eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi ochrony mienia Teatru Lalek GULIWER..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-03

Warszawa: Usługi ochrony mienia Teatru Lalek GULIWER..
Numer ogłoszenia: 40525 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 640 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Lalek "Guliwer", ul. Różana 16, 02-548 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8451676, 8454613, faks 0-22 8454613.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony mienia Teatru Lalek GULIWER...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usługi ochrony: 1. Świadczenie usług bezpośredniej fizycznej ochrony obiektu i mienia Zamawiającego znajdujących się w Warszawie przy ul. Różanej 16 - teren Teatru Lalek GULIWER i przyległe bramy, zwanych dalej usługą ochrony 2. Usługa wskazana w pkt 1 obejmuje wykonywanie w obiekcie przy ul. Różanej 16 ochrony mienia przed przestępstwami, wykroczeniami, a zwłaszcza przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem, w jej zakres wchodzi m.in.: 1) dokonywanie po zakończeniu dnia pracy Teatru oraz co najmniej dwa razy w porze nocnej, obchodów budynku Teatru celem skontrolowania prawidłowości zamknięcia drzwi, bram, okien, punktów oświetleniowych budynku oraz stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego, 2) sprawdzanie czy osoby przebywające na terenie Teatru poza godzinami pracy są do tego uprawnione, 3) powiadamianie właściwych służb interwencyjnych jak policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe o ewentualnych zdarzeniach mogących mieć wpływ zagrożenie bezpieczeństwa osób i mienia, 4) dodatkowo, poza usługami ochroniarskimi, odbieranie i przełączanie rozmów telefonicznych na portierni, informowanie o repertuarze, kierowanie interesantów do właściwych osób personelu. 3. Usługa będzie wykonywana w następującym systemie: 1) w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 - 8.00 dnia następnego, 2) w soboty i niedziele oraz w święta przypadające od poniedziałku do piątku - całodobowo, 4. Usługa będzie wykonywana przez jednego pracownika ochrony w trakcie jednej zmiany. 5. Pracownicy wykonawcy, którzy będą świadczyć usługi ochrony muszą być pracownikami ochrony w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, tj. ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) i mają gwarantować wymagany umową poziom świadczenia usług ochrony osób i mienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania zwiększenia liczby pracowników ochrony w przypadku organizowania imprez o większym wymiarze. Koszty zwiększenia liczby pracowników ochrony pokrywa Wykonawca w ramach wynagrodzenia za świadczenie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje, że w okresie realizacji zamówienia będzie miało miejsce nie więcej niż 10 takich sytuacji, a łączna liczba osobogodzin dodatkowej ochrony nie przekroczy 120 (sto dwadzieścia) osobogodzin. 7. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotowego zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy i zamawiającego zostały określone we Wzorze umowy stanowiącym załącznikdo SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Security Polska Sp.z o.o., Ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Impel Security Provider Sp z o.o., Ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215367,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 197486,58

  • Oferta z najniższą ceną: 160886,52 / Oferta z najwyższą ceną: 246551,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.