eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › KONSERWACJA I NAPRAWA SYSTEMÓW ALARMOWYCH ( 24/ZP/14 ).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-05

Zgierz: KONSERWACJA I NAPRAWA SYSTEMÓW ALARMOWYCH ( 24/ZP/14 ).
Numer ogłoszenia: 40630 - 2014; data zamieszczenia: 05.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 534610 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA I NAPRAWA SYSTEMÓW ALARMOWYCH ( 24/ZP/14 )..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja i naprawa systemów alarmowych w: -Wojskowej Komendzie Uzupełnień w Tomaszowie Mazowieckim, ul. P.O.W. 9, -Węźle Łączności w Nowym Glinniku - system alarmowy zamontowany w obiekcie w Tomaszowie Mazowieckim, -31 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zgierzu, ul. Konstantynowska 85, -Wojewódzkim Sztabie Wojskowym w Łodzi, ul. Źródłowa 52, -Wojskowym Studium Nauczania Języków Obcych w Łodzi, ul. Źródłowa 52, -Wojskowym Ośrodku Badawczo Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi, ul. Gdańska 89, -Wojskowej Komendy Uzupełnień w Łodzi, ul. 6. Sierpnia 104, -Węźle Łączności w Łodzi, Pl. Hallera 1, -Wojskowej Komendy Uzupełnień w Skierniewicach, ul Batorego 64. -Jednostce Wojskowej 4392 w Nowym Glinniku gm. Lubochnia, -Jednostce Wojskowej 4391 w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Piłsudskiego 72, -Jednostce Wojskowej 4389 Tomaszów Mazowiecki ul. Piłsudskiego 72, -Jednostce Wojskowej 4395 w Leźnicy Wielkiej. -74 Regionalnym Przedstawicielstwie Wojskowym przy ul. Legionów 83 w Łodzi -Wojskowym Centrum Kształcenia Medycznego w Łodzi, ul. 6. Sierpnia 92 i 1. Maja 90 -Wojskowym Biurze Emerytalnym -Składzie Regny, 95-040 Koluszki -Składzie Kutno, ul. Bohaterów Walk Nad Bzurą -Składzie Gałkówek, ul. Łódzka 26 2. Konserwacja realizowana musi być zgodnie z Normą Obroną NO-04-A004-8. 2.1. Zakres konserwacji: -Sprawdzenie instalacji i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń; -Sprawdzenie wszystkich połączeń giętkich; -Sprawdzenie zasilaczy głównych i rezerwowych; -Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, wykonanie testu chodzenia dla czujek PIR i dualnych, sprawdzenie zasięgu działania; -Utrzymanie w czystości czujek w zakresie istotnym dla ich funkcjonowania; -Sprawdzenie poprawności działania urządzeń włączanych ręcznie; -Sprawdzenie zabezpieczenia antysabotażowego urządzeń; -Sprawdzenie poprawności pracy drukarki systemu i czytelności wydruków; -Sprawdzenie urządzeń centralnych i ich obsługi zgodnie z procedurami; -Sprawdzenie poprawności działania każdego sygnalizatora alarmu; -Sprawdzenie programowania i nadawania praw dostępu, aktualizacja kodów dostępu; -Sprawdzenie i regulacja blokownia i odblokowania drzwi; -Regulacja samozamykaczy drzwi; -Sprawdzenie poprawności działania i regulacja kamer; -Sprawdzenie sygnalizacji pożarowej wg normy - PN-E-08350-14:2002; -Przeprowadzenie niezbędnych remontów i napraw w wyniku, których zapewniona będzie poprawna i niezawodna praca systemów pomiędzy kolejnymi przeglądami; -Sprawdzenie w obecności użytkowników czy każdy system zabezpieczenia jest w stanie gotowości. 2.2. Wszystkie materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia konserwacji zabezpiecza Wykonawca. 2.3. Po wykonaniu każdej konserwacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać wpisu w książce systemów alarmowych przechowywanej u Użytkownika. 2.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: a) I konserwacji do 31 marca 2014, b) II konserwacji do 30 czerwca 2014, c) III konserwacji do 30 września 2014, d) IV konserwacji do 30 listopada 2014, 2.5. Wraz pierwszą konserwacją Wykonawca zobowiązany jest do uaktualnienia ukompletowania systemu według wzoru Zamawiającego (załącznik nr 2 do umowy). 