eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRemont siedziby Zarządu w Rzeszowie CBŚ KGP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-18

Rzeszów: Remont siedziby Zarządu w Rzeszowie CBŚ KGP
Numer ogłoszenia: 405730 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, faks 017 8582193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont siedziby Zarządu w Rzeszowie CBŚ KGP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont siedziby Zarządu w Rzeszowie CBŚ KGP. 2. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót. 3. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej, tj. w szczególności w Załączniku nr 1 i przedmiarach robót, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 4. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: 1) zadanie nr 1 - wykonanie robót elektrycznych, 2) zadanie nr 2 - roboty remontowo - budowlane. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. 6. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonany przez niego przedmiot zamówienia. Okres gwarancji wynosi 3 lata od daty odbioru końcowego. Zastrzega się, że dla urządzeń zabudowanych w przypadku, których okres gwarancyjny określony przez producenta tych urządzeń jest krótszy od 3 lat, przyjmuje się okres gwarancyjny podany przez producenta. 7. Zamawiający informuje, że zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch etapach: 1) etap I - wykonanie robót w 2012 r. całości robót elektrycznych i części robót budowlanych określonych w poz. 1.3. przedmiaru robót, tj. grupa pozostałe roboty budowlane, 2) etap II - wykonanie pozostałych prac niezbędnych do zakończenia zadania w roku 2013.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że podczas realizacji zamówienia będzie dysponował: - w zakresie zadania nr 1: kierownikiem robót branży elektrycznej - osoba ta musi posiadać uprawnienia wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu robotami budowlanymi w branży elektrycznej, - w zakresie zadania nr 2: kierownikiem budowy - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty szczegółowy kosztorys ofertowy, przygotowany w oparciu o przedmiary robót z wykazaniem ceny jednostkowej robót w każdej pozycji kosztorysowej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie w stosunku do treści oferty, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1)zmian kluczowych specjalistów: a) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób wyszczególnionych w rozdziale V punkt 4, ppkt 2) specyfikacji w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kluczowego specjalisty, - jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, - nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, b) Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osób, uczestniczących ze strony Wykonawcy w realizacji zamówienia, jeżeli nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35 - 036 Rzeszów, budynek B, I piętro, pokój nr 116.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35 - 036 Rzeszów, budynek B, I piętro, pokój nr 116.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie zostało podzielone na dwa etapy realizacji robót. Dla zakresu przyjętego do realizacji w 2012 r. przyjmuje się termin wykonania: do dnia 21.12.2012 r. Pozostałe roboty wynikające z przyjętego zakresu do realizacji w 2013 roku zostaną zakończone do dnia 30.04.2013 r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - wykonanie robót elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont siedziby Zarządu w Rzeszowie CBŚ KGP. 2. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót. 3. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej, tj. w szczególności w Załączniku nr 1 i przedmiarach robót, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonany przez niego przedmiot zamówienia. Okres gwarancji wynosi 3 lata od daty odbioru końcowego. Zastrzega się, że dla urządzeń zabudowanych w przypadku, których okres gwarancyjny określony przez producenta tych urządzeń jest krótszy od 3 lat, przyjmuje się okres gwarancyjny podany przez producenta. 6. Zamawiający informuje, że zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch etapach: 1) etap I - wykonanie robót w 2012 r. całości robót elektrycznych i części robót budowlanych określonych w poz. 1.3. przedmiaru robót, tj. grupa pozostałe roboty budowlane, 2) etap II - wykonanie pozostałych prac niezbędnych do zakończenia zadania w roku 2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - roboty remontowo - budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont siedziby Zarządu w Rzeszowie CBŚ KGP. 2. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót. 3. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej, tj. w szczególności w Załączniku nr 1 i przedmiarach robót, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonany przez niego przedmiot zamówienia. Okres gwarancji wynosi 3 lata od daty odbioru końcowego. Zastrzega się, że dla urządzeń zabudowanych w przypadku, których okres gwarancyjny określony przez producenta tych urządzeń jest krótszy od 3 lat, przyjmuje się okres gwarancyjny podany przez producenta. 6. Zamawiający informuje, że zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch etapach: 1) etap I - wykonanie robót w 2012 r. całości robót elektrycznych i części robót budowlanych określonych w poz. 1.3. przedmiaru robót, tj. grupa pozostałe roboty budowlane, 2) etap II - wykonanie pozostałych prac niezbędnych do zakończenia zadania w roku 2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.