Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-24
Świdnica: Wytwarzanie, dostawa i wydawanie uczniom oraz osobom uprawnionym dwudaniowego posiłku szkolnego.
Numer ogłoszenia: 404936 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Różana 1, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8537139, faks 074 8537139.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wytwarzanie, dostawa i wydawanie uczniom oraz osobom uprawnionym dwudaniowego posiłku szkolnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wytwarzanie, dostawa i wydawanie posiłków szkolnych (CPV-55.52.31.00-3 i 55.52.40.00-9)) w myśl art. 48 Ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2008 Nr 115, poz.728 z późn. zm.), oraz ustawy z dnia 29 grudnia 2005r. o ustanowieniu programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania (Dz. U. Nr 267, poz.2259 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zapewni gorący posiłek dwudaniowy /zupa, drugie danie, kompot lub owoc/ osobom zgodnie z wydaną decyzją administracyjną przez dyrektora MOPS. 2. Gorący posiłek stanowi zupa na wywarze /w ilości min 400 gram/ plus drugie danie. Minimalna wartość kaloryczna obiadu nie może być niższa od 800 kcal. 3. Obiad powinien być urozmaicony i zawierać: mięso, warzywa, owoce, ryby, kompot lub owoc. 4. Dwa razy w tygodniu drugie danie powinno być mięsne. 5. Porcje obiadu powinny być równe dla wszystkich dzieci. 6. W stołówkach należy planować posiłki na 10 dni z wyszczególnieniem kaloryczności posiłków, a jadłospis wywiesić w widocznym miejscu. 7. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z dyrektorem szkoły i dyrektorem MOPS. 8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi w okresie zamówienia w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, wyjątkiem dni, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. Nr 4, poz. 28 z późn. zm.) oraz możliwością odstąpienia od jej świadczenia w okresie ferii letnich i zimowych a także przerw świątecznych (kalendarz roku szkolnego) w celu wykonania remontów, prac naprawczych i konserwacyjnych. Przerwa w świadczeniu usługi w okresie, o którym wyżej mowa, może nastąpić w przypadku wystąpienia innych uzasadnionych przyczyn. 9. Sala konsumpcyjna /stołówka/ winna być wyposażona w stoliki i krzesła - czysto utrzymana. 10. Obiad uczeń otrzymuje w szkole, jeżeli szkoła posiada warunki pozwalające na przygotowanie lub wydawanie obiadów. 11. W przypadku gdy szkoła nie posiada warunków do przygotowania lub wydawania obiadów, wykonawca w porozumieniu z dyrektorem szkoły zapewni uczniom spożycie gorącego posiłku poza szkołą. 12. Wykonawca powinien wydawać obiady w pierwszej kolejności uczniom w czasie przerw międzylekcyjnych. 13. Czas wydawania gorącego posiłku powinien być dostosowany do planu zajęć lekcyjnych uczniów objętych dożywianiem. 14. Cena jednostkowa brutto podana za jeden obiad, powinna wynikać ze średniej ceny z 10 dni. W przypadku dostarczania obiadów do szkoły należy uwzględnić w kalkulacji naczynia jednorazowego użytku, koszty dowozu oraz wydania posiłku, a także prace porządkowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) oraz wskazane w niniejszej specyfikacji, a w szczególności wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem w realizacji usług tożsamych z przedmiotem zamówienia t.j realizują zadanie: Usługi powinny być świadczone przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje tj. przygotowanie zawodowe w zakresie żywienia i mające doświadczenie w zakresie żywienia zbiorowego w ilości wydawanych obiadów średniomiesięcznie nie mniej niż 30 - w tym 15 dla dzieci w okresie ostatnich trzech lat. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wg formuły: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: A/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, B/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, C/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (odpowiedzialność podmiotu zbiorowego) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, D/ wykaz osób ( wg załącznika nr 1 do oferty przetargowej) wyznaczonych do realizacji zamówienia, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie żywienia zbiorowego (ostatnie 3 lata) dla ilości nie mniejszej niż 30 osób w tym 15 dzieci (średnio w skali miesiąca) , wraz z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem kopii dyplomu, uprawnień - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Do wykazu osób należy dołączyć orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby, określone przepisami o chorobach zakaźnych i zakażeniach. E/ polisę lub inny dokument (uwierzytelniona kopia lub odpis) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. F/ odpowiedni dokument uprawniający do przewozu posiłków środkiem transportu, wystawiony przez właściwy organ t.j Państwową Inspekcję Sanitarną. Uprawnienie obowiązuje tych Wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienia /zadania / wymagające dostarczania posiłków do szkół podstawowych i gimnazjalnych. 2. Wykonawcy zagraniczni: A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. IV pkt 1-A,B,D niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. IV pkt 1-C niniejszej SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. C. Dokumenty, o których mowa w cz. IV. pkt 2 niniejszej SIWZ powinny być wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy lub 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w cz. IV. pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis cz.IV stosuje się odpowiednio. 3. Pozostałe dokumenty: 3.1. Wstępną umowę (proforma) dzierżawy stołówki lub wstępne porozumienie o udostępnieniu pomieszczenia do spożywania obiadów, gwarantującą realizację zadania w przypadku wybrania oferty. 3.2. Propozycję 10 kolejnych obiadów w wyszczególnieniem kaloryczności posiłków. 3.3. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, 3.4. Oświadczenia - załącznik nr 2, - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - o niezaleganiu w opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. - o posiadaniu podstawowego rachunku bankowego, z wysokością środków finansowych (nie mniejszych niż 5.000 zł) lub zdolność kredytową - w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.5. Pełnomocnictwo lub inne równoznaczne. Pełnomocnictwo wymagane jest wyłącznie wówczas, gdy uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w cz.IV lub w przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.mops.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/.
