eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubindostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzetu Miejskiego Przedsiebiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Lubinie



Ogłoszenie z dnia 2005-08-11

POZYCJA 40568

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lubin: dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzetu Miejskiego Przedsiebiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Lubinie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. w Lubinie, do kontaktów: Bazyli Dziadyk - Dyrektor ds. Technicznych, Joanna Krycińska - ref. ds. ekonomicznych i zamówień publicznych, ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 7249940, fax (076) 7249950, e-mail: mpo.lubin@onet.pl, www.mpo.lubin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzetu Miejskiego Przedsiebiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Lubinie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawy paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania sp. z o.o. w Lubinie. Ilość i rodzaj zamawianych paliw płynnych: 1. Benzyna bezołowiowa 98 w ilości do 800 l, lecz nie mniej niż 300 l. 2. Benzyna zwyczajna E 95 w ilości 3000 l, lecz nie mniej niż 2000 l. 3. Olej napędowy ON w ilości do 120 000 l, lecz nie mniej niż 80 000 l. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych tankowań do zbiorników pojazdów zamawiającego, w stacji lub stacjach paliw wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Stacja paliw wykonawcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż 2,0 km od budynku siedziby zamawiającego. Wykonawca winien wskazać w ofercie stację paliw działającą w systemie całodobowym, tak by tankowania pojazdów zamawiającego mogły odbywać się o każdej porze doby, w okresie obowiązywania umowy. Możliwość ustalenia indywidualnych limitów częstotliwości zakupów oraz zużycia produktów. Możliwość zakupów produktów paliwopodobnych, poza paliwowych i świadczenia usług. Wykonawca może zastosować opusty do cen podstawowych dla dodatkowych produktów. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Stacja lub stacje paliw wykonawcy. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro i poniżej 130 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 7 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących wypełnionych i podpisanych dokumentów: a) Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; d) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnianie innych wymogów zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: dzienna cena sprzedaży paliwa (na dzień złożenia oferty) - 20% dzienna cena sprzedaży paliwa (na dzień złożenia oferty) uwzględniająca udzielony rabat - 75% rabat od dodatkowych produktów - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.09.2005, cena - 10 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.09.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.09.2005, godzina 12:15, siedziba zamawiającego, ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, sekretariat, II piętro, pokój nr 305.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.