eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa zestawów do dializy otrzewnowej ADO i CADO dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-03

Szczecin: Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej ADO i CADO dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 40539 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej ADO i CADO dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej ADO i CADO dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie - w rozbiciu na 2 zadania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.28.00-5, 33.18.15.20-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w terminie do dnia 11.02.2011 r. do godz. 09:00,w wysokości: Zadanie nr 1 - 2 460,00 zł; Zadanie nr 2 - 8 170,00 zł Wadium może być wnoszone w formach wynikających z art. 45 ustawy: 1)w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego ING Bank Śląski S.A. 60 1050 1559 1000 0023 4179 6064 (w tytule należy wpisać numer postępowania) 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - - oryginał dokumentu powinien być w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM złożony w Kancelarii Zamawiającego w budynku Z razem z ofertą, natomiast kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna zostać zamieszczona w ofercie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 (jedną) dostawę podobną do objętej przedmiotem zamówienia; Za dostawę podobną Zamawiający uzna dostawę: -zestawów do dializy otrzewnowej typu CADO o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (dotyczy Wykonawców składających ofertę do zadania nr 1); -zestawów do dializy otrzewnowej typu ADO o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto (dotyczy Wykonawców składających ofertę do zadania nr 2)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania: a) wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych oznaczonych znakiem zgodności CE, dla których wystawiono deklarację zgodności lub inne dokumenty dopuszczające oferowany przez wykonawcę asortyment do obrotu - zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2)odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3)Dowód wniesienia wadium;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie; ul. Arkońska 4, w budynku Z, pok. 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy do dializy otrzewnowej typu CADO dla 3 pacjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Worek o pojemności 2 litrów:o zawartości wapnia 1,25mm/litr i 1,75mm/litr o zawartości glukozy 1,36% - 1,5%-1 750 sztuk; 2.Worek o pojemności 2 litrów:o zawartości wapnia 1,25mm/litr i 1,75mm/litr o zawartości glukozy 2,27% - 2,5%-1 300 sztuk; 3.Worek o pojemności 2 litrów:o zawartości wapnia 1,25mm/litr i 1,75mm/litr o zawartości glukozy 3,86% - 4,25%-300 sztuk; 4.Adapter / złączka-6 sztuk; 5.Przedłużacz do cewnika/ dren pośredni-6 sztuk; 6.Nakrętka ze środkiem dezynfekującym-3 400 sztuk; 7.Zacisk nożyczkowy-6 sztuk; 8.Środek dezynfekcyjny do połączeń-30 sztuk; 9.Środek dezynfekcyjny do rąk-30 sztuk; 10.Kompres gazowy-500 sztuk; 11.Maseczki jednorazowe-1 200 sztuk; 12.Plaster wodoodporny do przyklejania opatrunku na brzuchu-600 sztuk; 13.Inne niewyszczególnione w pozycji od 4 do 12 elementy wyposażenia zestawu niezbędnego do prawidłowego przeprowadzenia dializy: - podstawka - organizer -6 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.28.00-5, 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy do dializy otrzewnowej typu ADO dla 7 pacjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Worek o pojemności 5 litrów:o zawartości wapnia 1,25mm/litr i 1,75mm/litr o zawartości glukozy 1,36% - 1,5%-2 050 sztuk; 2.Worek o pojemności 5 litrów:o zawartości wapnia 1,25mm/litr i 1,75mm/litr o zawartości glukozy 2,27% - 2,5%-2 200 sztuk; 3.Worek o pojemności 5 litrów:o zawartości wapnia 1,25mm/litr i 1,75mm/litr o zawartości glukozy 3,86% - 4,25%-500 sztuk; 4.Linia główna do cyklera-2 350 sztuk; 5.Adapter/ złączka-16 sztuk; 6.Przedłużacz do cewnika/ dren pośredni-16 sztuk; 7.Nakrętka ze środkiem dezynfekującym-2 400 sztuk; 8.Zacisk nożyczkowy-8 sztuk; 9.Środek dezynfekcyjny do połączeń-72 sztuki; 10.Środek dezynfekcyjny do rąk-72 sztuki; 11.Kompres gazowy-1 500 sztuk; 12.Maseczki jednorazowe-2 600 sztuk; 13.Plaster wodoodporny do przyklejania opatrunku na brzuchu-1 800 sztuk; 14.Inne niewyszczególnione w pozycji od 4 do 13 elementy wyposażenia zestawu niezbędnego do prawidłowego przeprowadzenia dializy: - podstawka - organizer -10 sztuk; - uchwyt typu Clip - 10 sztuk; - dzierżawa urządzeń typu CYCLER -7 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.28.00-5, 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.