Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-12-01
£apy: Dostawa pieluchomajtek dla doros³ych. DPS.II/D - 5/II/12
Numer og³oszenia: 406400 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Spo³ecznej w Uhowie , Uhowo, ul. Sura¿ska 67, 18-100 £apy, woj. podlaskie, tel. 085 7152891, faks 085 7152891.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dpsuhowo.prv.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu. Dom Pomocy Spo³ecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa pieluchomajtek dla doros³ych. DPS.II/D - 5/II/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy pieluchomajtek na potrzeby mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej w Uhowie oko³o 40 000 szt. w skali roku w ilo¶ciach i terminach okre¶lonych ka¿dorazowo w telefonicznych zapotrzebowaniach przez uprawnionych pracownikow DPS..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.00.00.00 - Urz±dzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielêgnacji cia³a 33.14.00.00 - Materia³y medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek bêdzie spe³niony gdy wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie i¿ spe³nia warunki udzia³u okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4, ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych (PZP) - wzór za³. nr 1. 2. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pkt.1 i 2 ustawy PZP Warunek bêdzie spe³niony gdy wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1-2, ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych (PZP) - wzór za³. nr 2.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek bêdzie spe³niony gdy wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie i¿ spe³nia warunki udzia³u okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4, ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych (PZP) - wzór za³. nr 1. 2. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pkt.1 i 2 ustawy PZP Warunek bêdzie spe³niony gdy wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1-2, ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych (PZP) - wzór za³. nr 2.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek bêdzie spe³niony gdy wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie i¿ spe³nia warunki udzia³u okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4, ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych (PZP) - wzór za³. nr 1. 2. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pkt.1 i 2 ustawy PZP Warunek bêdzie spe³niony gdy wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1-2, ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych (PZP) - wzór za³. nr 2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek bêdzie spe³niony gdy wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie i¿ spe³nia warunki udzia³u okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4, ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych (PZP) - wzór za³. nr 1. 2. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pkt.1 i 2 ustawy PZP Warunek bêdzie spe³niony gdy wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1-2, ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych (PZP) - wzór za³. nr 2.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
- za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
17. Zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty mog± byæ dokonane je¿eli: 17.1 Ceny jednostkowe okre¶lone w ofercie mog± ulec zmianie w okresie trwania umowy tylko za zgod± obu stron, na pisemny wniosek jednej ze stron, z przyczyn obiektywnych, miêdzy innymi: wzrost VAT, podwy¿ki cen hurtowych na rynku, cen no¶ników energii, wska¼nik inflacji itp. jednak nie czê¶ciej ni¿ raz na 6 miesiêcy 17.2 Podwy¿szenie cen jednostkowych na wy¿sze nie mo¿e nast±piæ w okresie krótszym ni¿ 6 miesi±cy od dnia podpisania umowy. 17.3 Wykonawca o zamiarze zmian cen jednostkowych na wy¿sze zobowi±zany jest powiadomiæ zamawiaj±cego pisemnie z minimum 7. dniowym wyprzedzeniem wraz z uzasadnieniem planowanych podwy¿ek. 17.4 Warunki mo¿liwych zmian okre¶la równie¿ ust. 4, czê¶æ XVI Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsuhowo.prv.pl/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dom Pomocy Spolecznej w Uhowie. Uhowo ul. Sura¿ska 67, 18-100 £apy. pok.201.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Spolecznej w Uhowie, Uhowo ul. Sura¿ska 67, 18-100 £apy pok. 201..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: do 18.01.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z £AP
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektu dot. zagospodarowania terenu SP ZOZ £apy obejmuj±cej wykorzystanie bioró¿norodno¶ci w zielonej infrastrukturze publicznej wokó³ Szpitala
- "¦wiadczenie us³ug cateringowych"
- Us³ugi kompleksowego ubezpieczenia mienia, nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy £apy i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01.06.2025 r. - 31.05.2026 r.
wiêcej: przetargi w £apach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA KONTRASTÓW I WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA ZAK£ADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ I ODDZIA£U INTENSYWNEGO NADZORU KARDIOLOGICZNEGO
- "Dostawa sprzêtu, odczynników laboratoryjnych, nak³uwaczy i paneli diagnostycznych wraz z dzier¿aw± aparatów"
- Zakup i sukcesywne dostawy jednorazowych bronchoskopów dla potrzeb oddzia³ów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Sukcesywna dostawa materia³ów szewnych i staplerów
- Sukcesywna dostawa materia³ów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- zakup wraz z sukcesywna dostawa pieluchomajtek w 2025
wiêcej: Urz±dzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielêgnacji cia³a »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.