eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Dostawa sprzętu sportowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Biskupiec: Dostawa sprzętu sportowego
Numer ogłoszenia: 405998 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli , ul. Niepodległości 4, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7154060, faks 089 7151247.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu sportowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu sportowego wraz z certyfikatami jakości do placówek: Gimnazjum Nr 1 im. Mikołaja Kopernika ul. Ludowa 5,11-300 Biskupiec Szkoła Podstawowa Nr 2 im. mjr.H.Dobrzańskiego ul.Mickiewicza 5,11-300 Biskupiec Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Orła Białego ul. Chrobrego 15, 11-300 Biskupiec Szkoła Podstawowa w Czerwonce, Czerwonka ,11-300 Biskupiec Szkoła Podstawowa w Borkach Wielkich, Borki Wielkie , 11-300 Biskupiec Lp Nazwa ilość 1 Siatka do siatkówki profesjonalna HUCK lub równoważna 4 - Gimnazjum 2 Atena z pokrowcem 1 - Gimnazjum 3 Siatka do siatkówki treningowa 2 - Gimnazjum 4 Siatka do siatkówki 2 - SP Borki 5 Bramka do mini piłki nożnej 1 - Gimnazjum 6 Bramka do unihokeja 6: 4 - SP 3 2 - SP Borki 7 Ławeczka gimnastyczna 3m 10: 3 - Gimnazjum 5 - SP 2 2 - SP Borki 8 Ławeczka gimnastyczna 4m 3 - Gimnazjum 9 Ławeczka gimnastyczna 2m 14: 6 - SP Czerwonka 8 - SP 3 Ławka rehabilitacyjna 4 - SP 2 10 Materac gimnastyczny, asekuracyjny antypoślizgowy 23: 6 - Gimnazjum 8 - SP 3 4 - SP 2 3 - SP Borki 2 - SP Czerwonka 11 Materac rehabilitacyjny - składany 195x90x5(x3) 9: 3 - SP 2 6 - Czerwonka 12 Skrzynia gimnastyczna 1: 1 - Gimnazjum 13 Odskocznia gimnastyczna 2: 1 - SP 3 1 - Gimnazjum 14 Linia jutowa do przeciągania 25m 2 - Gimnazjum 15 Blok startowy szkolno - treningowy 10: 4 - Gimnazjum 2 - SP Borki 4 - SP 2 16 Oszczep szkolny 600g 2 - Gimnazjum 17 Oszczep szkolny 700g 2 - Gimnazjum 18 Kula treningowa stalowa 4kg 2 - Gimnazjum 19 Kula treningowa stalowa 5kg 2 - Gimnazjum 20 Płotek treningowy 10 - Gimnazjum 21 Pachołek 40 cm 15 - Gimnazjum 22 Pachołek 24 cm 15 - Gimnazjum 23 Pachołek 6 cm 30 - Gimnazjum 24 Pachołek 37 cm 4 - SP Borki 25 Stół do tenisa stołowego 4: 3 - Gimnazjum 1 - SP 3 26 Taśma miernicza 100m 1 - Gimnazjum 27 Taśma miernicza 20m 2 - Gimnazjum 28 Klaps startowy 1 - Gimnazjum 29 Stoper 20 czasowy 6 - Gimnazjum 30 Atlas 8 stanowiskowy 1 - Gimnazjum 31 Steper 2 - SP 2 32 Kij do unihokeja dziecięcy 20 - SP 2 33 Kij do unihokeja młodzieżowy 10 - SP 2 34 Pałeczka sztafetowa 5 - SP 2 35 Jeżyk ortopedyczny 2 - SP 2 36 Drabinki gimnastyczne 5 - SP 3 37 Tablica wyników 1 - SP 3 38 Bramka zewnętrzna do piłki ręcznej 2 - SP 3 39 Konstrukcja zewnętrzna do koszykówki 4 - SP 3 40 Kozioł gimnastyczny 1 - SP Borki 41 Wielofunkcyjna siatka przenośna 1 - SP Czerwonka.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 .O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn. a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. e) Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn. obejmującej, co najmniej 5 dostaw sprzętu w ciągu 1roku. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a-c i e niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d) WY KAZ WYKONANYCH USŁUG - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. e) WYKAZ OSÓB/PODMIOTÓW PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 a niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biskupiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Szkół i Przedszkoli ul. Niepodległosci 4 A 11-300 Biskupiec od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Szkół i Przedszkoli ul.Niepodelgłości 4 A, 11-300 Biskupiec pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa sprzętu sportowego jest częściowo finansowana ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.