Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-25
Warszawa: zakup i dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 406290 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego , ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 461 30 00, faks 0-22 461 33 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa artykułów spożywczych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią poniższe warunki udziału w postępowaniu: 1.1 posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności ( jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień); 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: a) w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 dostawy o podobnym charakterze odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdej dostawy minimum 150 000 zł; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie dostarczonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale V na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale IV Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy - sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu zawartego w rozdziale IV pkt 1.1;1.2;1.3;1.4); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ( dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu zawartego w rozdziale IV pkt 1.1) ; c) wykaz wykonanych 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, o wartości każdej dostawy minimum 150 000 zł sporządzony zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku Nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie ( dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu zawartego w rozdziale IV pkt 1.2 lit.a) ; 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy: dołączyć do oferty pełnomocnictwo z tytułu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dokumenty wymienione w ust. 1 lit. a (od każdego wykonawcy lub wspólnie ), lit. b (od każdego wykonawcy ), lit c) wspólnie. 3. Oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale VII ust. 8 przez każdego Wykonawcę lub ustanowionego pełnomocnika. 4. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane(Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mrr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Dyrektora Generalnego- pok. 2003, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, fax 022/4613362..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Ministerstwa Rozwoju Regionalnego - pok. 0001, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, fax 022/4613362..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku (powtórzone)
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Szadku
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - mrożonki i ryby, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - owoce i warzywa, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





