Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-28
Zielona Góra: Dostawa wykładziny podłogowej z PCV
Numer ogłoszenia: 40721 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, fax (068) 322-91-84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wykładziny podłogowej z PCV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wykładziny podłogowej z PCV, w orientacyjnej ilości 2860 m2, o klasyfikacji użytkowej PN-EN 649:2002 r. Grubość wykładziny 1,40 mm, szerokość 2,0 m. Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień (Bfl - S1). I Zakres zamówienia obejmuje dostawę transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy, wraz z rozładunkiem, do siedziby Zamawiającego przedmiotu zamówienia. Terminy dostaw sukcesywnie, w zależności od potrzeb zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia otrzymania odpowiedniego zamówienia od Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.10.00 - Wykładziny podłogowe, okładziny ścienne lub sufitowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp; - spełniają warunki zawarte w art. 22 ustawy Pzp; - wykażą się realizacją wykonania co najmniej jednej dostawy o podobnym charakterze i o podobnej złożoności niniejszego przedmiotu zamówienia; - posiadają certyfikat zgodności produktu z PN-EN 14041 : 2006; - posiadają pozytywną ocenę higieniczną produktu wydaną przez Instytut Medycyny Morskiej i Tropikalnej, lub wydaną przez inny instytut. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę załączonego oświadczenia, oraz wymaganych dokumentów z zastosowaniem formuły: spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać (podpisane) następujące dokumenty i oświadczenia: - formularz oferty - zał. nr 1; - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom; - dokument potwierdzający, że dostarczony produkt posiada pozytywną ocenę higieniczną; - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na zał. nr 3; - dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane na zał nr 3 zostały wykonane należycie; - podpisany załącznik nr 2 zawierający niezbędne oświadczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego- Al. Zjednoczenia 110, pok. nr 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 a, nr pokoju 101, nie później niż do godz. 8.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Kompleksowa organizacja konferencji dla jednostek UZ.
- Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w II półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- USUNIĘCIE KOTEW ORAZ NAPRAWA POWIERZCHNI KAP NA ISTNIEJĄCYCH OBIEKTACH INŻYNIERSKICH ZLOKALIZOWANYCH NA ODCINKU 2., 3. I 4. AUTOSTRADY A18 OD KM 11+860 DO KM 71+533
- Dostawa amunicji na potrzeby Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gorzowie Wielkopolskim
- Budowa ulicy Przylep- Źródlana w Zielonej Górze w ramach zadania Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra.
- Sukcesywna dostawa nabiału w II półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj pod nazwą: "Utworzenie nowych przestrzeni administracyjnych w budynku PSSE we Wrocławiu przy ul. Trzebnickiej 33"
- Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych oraz węzłów sanitarnych w Urzędzie Skarbowym w Zgierzu oraz w Urzędzie Skarbowym w Wieluniu
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratur Poznańskich przy ul. Solnej 10
- Remont pomieszczeń Poradni Specjalistycznej wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacji oraz systemu kolejkowego.
- Wymiana wykładziny dywanowej w obiektach Biur Powiatowych ARiMR, zlokalizowanych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
więcej: Wykładziny podłogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.