To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-18
Brwinów: BUDOWA ODWODNIENIA W REJONIE ULIC: NADARZYŃSKA, ŁĄKOWA ORAZ MOKRA W ŻÓŁWINIE
Numer ogłoszenia: 405686 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300570 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ODWODNIENIA W REJONIE ULIC: NADARZYŃSKA, ŁĄKOWA ORAZ MOKRA W ŻÓŁWINIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie: 1) odwodnienia terenu w rejonie ulic Łąkowej i Nadarzyńskiej na działkach o numerach ewidencyjnych 116, 147,/1, 147/10, 211/2, położonych w m. Żółwin, gmina Brwinów, pow. pruszkowski polegającego na : - wykonaniu robót ziemnych i ułożeniu drenażu średnicy 200 mm w ilości 156 m w obsypce filtracyjnej i osłonie z geowłókniny, - budowie studni rewizyjnych z kręgów betonowych średnicy 1000 mm w ilości 7 szt., - naprawie nawierzchni bitumicznej ulic w ilości 50 m2, - wykonaniu ulicznych kratek ściekowych ze studzienkami z gotowych elementów betonowych w ilości 5 szt., - ułożeniu drenażu z rur PE o średnicy 400 mm w obsypce filtracyjnej i geowókninie, w ilości 134 m, - budowie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm w ilości 5 szt, 2) odwodnienia terenu w rejonie ulic Łąkowej i Nadarzyńskiej na działkach o numerach ewidencyjnych 91, 115/2, 115/5, 116, 160/8, 161, 162, 211/2 i 553/1 położonych w m, Żółwin, gmina Brwinów, pow. Pruszkowski polegającego na : - przebudowie rowu RS-11 polegającej na jego częściowej likwidacji i zastąpieniu rurociągiem betonowym 2x800 mm na długości 143 m, - wykonaniu betonowej studni o wymiarach 2.0x2.0 m na załamaniu rurociągu, wylewanej na miejscu, - ułożeniu kanałów średnicy 400 mm z rur PVC w ilości 330 m, - ułożeniu przewodu tłocznego PVC średnicy 280 mm w ilości 95 m, - wykonaniu drenażu z rur PVC średnicy 200 mm w ilości 495 m, - wykonaniu przewiertu sterowanego z rur PEHD średnicy 400 mm na długości 65 m, - budowie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm w ilości 7 szt., - budowie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1500 mm w ilości 1 szt., - wykonaniu montażu studni z tworzyw sztucznych średnicy 600 mm - 3 szt, średnicy 800 mm - 5 szt., - wykonaniu rowów przydrożnych ze skarpami umocnionymi płytami otworowymi ECO i darniną, - budowie przepompowni o wydajności ok. 130 l/s z gotowych elementów łącznie z wyposażeniem - kpl. 1, - budowie zasilającej linii energetycznej na długości 196 m., - naprawie nawierzchni bitumicznej ulic w ilości 420 m2, Uwaga: wymienione wyżej wyszczególnienie nie obejmuje robót towarzyszących, których wykonanie należy również do obowiązków Wykonawcy. Z uwagi na trudne warunki geotechniczne, roboty wykonywane będą przy obniżeniu zwierciadła wody gruntowej przy użyciu igłofiltrów; wykopy częściowo w oszalowaniu. 3) zabezpieczenia wszelkich kolizji z urządzeniami uzbrojenia podziemnego terenu oraz odcinków przebudowywanych w sposób zgodny z dokumentacją techniczną i zaleceniami przedstawiciela Użytkownika urządzenia 4) przebudowy przyłączy wodociągowych pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego (referatu Eksploatacji Sieci Wodociągowo-Kanalizacyjnej ul. Kościuszki 4 pokój 19), 5) zapewnienia terenu: pod zaplecze budowy, czasowe składowanie nadmiaru urobku i ponoszenie opłat z tym związanych, 6) zapewnienie terenu pod tymczasowe składowanie nadmiaru ziemi, 7) częściowa wymiana gruntu (jeżeli zajdzie taka potrzeba) i wywózka nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania, 8) odwodnianie wykopów (obniżenia zwierciadła wody gruntowej) na podstawie dokumentacji technicznej oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , 9) zapewnienie specjalistycznych nadzorów zgodnie z opinią ZUD i STWiOR, 10) spisanie protokołu odbioru z właścicielem danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym, podlegającym nadzorowi, 11) zapewnienia systematycznych badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione, przedkładanie wyników odcinkami, szczególnie w przypadku naprawy nawierzchni ulic, przed przystąpieniem do jej odtworzenia. Wyniki badan stanowić będą załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 12) zapewnienie dostępu do dziennika budowy wszystkim służbom zgodnie z Prawem Budowlanym, 13) uzyskanie od zarządców terenu decyzji lub zgody na wejście z robotami oraz protokołów odbioru po zakończeniu prac, 14) odbudowa nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, 15) zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji i dostępu do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej, 2. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 5 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady od końcowego odbioru robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.24.71.10 - Budowa kanałów 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U. "WIMAR" Waldemar Markowski
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U. "WIMAR" Waldemar Markowski
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe WIMAR Waldemar Markowski, Stary Kobylnik 19, 26-806 Stara Błotnica, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1576000,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 915143,73
Oferta z najniższą ceną: 915143,73 / Oferta z najwyższą ceną: 1894999,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy i budowy ulic na terenie gminy Brwinów:
- Usługi hotelarskie świadczone w 2025 roku na rzecz wydarzeń realizowanych przez ZIR - 2 części
- Usługi noclegowe i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienia sali konferencyjnej na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
- NAPRAWA DRÓG GMINNYCH W ROKU 2025
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu przy ul. M. Kopernika 5
- Robota budowlana polegająca na wykonaniu robót remontowo - adaptacyjnych na potrzeby Oddziału Urologii COZL oraz pomieszczeń przyległych.
- "Remont toalet w budynku Radia Opole S.A. w likwidacji"
- "Rewitalizacja obszaru osiedla Bloki w Ciechanowie poprzez rewaloryzację zabytkowych wielorodzinnych budynków mieszkalnych" - ul. Hallera 19 i ul. Wyzwolenia 7"
- Roboty remontowo-budowlane w czterech łazienkach w budynku głównym Teatru Narodowego w Warszawie
- "Przebudowa Placu Wolności w Nowogardzie wraz z instytucjami kultury i infrastrukturą turystyczną" w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.