eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoliceDostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-07

Police: Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 405558 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A. , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3121120, faks 091 3175177.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.Ilość i rodzaje worków oraz warunki techniczne jakie powinny spełniać worki przeznaczone do zbiórki odpadów: worki żółte /półprzeźroczyste/ o pojemności 120 litrów, wykonane z folii LDPE o grubości 0,03 mm, z nadrukiem zawierającym informacje dotyczące przeznaczenia worka - TWORZYWA SZTUCZNE, opisem co wrzucamy i czego nie należy wrzucać do worka (zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ/ oraz logo firmy /zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ/ - ilość 48.000,00 sztuk. Worki niebieskie /półprzeźroczyste/ o pojemności 120 litrów , wykonane z folii LDPE o grubości 0,04 mm, z nadrukiem zawierającym informacje dotyczące przeznaczenia worka - PAPIER, opisem co wrzucamy i czego nie należy wrzucać do worka /zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ/ oraz logo firmy /zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ/- ilość 48.000,00 sztuk .Worki zielone /półprzeźroczyste/ o pojemności 120 litrów , wykonane z folii LDPE o grubości 0,05 mm, z nadrukiem zawierającym informacje dotyczące przeznaczenia worka - SZKŁO, opisem co wrzucamy i czego nie należy wrzucać do worka /zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ/ oraz logo firmy /zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ/- ilość 48.000,00 sztuk Z podanej ilości worków /48 tys. tworzywa sztuczne, 48 tys. makulatura i 48 tys. szkło/ mają być zrobione pakiety, które przeznaczone będą bezpośrednio dla klientów. W skład 1 pakietu ma wchodzić : 12 worków na tworzywa sztuczne, 12 worków na makulaturę,12 worków na szkło. Łączna ilość pakietów: 4 000,00 pakietów. Worki przesłane do Zamawiającego, które nie będą podzielone zgodnie z pkt. SIWZ uważane będzie jako niewykonany przedmiot umowy. Worki do selektywnej zbiórki odpadów mają posiadać tasiemkę do związywania worka umieszczoną w bocznej zakładce worka oraz dodatkowo dziurki u wlotu worka do przewlekania. Nadruki na workach mają być o wymiarach nie mniejszych niż 300 x 300 mm, w kolorze czarnym, jednostronne, zgodne ze wzorami nadruków na workach zamieszczonymi w Załączniku nr 7 do SIWZ, mają być czytelne i estetyczne bez ubytków i zniekształceń. Logo firmy na workach ma być o wymiarach nie mniejszych niż 300 x 70 mm, w kolorze czarnym, jednostronne zgodne ze wzorem nadruków na workach zamieszczonym w Załączniku nr 8 do SIWZ, ma być czytelne i estetyczne bez ubytków i zniekształceń..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, formularz cenowy przygotowany- zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późniejszymi zmianami), o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - przygotowana zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trans-net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej TRANS-NET Spółka Akcyjna , 72-010 Police, ul. Tanowska 8, sekretariat, pokój nr 104 /I piętro Hala Centrum Motoryzacyjne/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 09:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej TRANS-NET Spółka Akcyjna , 72-010 Police, ul. Tanowska 8, sekretariat, pokój nr 104 /I piętro Hala Centrum Motoryzacyjne/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.