Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa sprzętu komputerowego i licencji Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Izba Celna w Poznaniu, do kontaktów: Paweł Roszkowski, ul. Warszawska 183/185, 61-055 Poznań, tel. 061 8716189, fax 061 8794898, e-mail: pawel.roszkowski@poz.mofnet.gov.pl, www.poznan.uc.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Izba Celna w Poznaniu, Joanna Nochowicz, ul. Warszawska 183/185, 61-055 Poznań, tel. 061 8716103, fax 061 8794898, e-mail: joanna.nochowicz@poz.mofnet.gov.pl, www.poznan.uc.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Izba Celna w Poznaniu, Joanna Nochowicz, ul. Warszawska 183/185, 61-055 Poznań, tel. 061 8716103, fax 061 8794898, e-mail: joanna.nochowicz@poz.mofnet.gov.pl, www.poznan.uc.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Izba Celna w Poznaniu, Joanna Nochowicz, ul. Warszawska 183/185, 61-055 Poznań, tel. 061 8716103, fax 061 8794898, e-mail: joanna.nochowicz@poz.mofnet.gov.pl, www.poznan.uc.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i licencji. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 6 pakietów. Pakiet I laserowe urządzenia wielofunkcyjne, Pakiet II skanery, Pakiet III licencje MS SQL Server Enterprise Edtn Lic/S.A. Pack MVL 1 Processor License Pakiet IV komputery typu Pocket PC wraz ze skanerem dokumentów, Pakiet V karty fax/modem GPRS PCMCIA, Pakiet VI dyski zewnętrzne. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Izba Celna w Poznaniu, ul. Leśna 10. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.32.11 - Klawiatury komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 32.55.24.10 - Modemy Kod CPV wg słownika 2008: 32.55.24.10 - Modemy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje pełny asortyment sprzętu komputerowego określony w załączniku nr 2 do siwz. Szacunkowa wartość zamówienia przekracza 130 000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 28;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 26 500 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wykonawcy spełniający warunki 22 ust. 1 p.z.p. oraz spełnią inne warunki określone w siwz. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego tejestru ub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, informacja z Krajowego Rejestru Karnego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z podatkami oraz ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 390000-LG-253-144/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.09.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 50 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.09.2005, godzina 09:30, Izba Celna w Poznaniu, ul. Warszawska 183/185, pok. 002.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Laserowe urządzenia wielofunkcyjne - dostawa 16 szt. laserowych urządzeń wielofunkcyjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia nie przekracza 60.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Skanery - dostawa 260 szt. skanerów. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia nie przekracza 60.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Licencje MS SQL Server Enterprise Edtn English Lic/S.A. Pack MVL 1 Processor License - dostawa 4 szt. licencji MS SQL Server Enterprise Edtn English Lic/S.A. Pack MVL 1 Processor License. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia przekracza 60.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.24.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Karty fax/modem GPRS PCMCIA - dostawa 30 szt. kart fax/modem GPRS PCMCIA. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia nie przekracza 60.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Komputery typu Pocket PC ze skanerem dokumetów - dostawa 50 szt. komputerów przenośnych typu Pocket PC. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia przekracza 60.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.71. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dyski wewnętrzne - dostawa 12 szt. dysków wewnętrznych. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia nie przekracza 60.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkt leczniczy Farycymabum w ramach Programu Lekowego B.70 LECZENIE PACJENTÓW Z CHOROBAMI SIATKÓWKI - 1 pakiet asortymentowy
- ZP3/6811 Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania programami studiów i studiów podyplomowych w Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji plazmowej dla specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu ul. A. Wrzoska 1
- Dostawa i montaż urządzeń oraz wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie dwóch pomieszczeń dla potrzeb serwerowni i UPS zlokalizowanych w piwnicy Szpitala św.Rodziny przy ul.Jarochowskiego18
- Remont budynku I Oddziału ZUS w Poznaniu - częściowy remont dachu segmentu A i C wraz z remontem instalacji odgromowej
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Modernizacja systemu pomiaru zużycia wody wraz z montażem systemu zdalnego odczytu
- "Przedłużenie subskrypcji i wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Check Point oraz objęcia gwarancją całego posiadanego Systemu Firewall"
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej.
- Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem Infomedica dla Szpitala.
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





