eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninBUDOWA ULIC NA OSIEDLU WILKÓW (ULICEDYBOWSKIEGO, PUCHALSKIEGO, OCZAPOWSKIEGO I SZKOLNA) W KONINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Konin: BUDOWA ULIC NA OSIEDLU WILKÓW (ULICE: DYBOWSKIEGO, PUCHALSKIEGO, OCZAPOWSKIEGO I SZKOLNA) W KONINIE
Numer ogłoszenia: 404856 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, faks (063) 2401135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULIC NA OSIEDLU WILKÓW (ULICE: DYBOWSKIEGO, PUCHALSKIEGO, OCZAPOWSKIEGO I SZKOLNA) W KONINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulic na osiedlu Wilków (ulice: Dybowskiego, Puchalskiego, Oczapowskiego i Szkolna) w Koninie Zakres robót do wykonania: 1. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla ruchu KR 2 gr. 5 cm - 4329,00m2, 2. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla ruchu KR 2 gr. 5 cm - 4329,00 m2 3. ściek z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 262,00 m2 4. ściek z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - 409,00 m2 5. krawężnik betonowy 15x30 - 1717,00 m 6. krawężnik betonowy 12x25 - 1347,00 m 7. obrzeże betonowe 20x6 cm - 1051,00 m 8. nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr.6 cm - chodniki - 2165,00 m2 9. nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm -5305,00 m2 10. oświetlenie uliczne - latarnie - 61 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 36 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy, tj. : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia; 2. Dysponują dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a. Kierownikiem budowy w branży drogowej (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej b. Kierownikiem robót w branży elektrycznej (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie siec, instalacji i urządzeń elektrycznych. Kierownicy wyszczególnionych branż muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego, na podstawie ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony , jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3. Posiadają niezbędne doświadczenie w wykonywaniu robót objętych przedmiotem zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, co najmniej dwie roboty związane z budową lub przebudową ulicy lub drogi w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł każda. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania tj. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Formularz Oferty 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Należy przedłożyć: a. kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, dla wskazanych osób, b. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych związanych z budową lub przebudową ulicy lub drogi w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia + dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz. 7. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę wymaganą w postępowaniu, - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 8. Informacja o zakresie robót powierzonych podwykonawcy 9. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia + oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia 10. Kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego (cena 215,95zł) Urząd Miejski, Plac Wolności 1, Konin; Wydział Prawny i Zamówień Publicznych pok. 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 16.12.2009.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski, Plac Wolności 1, Konin; Wydział Prawny i Zamówień Publicznych pok. 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.