Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-24
Łódź: 1/2009/U.Konserw.
Numer ogłoszenia: 405086 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Żubardź" , ul. Tybury 7, 91-043 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6121237, 6121238, faks 042 6121236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anzubardz.wikom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1/2009/U.Konserw..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 93 900000-8 Różne usługi gdzie, indziej niesklasyfikowane 3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie bieżącej konserwacji w administrowanych zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa i osób prywatnych w 2010 roku ( Załącznik Nr. 1 do SIWZ - wykaz nieruchomości ) ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00 - 93.90.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków a) oferenci zobowiązani są do złożenia w zaklejonej kopercie oferty zawierającej . wypełniony i podpisany formularz ofertowy potwierdzający akceptację i spełnienie wszystkich oświadczeń w nim zawartych Załącznik Nr. 5 do SIWZ - formularz ofertowy . aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 / Załącznik Nr. 6 do SIWZ / . aktualne odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu zgłaszania ofert . wykaz ważniejszych robót - min 2 szt. realizowanych w latach 2008 I - XI , potwierdzonych przez inwestora o dobrym ich wykonaniu załącznik Nr. 8 do SIWZ . odpis uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne E i D dla robót gazowych . informacje o firmie potencjał kadrowy Załącznik Nr. 9 do SIWZ . aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50 tysięcy złotych . UWAGA : 1. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę uprawniona do składania oświadczeń w imieniu oferenta. O ile uprawnienie to nie wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo . 2. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu o treści innej niż wymagana przez zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wraz z załącznikami musi być zgodna zarówno w sposobie jej sporządzenia, jak i zawartości merytorycznej i treści z ustawą i ze wszystkimi postanowieniami niniejszej SIWZ . Oferta ma być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny i pod rygorem nieważności w formie pisemnej . Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej . Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę . Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez upoważnionego Oferenta. Ewentualnie pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub przez notariusza , o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty . Oferta oraz załączniki do oferty winny być przygotowane zgodnie z instrukcjami i treścią zawartą w niniejszej SIWZ : - we wzorze formularza ofertowego - we wzorze formularzy pozostałych załączników stanowiących integralną część niniejszej SIWZ - strony oferty winny być kolejno ponumerowane - numeracja stron winna rozpoczynać się od numeru 1 umieszczonego na pierwszej stronie oferty, a w treści oferty - formularzu ofertowym - winna być umieszczona informacja z ilu kolejno ponumerowanych stron składa się oferta wraz z załącznikami . Zamawiający nie wymaga numerowania stron czystych. - każda strona oferty winna być podpisana przez osobę uprawniona do podpisywania oferty - wszystkie strony oferty i załączników winny być trwale połączone, aby uniemożliwić zdekompletowanie zawartości oferty . - ofertę należy złożyć w 1 egzemplarzu. musi być w niej oferowana tylko jedna wartość roboczogodziny brutto i składników cenotwórczych netto . - oferent winien umieścić ofertę wraz z załącznikami w nieprzezroczystej, szczelnie, trwale zamkniętej i nienaruszonej kopercie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 1
- 2 - stawka roboczogodziny brutto - 60
- 3 - stawka roboczogodziny netto - 10
- 4 - wskaźnik kosztów pośrednich - 10
- 5 - wskaźnik zysku - 10
- 6 - wskaźnik kosztów zakupu materiałow - 9
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anzubardz.wikom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 91-043 ul. Tybury 7 Odolanowska 46 pokój nr. 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 08:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łóź Bałuty Żubardź Łódź ul. ybury 7 Odolanowska 46 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Prace konserwatorsko - budowlane wnętrza parteru, I piętra i poddasza pałacu w Lisowicach"
- Budowa ścieżki rowerowej w drodze powiatowej nr 2923E na odcinku Brójce - Wardzyn
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Dostawa pomocy dydaktycznych weterynaryjnych do pracowni anatomicznej (3 części) ramach projektu "Centrum chemii i weterynarii"
- Przebudowa i remont pomieszczeń OSP Łódź Wiskitno przy ul. Kolumny 312 w Łodzi ETAP I i II.
- Remont dachu nad zachodnim i wschodnim skrzydłem budynku Filharmonii Łódzkiej położonego w łodzi przy ul. Narutowicza 20/22
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.