eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup drukarek i skanerów klasy Tempest spełniających wymagania norm SDIP-27 Level A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Warszawa: Zakup drukarek i skanerów klasy Tempest spełniających wymagania norm SDIP-27 Level A
Numer ogłoszenia: 406896 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Zagranicznych , Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 523 99 10, faks 022 523 81 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup drukarek i skanerów klasy Tempest spełniających wymagania norm SDIP-27 Level A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia powinien być zgodny z przedstawionym wykazem lub równoważny, spełniający normę SDIP-27 Level A, o parametrach nie gorszych niż: a) Drukarka laserowa Tempestowa (norma SDIP-27 Level A) - 4 sztuki Wymagane parametry: - rodzaj: laserowa monochromatyczna; - procesor: 400 MHz; - RAM: 48 MB z możliwością rozbudowy do 320 MB; - interfejs: port USB; - jakość druku 1200x1200 dpi; - szybkość drukowania formatu A4 - minimum 33 str./min.; - duplex: tak; - sieć: 100 Mbps F/O złącza ST; - normatywne obciążenie miesięczne: 100 000 stron/miesiąc; - podawanie papieru : podajnik 1: 100 arkuszy podajnik 2: 500 arkuszy - język drukarki: PCL 6 - maksymalny format: A4 b) Drukarka laserowa Tempestowa (norma SDIP-27 Level A) - 1 sztuka Wymagane parametry: - rodzaj: laserowa monochromatyczna; - procesor: 400 MHz; - RAM: 48 MB z możliwością rozbudowy do 320 MB; - interfejs: port USB; - jakość druku 1200x1200 dpi; - szybkość drukowania formatu A4 - minimum 33 str./min.; - duplex: tak; - sieć: 10 Mbps F/O złącza ST; - normatywne obciążenie miesięczne: 100 000 stron/miesiąc; - podawanie papieru : podajnik 1: 100 arkuszy podajnik 2: 500 arkuszy - język drukarki: PCL 6 - maksymalny format: A4 c) Skaner Tempestowy (norma SDIP-27 Level A) - 10 sztuk Wymagane parametry: - rozdzielczość skanowania (optyczna): do 4800 dpi; - rozdzielczość skanowania urządzenia: do 4800x4800 dpi; - kodowanie koloru: 48-bitowe; - poziom skali szarości: 256; - interfejs: USB; - prędkość skanowania w trybie podglądu: do 4,5 s.; - maksymalny format skanowania: 216x356. d) Wymagania dodatkowe - Gwarancja - minimum 24 miesiące od daty dostawy i odbioru towaru, obejmująca cały przedmiot zamówienia. Okres gwarancji musi być podany w miesiącach dla całego przedmiotu zamówienia. - Zapewnienie certyfikowanego odpłatnego serwisu pogwarancyjnego przez minimum 60 miesięcy. - Termin dostawy do 42 dni od dnia podpisania umowy. - Maksymalny czas dokonania naprawy wynosi 30 dni (włącznie z ponowną certyfikacją przez JC DBTI ABW) licząc od dnia następującego po dniu dostarczenia uszkodzonego materiału przez Zamawiającego (w okresie pogwarancyjnym). - Urządzenia muszą być nowe i dostarczone w opakowaniach fabrycznych, zabezpieczających przed uszkodzeniem w trakcie transportu i składowania, z załączonymi kartami gwarancyjnymi oraz oprogramowaniem i instrukcjami w języku polskim. - Do każdego zestawu winien być dołączony Certyfikat Ochrony Elektromagnetycznej wydany przez JC DBTI ABW, wraz z dodatkowym oznaczeniem na urządzeniu (nalepka z numerem certyfikatu)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. w tym: 2. wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością (minimum 50 000.00 zł brutto) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie dostawę sprzętu klasy Tempest spełniającego normę SDIP-27 Level A. 3. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamównienia, ocena wymagań określonych w pkt 2 będzie dokonywana łącznie w stosunku do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4. zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 8 SIWZ, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 (dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie - Zał. 3a i 3b) do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Przez dostawę odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć dostawę sprzętu klasy Tempest spełniającego normę SDIP-27 Level A..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Prawne i Zamówień Publicznych Al. Szucha 23 00-580 Warszawa tel. 0-22 523 9910, faks 0-22 523 8119 e-mail:bzp@msz.gov.pl Pan Michał Biera, Pani Beata Kowalska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Spraw Zagranicznych Biuro Prawne i Zamówień Publicznych Al. Szucha 23 00-580 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.