eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaPrzedmiotem zamówienia jest dostarczenie towarów niezbędnych do realizacji programuGminne programy aktywizacji zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-13

Ruda Śląska: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie towarów niezbędnych do realizacji programu: Gminne programy aktywizacji zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego.
Numer ogłoszenia: 406552 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Markowej 20, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3440323 w. 301, faks 032 3440302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie towarów niezbędnych do realizacji programu: Gminne programy aktywizacji zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie towarów niezbędnych do realizacji programu: Gminne programy aktywizacji zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: A) Pakiet nr 1 - Wykładziny, B) Pakiet nr 2 - Materiały różne C) Pakiet nr 3 - Materiały instalacyjne wod-kan, D) Pakiet nr 4 - Drzwi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z dodatkiem nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz asortymentowo- cenowy odpowiedni do wycenianego pakietu. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/mops_r_sl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 41-709 Ruda Śląska, ul. Markowej 20, pok. 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 41-709 Ruda Śląska, ul. Markowej 20, pok. 112.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykładziny PCV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykładziny w podanych w formularzu szerokościach, docięte na wskazane przez Zamawiającego długości: - wykładzina w gatunku I, - minimalna grubość wykładziny 2 mm, - minimalna grubość warstwy ścieralnej 0,15 mm, - gwarancja - 5 lat Zamawiający dopuszcza kilka różnych wzorów, kolorów i odcieni wykładzin, przy czym zastrzega, że na część pomieszczeń będą wykorzystane różne szerokości, np. 2m i 3m lub 2m i 4m, dlatego tez oferowany wzór musi być dostępny w różnych szerokościach, aby umożliwić takie połączenia. 2) samoprzylepną listwę przypodłogową w rolkach 15 mb, w 2 lub 3 kolorach do wyboru przez Zamawiającego - kolory dopasowane kolorystycznie do dostarczonych wykładzin. Gatunek I. 3) klej do wykładzin PCV - w pojemnikach o max pojemności 14 kg - do przyklejania wykładzin bez warstwy izolacyjnej do podłoży cementowych, płyt OSB, Gatunek I: - wydajność 0,4 do 0,6 kg / m2; - gwarancja: 12 miesięcy od daty produkcji (Dostawca dostarczy kleje nie starsze niż 2 miesiące od daty produkcji).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 44.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały różne: piasek budowlany, gładź gipsowa, emalia ftalowa, gips budwlany, gips szpachlowy, pigment do kolorowania farb emulsyjnych, płyta OSB, płytki ścienne ceramiczne, preparat do gruntowania, rozcieńczalnik, silikon, sucha zaprawa samopoziująca, zaprawa cementowo - wapienna, zaprawa klejowa do płytek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 44.92.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały instalacyjne wod-kan.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia i armatura sanitarna w tym baterie, zlewozmywaki, syfony itp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 44.41.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drzwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Skrzydła wewnętrzne - skrzydła foliowane, w okleinie drewnopodobnej, pokojowe z szybą, wyposażone w zamek, klamki, klucz, szyldy, (drzwi wc - z szybą i kratką lub tulejami) Konstrukcja skrzydła - ramiak z drewna, wypełnienie poza szybą - plaster miodu 2) Skrzydła / drzwi wejściowe - skrzydła foliowane w okleinie drewnopodobnej, pełne, wyposażone w zamek z wkładką, drugi zamek (wierzchni lub wkładka), szyldy, klamki, Konstrukcja skrzydła - ramiak z drewna, wypełnienie - płyta. Drzwi wejściowe mogą być dostarczone jako kompletne fabrycznie pakowane z ościeżnicą lub skrzydło + standardowa ościeżnica metalowa (cena będzie dotyczyć kompletu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.