Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-14
Chełm: Zakup i sukcesywne dostawy szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych
Numer ogłoszenia: 40593 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie , ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, faks 082 5623247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywne dostawy szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, ; Szew wchłanialny syntetyczny, Szew niewchłanialny syntetyczny ; Szew syntetyczny niewchłanialny ; Szew syntetyczny; Szew skórny syntetyczny ; Szew niewchłanialny wykonany z plecionych lub skręcanych włókien jedwabnych ; Szew syntetyczny ; Szew syntetyczny ; siatka przepuklinowa; siatka przepuklinowa; Siatka przepuklinowa; siatka przepuklinowa ; Siatka do leczenia zaburzeń statyki dna miednicy mniejszej; Siatka przepukliniowa ; siatki przepuklinowe.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ];
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ]; Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zasobach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w części realizacji zamówienia, Wykonawca przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, o których mowa w części B i C SIWZ. W przypadku warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu: a) dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokument ten musi wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: - jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - w jaki sposób zostaną wykorzystane zasobu innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ];
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ];
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ]; Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych pomiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zmówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: w przypadku warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu: a) dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów finansowych na okres korzystania z nich przy wykonaniu zmówienia. Dokument ten musi wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającego się o zamówienie wymaganego zasobu, wskazywać jasno jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów finansowych innego podmiotu;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - oświadczenie Wykonawcy, że oferowany wyrób jest dopuszczony do stosowania na terenie RP - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Certyfikat CE w sposób odpowiadający dyrektywie Rady UE w sprawie wyrobów medycznych; 3. Deklaracja CE (jeżeli dotyczy z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności); 4. Opisów i fotografii 5. Fotografie opakowań, zawierajęce informacje, o których mowa w Dziale III ust. 9 pkt. 7 SIWZ z wyłączeniem lit. g i h SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia [Konsorcjum] zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnikiem powinien być jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 2. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy Podwykonawcy, lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wypełniony formularz ofertowy wraz z częścią szczegółową [formularz asortymentowo - cenowy]; Dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego Pełnomocnictwa. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - umowy spółki cywilnej; Informację, o której mowa w Dziale XVIII ust. 8 SIWZtj. ...Wykonawca składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy zamówienia jedostkowego - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w 8 wzoru umowy - załącznik nr 4 do SIWZ tj.: 1) zmiany cen, o którym mowa w § 4 ust. 3 i 4 wzoru umowy 2) zmiany numerów lub symboli katalogowych w przypadku ich aktualizacji przy zachowaniu wszystkich wielkości i parametrów przedmiotu zamówienia, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy. 3) zmian wynikających z § 4 ust. 5 wzoru umowy; 4) zmiany nazwy Zamawiającego lub Wykonawcy; 5) zmiany rachunku bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy; 6) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie dostaw, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania; b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających dostawy, o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w dostawie. 7) przeniesienia praw i obowiązków Wykonawcy na innego Wykonawcę w przypadku: a) sukcesji uniwersalnej tj. przejście ogółu praw i obowiązków z jednego podmiotu na drugi podmiot, b) sukcesji szczegółowej w zakresie zamówień publicznych w razie sprzedaży przedsiębiorstwa (na podstawie art. 552 k.c. w zw. z art. 551 k.c), c) zmiany wspólnika spółki osobowej poprzez przeniesienie praw i obowiązków wspólnika na rzecz osoby trzeciej. 2. zmiany wspólnika spółki osobowej poprzez przeniesienie praw i obowiązków wspólnika na rzecz osoby trzeciej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr SPWSzS w Chełmie ul. Ceramiczna nr 1, 22-100 Chełm Kancelaria I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1 - Szew syntetyczny,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia jedostkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2 - Szew wchłanialny syntetyczny,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny syntetyczny, Szew niewchłanialny syntetyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia jedostkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3 - Szew syntetyczny niewchłanialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny niewchłanialny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia jedostkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ppakiet nr 4 - Szew syntetyczny,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia jedostkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5 - Szew skórny syntetyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew skórny syntetyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia jedostkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6 - Szew niewchłanialny wykonany z plecionych lub skręcanych włókien.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny wykonany z plecionych lub skręcanych włókien jedwabnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia jedostkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7 - Szew syntetyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia jedostkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8 - Szew syntetyczny pleciony,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia jedostkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9 -siatka przepuklinowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 9 siatka przepuklinowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia jedostkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet nr 10 - Siatka płaska częściowo wchłanialna syntetyczna, poliglekapronowych o okreise wchłaniania 84 dni. Gramatura 28 g/m2, średnica porów 3-4 m; filamenty poniżej 1 mm; odsetek kurczenia siatki po implantacji - ok. 1,9%.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siatka przepuklinowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia jedostkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet nr 11 - Siatka polipropylenowa monofilamentowa o.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 11 Siatka przepuklinowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia jedostkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet nr 12 - Siatka przepuklinowa polipropylenowa monofilamentowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 12 siatka przepuklinowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia jedostkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet nr 13 - Siatka do leczenia zaburzeń statyki dna miednicy mniejszej oraz pozycja nr 2 : taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 13 Siatka do leczenia zaburzeń statyki dna miednicy mniejszej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia jedostkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet nr 14 - Siatka przepukliniowa polipropylenowa monofilamentowa,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 14 Siatka przepukliniowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia jedostkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pakiet nr 15 - Wielowarstwowa, częściowo wchłanialna siatka separujaca do przepuklin brzusznych, poopreacyjnych, używana do zabiegów otwartych i laparoskopowych z możliwością obustronnego przylegania do trzewi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 15 siatki przepuklinowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia jedostkowego - 5
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- ETAP III
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - Etap III
- Usługi cateringowe na potrzeby prowadzenia szkoleń w ramach Projektu "Ekonomy i praca - to się opłaca - edycja 2"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Syczyn, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 8
- Dostawa leków, środków medycznych, materiałów opatrunkowych i innych wyrobów maedycznych.
- "Zakup środków czystości"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych tj. szwy chirurgiczne, siatki przepuklinowe.
- 31-P-25 Materiały szewne i siatki chirurgiczne
- dostawy środków dezynfekcyjnych oraz materiałów opatrunkowych
- Materiały medyczne
- Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety
- Dostawy opatrunków, plastrów oraz płynów antyseptycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.