Ogłoszenie z dnia 2008-02-28
Męcinka: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ SŁUP, CHROŚLICE ,MĘCINKA
Numer ogłoszenia: 40691 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Męcinka, Męcinka 11, 59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8708623 w. 16, fax 076 8708624.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ SŁUP, CHROŚLICE ,MĘCINKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ SŁUP, CHROŚLICE ,MĘCINKA w ramach następujących zadań : zad. 1 BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ SŁUP, CHROŚLICE , MĘCINKA Wykonanie grawitacyjno-ciśnieniowego systemu kanalizacji z włączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej w Męcince. Całkowita długość : - sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej wynosi : L= 8 823,8 m w tym : - kanałów głównych DN 200 : L= 5 736,7 m - kanałów bocznych DN 150 : L= 3 087,1 m - rurociągów tłocznych : L= 3 057,3 m - wykonanie 2 przepompowni ścieków ( tłoczni ) oraz zad. 2 BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ DLA ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH JEDNORODZINNYCH na działkach od nr 439/9 do nr 439/21 obręb SŁUP z włączeniem do istniejącej infrastruktury w m. Jaworze w następującym zakresie : - sieć kanalizacji sanitarnej Dz 200 PVC - L= 268 mb; - rurociąg kanalizacji tłocznej Dz 75 PEHD - L= 31 mb; - pompownia ścieków - kpl - 1 Przedmiot zamówienia : 1) nie obejmuje opracowania projektu i wykonania organizacji ruchu. 2) obejmuje obsługę geodezyjną ; 3) obejmuje naprawę uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót budowlanych sączków i zbieraczy drenarskich;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wykonawca wniesie wadium w wysokości 150 000,00 zł ( słownie : sto pięćdziesiąt tyś zł).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie t.j. wykonawcy, którzy: wykonali należycie (zakończyli ) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. dwa zadania o podobnym zakresie jak przedmiot niniejszego zamówienia ( za zadanie o podobnym zakresie zamawiający uważa wykonanie min. dwóch pompowni ścieków oraz budowę sieci kanalizacji grawitacyjnej i ciśnieniowej, której długość łączna nie była mniejsza niż 12 km- potwierdzone referencjami) 3)dysponują potencjałem technicznym t.j. wykonawcy, którzy: dysponują min. 4 koparkami lub min. 4 koparko-ładowarkami 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. wykonawcy, którzy dysponują: 4)1) osobami uprawnionymi do wykonywania somodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności : a) instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie : - sieci sanitarnych - min. 1 osoba ( z doświadczeniem w kierowaniu robotami na min. 1 zadaniu podobnym do przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania ) , - instalacji i urządzeń elektrycznych - min. 1 osoba (z doświadczeniem w kierowaniu robotami elektrycznymi na min. 2 przepompowniach ścieków w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania ); b) wodno-melioracyjnej - min. 1 osoba ( z doświadczeniem w kierowaniu robotami na min. 1 zadaniu podobnym do przedmiotu zamówienia -gdzie występowała sieć drenarska melioracyjna - w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania ) c) konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg - min. 1 osoba ( z doświadczeniem w kierowaniu robotami na min. 1 zadaniu polegającym na budowie,modernizacji, remoncie lub odtworzeniu dróg po inwestycjach liniowych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania), 4)2) min. 20 pracownikami budowlanymi, w tym min. 2 uprawnionymi pracownikami do zgrzewania rur PE 4)3) min. 5 osobami posiadającymi uprawnienia maszynisty maszyn budowlanych; 5)znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ,tj : wykonawcy, których : zdolność kredytowa lub wysokość posiadanych środków finansowych nie jest mniejsza niż 2 000 000,00 zł ( słownie : dwa mln. zł); 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć : 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania robót objętych niniejszym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje muszą zawierać :nazwę zamawiającego, datę wystawienia, termin realizacji zamówienia wyrażony poprzez daty skrajne, zakres i wielkość robót w tym długość sieci grawitacyjnej i długość sieci ciśnieniowej oraz informację o należytym wykonaniu robót); 3)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca ( w przypadku gdy nie są własnością wykonawcy należy dołączyć stosowne dokumenty lub oświadczenia o oddaniu do dyspozycji wykonawcy danego urządzenia, czy sprzętu na okres realizacji niniejszego zamówienia); 4)informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( w zakresie doświadczenia w kierowaniu robotami branżowymi wykonawca przedstawi :protokoły odbioru, referencje , wpisy do dziennika budowy lub inne istotne dokumenty budowy ); 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia ( decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zaświadczenia właściwej zawodowej izby inżynierów budownictwa ważne co najmniej do 31.12.2008 r. oraz : - uprawnienia, certyfikaty, itp. dotyczące pracowników do zgrzewania rur PE - uprawnienia maszynistów maszyn budowlanych do pracy na tych maszynach); 7)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (informacja powinna potwierdzać, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy nie jest mniejsza niż 2 000 000,00 zł.( słownie; dwa mln.zł ) 8)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz zaświadczenie właściwego oddziału ZUS - u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9)aktualna informacja z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mecinka.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Męcinka 59-424 Męcinka 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Męcinka - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dotyczy finansowania ze środków UE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy Masłowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





