inne niż tropikalne 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone 15.33.11.40 - Warzywa liściaste i kapustne 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane 15.33.21.00 - Przetworzone owoce 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymagania art.22 ust.1 ustawy, a także spełniający inne określone przez Zamawiającego w specyfikacji wymagania i potwierdzą powyższe wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, wykazami. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i innych wymagań stawianych przez Zamawiającego nastąpi na podstawie wskazanych w specyfikacji i złożonych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń i wykazów, wg metody spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)wypełnione i podpisane oświadczenie , iż Wykonawca spełnia wymogi art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. c) wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu Oferta. d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy, e) wypełniony i podpisany formularz cenowy . Wykonawcy składają formularze cenowe odrębnie dla każdego pakietu do którego przystępują. f) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu norm o treści wg Załącznika nr 3,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.piekary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: sekreatriat Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 jajka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jajek następować będzie staraniem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 08:00 do 12:00 w dniach od poniedziałku do czwartku, raz w tygodniu .Dostawa następować będzie na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia również faksem, z częstotliwością określoną okreslona powyżej , wg uzgodnionego przez strony harmonogramu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 ryby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb ( dorsz mrożony, śledzie typu matijas, mintaj mrożony) realizowana będzie staraniem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 08:00 do 12:00 w dniach od poniedziałku do czwartku , raz na dwa tygodnie. Dostawa następować będzie na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia również faksem, z częstotliwością określoną okreslona powyżej , wg uzgodnionego przez strony harmonogramu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Artykuły sypkie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów sypkich typu cukier, maki, ryż, kasze, makarony, płatki, sól ,galartki i itp. Realizacja staraniem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 08:00 do 12:00 w dniach od poniedziałku do czwartku, raz na dwa tygodnie. Dostawa następować będzie na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia również faksem, z częstotliwością określoną okreslona powyżej , wg uzgodnionego przez strony harmonogramu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Artykuły inne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów innych typu dżemy, kompoty olej , ocet, art. puszkowane, musztarda , majonez itp. Realizacja staraniem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 08:00 do 12:00 w dniach od poniedziałku do czwartku, raz na dwa tygodnie. Dostawa następować będzie na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia również faksem, z częstotliwością określoną okreslona powyżej , wg uzgodnionego przez strony harmonogramu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.21.00-5, 15.87.10.00-4, 15.40.00.00-2, 15.33.14.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 Przyprawy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przypraw typy ziele angielskie, pieprz, papryka słodka, majeranek, liście laurowe, cynamon , przyprawy typu jarzynka, typu magii , itp. Realizacja staraniem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 08:00 do 12:00 w dniach od poniedziałku do czwartku, raz na dwa tygodnie. Dostawa następować będzie na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia również faksem, z częstotliwością określoną okreslona powyżej , wg uzgodnionego przez strony harmonogramu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 Owoce i warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa róznych owoców i warzyw. Realizacja staraniem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 08:00 do 12:00 w dniach od poniedziałku do czwartku raz w tygodniu. Dostawa następować będzie na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia również faksem, z częstotliwością określoną okreslona powyżej , wg uzgodnionego przez strony harmonogramu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8, 15.33.11.40-0, 03.22.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Owoce i warzywa sezonowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa owoców i warzyw sezonowych typi: śliwka, truskawka, kapusta młoda kalafior, brokuły. Realizacja staraniem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 08:00 do 12:00 w dniach od poniedziałku do czwartku, raz w tygodniu. Dostawa następować będzie na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia również faksem, z częstotliwością określoną okreslona powyżej , wg uzgodnionego przez strony harmonogramu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.00-6, 15.33.11.00-8, 15.33.11.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania: "Postindustrialne centrum dziedzictwa w Piekarach Śląskich - Etap 1 i Etap 2"
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Piekarach Śląskich w roku 2026
- Przebudowa i doposażenie placów zabaw w Żłobku Miejskim w Piekarach Śląskich - Przebudowa i doposażenie placu zabaw zlokalizowanego przy Filii Żłobka Miejskiego w Piekarach Śląskich ul. Bytomska 81
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





