eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CycówDOSTAWA CIĄGNIKA Z NAPĘDEM NA DWIE OSIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Cyców: DOSTAWA CIĄGNIKA Z NAPĘDEM NA DWIE OSIE
Numer ogłoszenia: 406362 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cyców , ul. Chełmska 42, 21-070 Cyców, woj. lubelskie, tel. 0-82 5677003, faks 0-82 5677200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugcycow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CIĄGNIKA Z NAPĘDEM NA DWIE OSIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika z napędem na dwie osie Przedmiotowy ciągnik musi być fabrycznie nowy. I. Parametry techniczne: 1) rok produkcji co najmniej 2009 2) moc ciągnika - od 80 - 100 KM , 3) silnik 4 cylindrowy spełniający normy - co najmniej EURO II, diesel 4) skrzynia biegów mechaniczna, synchronizowana, 5) liczba biegów: przód 12, tył minimum 4, 6) układ hydrauliczny - wydajność pompy min. 46 l/min, 7) układ pneumatyczny dla przyczepy, 8) masa własna ciągnika 3700-4500 kg, 9) WOM tylny - 540/1000 obr/min, 10) TUZ tylny o udźwigu min. 3000 kg z kompletnym zawieszeniem do maszyn rolniczych, 11) TUZ przedni o udźwigu min. 1500 kg, możliwość zamontowania przedniego WOM, 12) napęd na 4 koła 4 x 4, 13) sterowanie tylnym i przednim podnośnikiem - manualne, 14) szybkozłącze hydrauliczne - min. 8 szt, 15) rozdzielacz hydrauliczny 3 sekcyjny - 1 sekcja wersja pływająca, 16) układ pneumatyczny do sterowania hamulcami przyczepy jednoobwodowy i dwuobwodowy, 17) błotniki kół przednich i tylnych, 18) ogrzewana kabina z klimatyzacją i regulowanym siedzeniem + siedzenie dodatkowe dla pasażera, 19) regulowana kolumna kierownicy, 20) hamulce tarczowe niezależne na cztery koła, 21) teleskopowe lusterka zewnętrzne, 22) zaczep górny przestawialny wysokościowo, 23) przyłącze pneumatyczne umożliwiające pompowanie kół, 24) oświetlenie robocze przednie i tylne montowane na dachu kabiny, lampa błyskowa koloru pomarańczowego, 25) dodatkowe światła mijania, 26) układ elektryczny - napięcie 12 V, 27) ładowacz czołowy hydrauliczny współpracujący z ciągnikiem (kompatybilny) - udźwig min. 1500 kg - czerpak do materiałów sypkich szerokość min. 1,30 m - widły do obornika, 28) oznakowana pneumatyka, 29) wbudowana instalacja radiowa wraz z radiem, 30) świadectwo homologacji CE o dopuszczeniu do pracy w UE, 31) dokumentacja techniczno-ruchowa w języku polskim, 32) katalog części zamiennych, 33) 24 - godzinna dostępność serwisu, zapewniony serwis w odległości max 70 km od siedziby zamawiającego, 34) Wymagane jest aby układ diagnostyki pokładowej spełniał wymagania dyrektywy UE 2005/78/WE w celu zapewnienia pracy silnika zgodnej z wymaganymi prawnie ograniczeniami emisji spalin, musi również spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym II. Minimalne warunki gwarancji na oferowaną jednostkę sprzętową, spełniającą parametry techniczne podane w pkt. I w ramach ceny oferty: 1) na silnik i podzespoły ciągnika - co najmniej 24 miesiące, bez limitu motogodzin, 2) na perforację nadwozia - co najmniej 36 miesięcy, 3) Na lakier - co najmniej 24 miesiące, Licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. III. Dodatkowe wymagania: 1. Zamawiający wymaga aby wykonawca - sprzedający wraz ze sprzętem przekazał Zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia dokumenty, a w szczególności: wyciągi świadectwa homologacji ciągnika, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku w języku polskim, 2. Zamawiający wymaga aby Sprzedający zapewnił szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie obsługi sprzętu dla pracowników obsługujących w/w sprzęt w siedzibie właściwej dla Zamawiającego i w uzgodnionym terminie, jednak nie później niż 5 dni od dostarczenia sprzętu, 3. Sprzedający zapewni części do zaoferowanego sprzętu przez okres co najmniej 10 lat,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Powyższe dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, składania ofert przez konsorcjum: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców), b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących a skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d) wykonawców występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone wraz z ofertą. UWAGA: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania (powinno z niego wynikać, że zostało udzielone określonemu podmiotowi i że ów podmiot powierzone mu czynności do wykonania przyjmuje). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawca, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy - należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugcycow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Cycowie, ul. Chełmska 42, 21-070 Cyców.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Cycowie, ul. Chełmska 42, 21-070 Cyców, pokój nr 3 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - działanie - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.