To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-19
Gliwice: Modernizacja placu zabaw i boiska wielofunkcyjnego przy ul. Mieszka I
Numer ogłoszenia: 407098 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335566 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja placu zabaw i boiska wielofunkcyjnego przy ul. Mieszka I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym: 1. Modernizacja placu zabaw. 2. Montaż urządzeń zabawowych. 3. Modernizacja boiska. PLAC ZABAW Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: 1. Roboty pomiarowe, 2. Roboty rozbiórkowe, 3. Roboty przygotowawcze i ziemne, 4. Podbudowy pod chodniki 5. Nawierzchnie z kostki brukowej, 6. Pole piaskowe, 7. Nawierzchnia z płyt gumowych - płyty min. 50 x 50 cm. 8. Demontaż ławek i koszy, transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 9. Montaż ławek (8 szt.) i koszy (8 szt.) dostarczonych przez Zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych. 10. Demontaż istniejących elementów placu zabaw oraz transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 11. Montaż urządzeń: urządzenie zabawowe 1 szt., huśtawka podwójna 1szt., huśtawka wagowa 1szt., bujak pojedynczy 1szt., piaskownica 1szt., tablica informacyjna z regulaminem 2szt. Treść regulaminu dostarczy Zamawiający. Zamontowanie urządzeń zgodnie z projektem pod kątem wymiarów, funkcji i z zachowaniem wyznaczonych w projekcie stref bezpieczeństwa. Urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodności PN-1176. 12. Gwarancja na urządzenia oraz nawierzchnie - 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót. 13. Założenie nowych trawników dywanowych z siewu z nawiezieniem ziemi urodzajnej i z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót, 14. Zakup i transport ziemi do wykonania trawników. 15. Montaż ogrodzenia z paneli na słupkach wraz z bramkami wejściowymi samozamykającymi według projektu. BOISKO DO PIŁKI NOŻNEJ. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: 1. Roboty pomiarowe. 2. Roboty rozbiórkowe. 3. Roboty przygotowawcze i ziemne. 4. Demontaż bramek, transport we wskazane miejsce przez Zamawiającego. 5. Wykonanie nawierzchni syntetycznej poliuretanowej. 6. Montaż bramek. 7. Montaż piłkochwytów. Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i według projektu budowlano - wykonawczego. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Projekt budowlano - wykonawczy, 2. Przedmiar robót, 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Istotne warunki zamówienia. 1. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia. 2. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie. 3. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. 4. Wykonawca do wykonania prac zatrudni 1 osobę nadzoru (kierownik budowy), oraz 10 osób fizycznych. 5. Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. Uwaga: Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej. 6. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną. 7. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 8. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 9. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. 10. Termin realizacji - 30 października 2012r. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym, - protokoły z pomiarów i badań, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, - instrukcje eksploatacji i konserwacji oraz gwarancje producentów urządzeń, - certyfikaty i dokumentacje potwierdzające zgodność urządzeń i nawierzchni z normami PN-EN1176 i PN-EN 1177, - zestaw narzędzi do naprawy i konserwacji urządzeń zabawowych. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, 2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, 3. Wykonywanie prac w godzinach od 6oo do 18oo w dni robocze oraz od 6oo do 15oo w sobotę, 4. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, 5. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, 6. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EKO-POL" JAN OGONOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EKO-POL" JAN OGONOWSKI
- PW EKO-POL Jan Ogonowski, Pszczyńska 14, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 467362,98
Oferta z najniższą ceną: 467362,98 / Oferta z najwyższą ceną: 544299,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Grupowe ubezpieczenie zdrowotne pracowników PWiK w Gliwicach"
- ZP/G/49/25Dost 4 rodz drutu: AgNi10 śr4,0mm+/-0,04; (st.m)il 8kg (+/-10%)AgNi10 śr2,0mm+/-0,04; (st.m)il16kg (+/-10%) AgSnO10 śr1,80mm+/-0,04; (st.tw)il18kg (+/-10%) AgSnO10 śr2,20mm+/-0,04; (st.tw.)il5kg (+/-10%)
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego z wykorzystaniem szkoleniowego urządzenia symulacji lotu klasy FNPT II MCC w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) (...)
- Dostawy oleju napędowego
- ZP.261.10.2025 Remont posadzek w budynku przy ul. Kościuszki 15 w Gliwicach
- Modernizacja auli A w Centrum Edukacyjno - Kongresowym. Znak sprawy: DZPZ.284.49.2025.HP
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chrzanów Czwarty"
- Remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy Przedszkolu Publicznym w Górkach Małych, ul. Zalesie
- "Budowa przepompowni ścieków dla Szkoły Podstawowej w Mietkowie oraz Publicznego Przedszkola w Mietkowie"
- Rozbudowa wraz z przebudową Zespołu Szkół o obiekt przedszkola z niezbędną infrastrukturą techniczną (II)
- Przebudowa drogi w zakresie chodników i miejsc postojowych w ramach zad. pn.: Rozszczelnienie nawierzchni w pasach drogowych - plan nasadzeń drzew i krzewów - Zad. nr 1 - Plac Legionów.
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Mietków - rejon I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.