eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Przebudowa ul. Świerkowej w Kamiennej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Kamienna Góra: Przebudowa ul. Świerkowej w Kamiennej Górze
Numer ogłoszenia: 40495 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Świerkowej w Kamiennej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Świerkowej w Kamiennej Górze. Inwestor: Gmina Miejska Kamienna Góra Obiekt: droga gminna ul. Świerkowa Lokalizacja: Kamienna Góra, ul. Świerkowa Ulica Świerkowa w Kamiennej Górze jest drogą gminną klasy D. Ulica stanowi dojazd do zabudowy jednorodzinnej zlokalizowanej przy tej ulicy. Ulica posiada nawierzchnię tłuczniową, na początkowym fragmencie powierzchniowo utrwaloną. Nawierzchnia jest ograniczona krawężnikami betonowymi 15x30 na ławie betonowej. Od ulicy do większości istniejących posesji zostały wykonane zjazdy - z kostki betonowej i kostki granitowej. Po dokonaniu odkrywek przekrój konstrukcyjny ulic przedstawia się następująco : - nawierzchnia z mieszanki 0/63 20 - 22 cm (wyjątek łuk na ul. Świerkowej, gdzie lokalnie stwierdzono 15 cm) - niesort kamienny - 2 - 15 cm - podłoże stabilizowane żużlem paleniskowym - 15 cm - grunt rodzimy (glina piaszczysta w stanie twardoplastycznym) Odwodnienie ulic odbywa się poprzez istniejący system kanalizacji deszczowej. Zakres robót budowlanych: Prace remontowe objęte niniejszym zamówieniem dotyczą odcinka drogi gminnej w km 0+082 do km 0+512. Konstrukcję jezdni przyjęto dla kategorii ruchu KR1 zgodnie z pkt. 5.3.1a załącznika nr 5 do Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, z wykorzystaniem części istniejących warstw konstrukcyjnych jako podbudowy. Zakres robót drogowych jest następujący: - rozbiórka górnych 10 cm istniejącej nawierzchni tłuczniowej (2.722 m2) - rozbiórka krawężników betonowych, wywóz i utylizacja (900 m) - ustawienie nowych krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem (900 m) - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z jednego rzędu kostki betonowej 20x10x8 (900 m) - regulacja istniejących studni, włazów, kratek ściekowych i zaworów urządzeń infrastruktury podziemnej o obrębie robót (55 szt.) - wyrównanie kruszywem łamanym istniejącej podbudowy wraz z jej zaklinowaniem (136,1 m3) - przełożenie lub przebudowa istniejących wjazdów i wejść na posesje, wykonanych z kostki betonowej i kamiennej, wraz z obrzeżami betonowymi (231 m2) - wykonanie progów spowalniających z kostki betonowej (2 szt.) - ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/12,8 - 4 cm (2.580 m2) - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 - 4 cm (2.580 m2) - ustawienie znaków drogowych (8 tablic) Z uwagi na konieczność pozostawienia istniejącej niwelety ulic przed wykonywaniem robót nawierzchniowych konieczne jest rozebranie górnych 10 cm istniejącej nawierzchni tłuczniowej. Zgodnie z dokonanymi odkrywkami grubość pozostałej nawierzchni tłuczniowej, która będzie wykorzystana jako podbudowa, nie powinna być mniejsza niż 10 cm. W przypadku mniejszej grubości podbudowy (może to wystąpić na łuku na ul. Świerkowej lub lokalnie na innych fragmentach) należy podnieść niweletę dla uzyskania grubości podbudowy nie mniejszej niż 10 cm. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na zrealizowany przedmiot zamówienia udzielił min. 36 miesięcznej gwarancji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a. wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była przebudowa lub budowa nowej drogi o nawierzchni asfaltowej, o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto (w przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert), b. dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 roku z późniejszymi zmianami) i zakresu niniejszego zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Opinie dotyczące jakości robót, wystawione przez zamawiających te roboty. 5. Dla wskazanej w ofercie osoby - uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl/przetargi.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych (pok. 308).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra Sekretariat (pok. 209).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.04.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.