lub osobiście w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodkek Pomocy Społecznej w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 15, parter, Biuro podawcze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A: Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Galla Anonima 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A: Od 01.01.2010 do 31.12.2010 dla 35 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B: Szkoła Podstawowa nr 315 ul.Pl. Wojska Polskiego 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie B: Od 01.01.2010 do 31.12.2010 dla 89 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie C: Szkoła Podstawowa nr 4 ul. Marcinkowskiego 4/6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie C: Od 01.01.2010 do 31.12.2010 dla 20 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie D: Szkoła Podstawowa nr 105 ul. Folwarczna 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie D: Od 01.01.2010 do 31.12.2010 dla 117 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie E: Szkoła Podstawowa nr 6 ul. Wodna 5-7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie E: Od 01.01.2010 do 31.12.2010 dla 78 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie F: Powiatowy Zespół Szkół w Bystrzycy Dolnej - Szkoła Podstawowa nr 7 i Gimnazjum Specjalne nr 5 ul. Jagiellońska 27.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie F: Od 01.01.2010 do 31.12.2010 dla 10 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie G: Niepubliczna Katolicka Szkoła Podstawowa Caritas Diecezji Świdnickiej w Świdnicy ul. Kraszowicka 27.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie G: Od 01.01.2010 do 31.12.2010 dla 4 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie H: Niepubliczna Szkoła Podstawowa Świdnickiego Stowarzyszenia Oświaty /Bliżej Dziecka/ w Świdnicy ul. Jagiellońska 30.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie H: Od 01.01.2010 do 31.12.2010 dla 22 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie I: Gimnazjum nr 2 ul. Ofiar Oświęcimskich 30.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: Od 01.01.2010 do 31.12.2010 dla 40 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie J: Gimnazjum nr 3 ul. Saperów 27a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie J: Od 01.01.2010 do 31.12.2010 dla 49 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie K: Gimnazjum nr 4 ul. Jodłowa 21.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie K: Od 01.01.2010 do 31.12.2010 dla 29 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Transformacja energetyczna budynków mieszkalnych w celu ograniczenia niskiej emisji w Gminie Świdnica" - ETAP I
- Doposażenie istniejącego placu zabaw przynależącego do Żłobka Miejskiego nr 1 w Świdnicy przy ul. Mieczysława Kozara-Słobódzkiego 26, 58-100 Świdnica
- Doposażenie istniejącego placu zabaw przynależącego do Żłobka Miejskiego nr 2 w Świdnicy ul. Galla Anonima 5, 58-100 Świdnica
- Regulacja rowu melioracyjnego w miejscowości Burkatów
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- Odbudowa mostu w Bystrzycy Dolnej, odbudowa wodociągu oraz przebudowa ulicy Działkowej w Pszennie
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Żórawina w roku szkolnym 2025/2026 - postępowanie II
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 27 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Przed. oraz Szk. Podstaw. w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Jaktorowie od września do grudnia w roku 2025, w dniach w których pracuje przedszkole oraz szkoła
- Świadczenie usług cateringu w zakresie dożywiania uczniów w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Niesułkowie
- DOŻYWIANIE DZIECI W GMINNYM PRZEDSZKOLU NR 1 W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 - POWTÓRKA
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 35 w Toruniu w roku szkolnym 2025/2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.