3. Naprawy - w przypadku wystąpienia awarii systemu alarmowego Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 4 godzin od zgłoszenia. 3.1. Naprawa związana jest z wystąpieniem awarii w systemie i polegać będzie na: -znalezieniu i zdiagnozowaniu przyczyn awarii; -usprawnieniu - naprawie i/lub wymianie uszkodzonego elementu; -w razie braku możliwości dokonania naprawy w miejscu użytkowania Wykonawca wymontuje urządzenie i dostarczy własnym środkiem transportu do punktu serwisowego, a na ten czas, celem zapewnienia sprawności systemu, zainstaluje urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż urządzenie wymontowane. 3.2. Podjęcie naprawy powinno nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w czasie określonym w ust. 3, po telefonicznym zgłoszeniu awarii do wykonawcy i 31 WOG. Potwierdzenie zgłoszenia przesłane zostanie Wykonawcy i do 31 WOG w Zgierzu faksem. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia otrzymania faksu, poprzez odesłanie pierwszej strony opatrzonej datą i godziną wpłynięcia faksu oraz czytelnym podpisem osoby, która odbierze faks. W przypadku potwierdzenia Zamawiający uzna rozmowę telefoniczną i raport z faksu Zamawiającego, jako skuteczne zgłoszenie awarii. 3.3. Naprawy realizowane będą na polecenie zamawiającego za opłatą ustaloną przez Strony. W tym celu przed przystąpieniem do usunięcia awarii, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu każdorazowo, celem zatwierdzenia, kalkulację kosztów naprawy oraz termin jej realizacji. 3.4. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania naprawy odbywać się będzie przy zastosowaniu stawki za jedno roboczogodzinę. 3.5. Stawka za 1 roboczogodzinę obejmuje wszelkie koszty związane z naprawą, za wyjątkiem kosztów części zamiennych. 3.6. Części zamienne niezbędne do naprawy zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca dokona ich zakupu. Zamawiający pokrywa koszt części w wysokości ceny ich zakupu (Wykonawca do ceny zakupu nie dolicza własnej marży), na podstawie faktury lub WZ, do której Wykonawca załączy kopie dowodu zakupu części. Koszt roboczogodziny będzie następstwem oferty. 3.7. Odbiór prac odbędzie się protokólarnie po uprzednim sprawdzeniu poprawności działania systemu, do którego Wykonawca zobowiązany jest załączyć n/w dokumenty: wykaz zamontowanych urządzeń (części zamiennych); -opis urządzenia oraz nazwę producenta; -normę, z którą jest zgodne urządzenie; -w przypadku, gdy urządzenie jest certyfikowane - nazwę lub znak firmowy organizacji certyfikującej; -klasę zabezpieczenia; -klasę środowiskową; -kartę gwarancyjną na zamontowane urządzenia oraz dokonać wpisu do książki systemu (dowodu urządzenia) wymiany lub naprawy. 4. Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych w związku, z czym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował pionem ochrony składającym się z pełnomocnika ochrony przeszkolonego przez służby ochrony państwa w zakresie ochrony informacji niejawnych i posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. POUFNE oraz przeszkolonego kierownika kancelarii tajnej oraz dysponował Kancelarią Tajną - w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) na potwierdzenie, czego wymaga, aby oferta zawierała oświadczenie o dysponowaniu Kancelarią Tajną i Pionem Ochrony (załącznik nr 10 do SIWZ) 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Zadania zawiera załącznik nr 3 do SIWZ 6.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ATLine Spólka jawna Sławomir Pruski, Franciszkańska 125, 91-845 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227798,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93913,35

  • Oferta z najniższą ceną: 93913,35 / Oferta z najwyższą ceną: 352468,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.