To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-20
Kalisz: Dostawa: mebli, sprzętu komputerowego oraz sprzętu AGD i wyposażenia wraz
z montażem do budynku dydaktycznego wybudowanego przy ul. Wąskiej 13 w Kaliszu w podziale na 3 części (zadania)
Numer ogłoszenia: 40539 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348715 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kalisz, Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. +4862 7654300, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: mebli, sprzętu komputerowego oraz sprzętu AGD i wyposażenia wraz z montażem do budynku dydaktycznego wybudowanego przy ul. Wąskiej 13 w Kaliszu w podziale na 3 części (zadania).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mebli, sprzętu komputerowego, sprzętu AGD i wyposażenia wraz z montażem do budynku dydaktycznego wybudowanego przy ul. Wąskiej 13 w Kaliszu w podziale na 3 części. 2. Szczegółowy opis i ilości poszczególnych elementów dostaw, oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia, znajdowały się w Wykazach wyposażenia budynku dydaktycznego stanowiących załączniki do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.13.00.00 - Meble biurowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
- Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o., ul. Słowiańska 7, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131773,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122073,16
Oferta z najniższą ceną: 122073,16 / Oferta z najwyższą ceną: 181559,07
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FAKTORIA MEDIA Agata Urbaniak, ul. Raszkowska 34, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13891,50
Oferta z najniższą ceną: 13891,50 / Oferta z najwyższą ceną: 27368,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECO - VAC S.C. Marek Osasiuk, Mirosław Grządka
jakie przetargi wygrała firma
ECO - VAC S.C. Marek Osasiuk, Mirosław Grządka
- ECO VAC s.c. Marek Osasiuk, Mirosław Grządka, ul. Jabłońskiego 13/40, 80-766 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37031,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47183,70
Oferta z najniższą ceną: 47183,70 / Oferta z najwyższą ceną: 91374,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Przeprowadzenie szkoleń dla studentów na kierunku kosmetologia
- Kompleksowa organizacja wyjazdu na Ogólnopolską Konferencję Symulacji Medycznej MedSim 2025 w Katowicach
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miasta Kalisza przy ul. Tadeusza Kościuszki 1a
- Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ze ściskiem do bel do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "Orli Staw"
- "MODERNIZACJA ELEWACJI BUDYNKU, PIWNIC I POMIESZCZEŃ TECHNICZNYCH CKIS ORAZ ILUMINACJA BUDYNKU CENTRUM"
- Zakup sprzętu i wyposażenia specjalistycznego dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Miasta Kalisza
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Muzeum Archeologicznego w Poznaniu wraz z wgraniem i kalibracją dostarczonego przez Zamawiającego materiału multimedialnego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Samodzielnego Gminnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej (SGPZOZ) w Błoniu
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do Samorządowego żłobka w Andrespolu
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A
- Dostawa mebli dla placówek oświaty w ramach projektu ,,Edukacja Przyszłości w Ciechocinku''
- Dostawa mebli szkolnych i wyposażenia do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.