eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RozprzaDostawa produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-01

Rozprza: Dostawa produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
Numer ogłoszenia: 407204 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku , Łochyńsko 75A, 97-340 Rozprza, woj. łódzkie, tel. 044 6158013, faks 044 6158013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.lochynsko.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna - Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku w okresie od 01.01.2012 do 31.12.2012r. Przedmiot zamówienia został opracowany z uwzględnieniem asortymentu i ilości jakie Zamawiający zamierza zamówić w trakcie trwania umowy tj. aromaty do ciast (10g)-250 szt., budyń (64g)-2400 szt., chrzan(300g)-150 szt., cukier 3000 kg, cukier puder(500g) 50 szt., cukier waniliowy(30g) -400 szt., cynamon mielony(20g)-120 szt.,dżem (260g)1600szt., fasola Jas(500g)-100 szt., galaretka owocowa (75g)-1400szt., gałka muszkatołowa(12g)-10 szt., groch łupany(500g) 110szt., groszek konserwowy(400g) 400szt., herbata gran. (100g)1500szt., herbata liściasta (100g)240 szt., kakao (100g) 90szt., kasza jęczmienna 270kg, kasza manna 110kg, kawa natur. (250g) 100szt.kawa zbożowa (500g) 170szt., ketchup 500g(260szt., kisiel (77g) 2200 szt., koncentrat pomidorowy (900g) 280szt.,kukurydza konserwowa (400g) 330szt., kwasek cytrynowy (25g) 550szt. majeranek (10g) 480szt., majonez (630g)420szt., mak(500g) 30szt., makaron nitka (1kg)140kg, makaron gruby(1kg) 920kg,marmolada (0,5kg)40szt., ogórki konserwowe (0,9l)400szt., mąka pszenna(1kg) 1360kg, mąka ziemniaczana (1kg) 130kg, miód naturalny (270g)50szt., musztarda(190g) 330szt., ocet (0,5l) 15 szt., olej (1l) 400szt., orzech włoski 30szt., papryka kons.(0,9l) 240szt., papryka słodka mielona(20g)130 szt., pieprz czarny miel.(15g) 600szt., płatki owsiane(500g) 200szt., proszek do pieczenia(30g)100szt., przecier ogórkowy(300g) 300szt., przyprawa do zup w płynie (1l) 12szt., przyprawa do potraw(200g)340 szt., rodzynki(100g)200szt., ryż 780kg, soda oczyszczona(40g)20szt., sól 370kg, syrop zagęszczony(0,5l)500szt., szczaw konserwowy (285g)270szt., wiórki kokosowe(100g)20szt., żelatyna (40g)100szt., przyprawa oregano(20g)10szt., bazylia suszona(20g)10szt., przyprawa gyros(20g)30szt.,brzoskwinie w puszce(850g)50szt., ananas w puszce (565g) 50szt., fasola czerwona (400g)50szt., seler konserwowy(210g) 100szt., płatki kukurydziane 100kg, wafle w polewie(39g )1200szt. ciastka kruche 32kg, cukierki zawijane50kg, liście laurowe (10g) 220szt., ciastka herbatniki (65g) 360szt., ciastka piernik w czekoladzie luzem 230kg, ciastka wafelki 10kg, czekolada mleczna(100g) 200szt.herbata owocowa(25szt.) 200szt., susz owocowy9kg, cukierki galaretka w czekoladzie 150kg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podst. art. 67 ust. 1 pkt. 7 do 5% wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy asortymentu wymienionego w zamówieniu podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje warunku, uzna za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy art. 22 ust. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zrealizował co najmniej 2 dostawy produktów spożywczych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie o wartości 65.000,00zł brutto każda z nich (dostawa realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego Zamawiającego). Warunek zostanie uznany za spełniny na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie definiuje warunku uzna za spełniony na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku gdy jest korzystna dla zamawiającego, zmiany cen spowodowanej zmianą stawki VAT lub uwzględnienie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez prezesa GUS

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.lochynsko.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku, Łochyńsko 75A, 97-340 Rozprza.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku, Łochyńsko 75A, 97-340 Rozprza, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.