Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Biłgoraj: Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Biłgoraju oraz odbiór i złomowanie tablic
Numer ogłoszenia: 407050 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju , ul. Tadeusz Kościuszki 87, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6882000, 6882006, faks 0846882009.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgorajski.netbip.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Biłgoraju oraz odbiór i złomowanie tablic.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Biłgoraju oraz odbiór i złomowanie tablic 1. Zakres zamówienia obejmuje następujące tablice rejestracyjne Tablice samochodowe zwyczajne (jednorzędowe i dwurzędowe) - 11.000 kpl. Tablice zwyczajne do przyczep (jednorzędowe i dwurzędowe) - 1400 szt. Tablice motocyklowe zwyczajne - 1500 szt. Tablice motorowerowe zwyczajne - 800 szt. Tablice tymczasowe (samochodowe, motocyklowe i motorowerowe) - 100 kpl. Tablice indywidualne (samochodowe, motocyklowe) - 10 kpl. Tablice zabytkowe (samochodowe, motocyklowe, motorowerowe) - 4 kpl 2. Dostawa tablic odbywać się będzie sukcesywnie 3. Wykonawca dostarczy tablice rejestracyjne do Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Biłgoraju na swój koszt i ryzyko w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 4. Każdy komplet tablic będzie opakowany folią i zabezpieczony na czas jego transportu. 5. Odbiór i złomowanie tablic Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odbioru tablic w terminie 2 dni od dnia przesłania zgłoszenia. Wykonawca dokona zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa złomowania przekazanych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie Szacunkowa ilość tablic rejestracyjnych złomowanych wynosi 50% wydanych co stanowi w okresie obowiązywania umowy - 13000,- szt. 6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.72 - Oznakowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którymi: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.); 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o regułę spełnia /nie spełnia. Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz wymaganych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, ustawy 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda, następujących dokumentów a.) zezwolenia na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.); b.) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 23 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty o których mowa w pkt. 2 niniejszego wykazu oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgorajski.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Biłgoraju ul. Tadeusza Kościuszki 87, 23-400 Biłgoraj, pok 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Biłgoraju ul. Tadeusza Kościuszki 87, 23-400 Biłgoraj pok. 103 sekretariat Starosty.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia służące zabezpieczeniu potrzeb ludności cywilnej Powiatu Biłgorajskiego
- "Dostawa urządzeń sieciowych (UTM i access point) wraz z instalacją, konfiguracją i modernizacją zabezpieczeń brzegowych sieci LAN w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Biłgoraj
- przebudowa drogi powiatowej nr 2921L Tereszpol - Smólsko od km 0+000 do km 3+610.
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- AN/ZP/155/25 Realizacji oznakowania wewnętrznego - wykonanie i montaż tabliczek informacyjnych przydrzwiowych w Rektoracie Politechniki Poznańskiej, zlokalizowanego na Kampusie Warta w Poznaniu.
- Dostawa i montaż tablic informacyjnych dotyczących Strefy Czystego Transportu na terenie miasta Krakowa
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych, motorowerowych
- Usługa dostosowania ciągów komunikacyjnych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
więcej: Oznakowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





