Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-10
Stargard Szczeciński: przebudowa i rozbudowa budynków administracyjnego i warsztatowo-garażowego - ul. Popiela 20 w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 404606 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. , ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784750, faks 091 577 15 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego ze 100% udziału gminy miasto.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i rozbudowa budynków administracyjnego i warsztatowo-garażowego - ul. Popiela 20 w Stargardzie Szczecińskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do kompleksowej przebudowy i częściowej rozbudowy budynków: administracyjnego i warsztatowo-garażowego wraz ze zmianą uzbrojenia podziemnego i zagospodarowania terenu przy ul. Popiela 20 (działka nr 482, obręb 11) w Stargardzie Szczecińskim, w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynków zgodnie z ich przeznaczeniem. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać kompleksową przebudowę i częściową rozbudowę: Budynku administracyjnego (budynek A) - 2 kondygnacje nadziemne, podpiwniczony, murowany, kryty dachem płaskim dwuspadowym, projektowana powierzchnia użytkowa netto 251,30 m2, kubatura ogółem 1219 m3, powierzchnia zabudowy ogółem 132,96 m2 .Budynku warsztatowo- garażowego - (budynek B)-murowany z pustaków żużlobetonowych, jednokondygnacyjny bez podpiwniczenia, z płaskim stropodachem, projektowana powierzchnia użytkowa netto 119,14 m2, kubatura ogółem 683 m3, powierzchnia zabudowy ogółem 198,99 m2. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia obejmuje przede wszystkim:a) budynek A-część istniejąca- zmianę w układzie wewnętrznym budynku- rozbiórka fragmentów ścian, wykonanie nowych przebić dla otworów i nadproży, skucie warstw posadzkowych, rozbiórka schodów i uzupełnienie otworów w płytach stropowych,- rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych,- remont przekrycia dachu (papa termozgrzewalna),- przebudowę istniejącego i budowę nowych kominów (wentylacja grawitacyjna)- przebudowę elewacji frontowej (płn.wsch.) związaną z rozbiórką schodów oraz lokalizacją nowych otworów okiennych,- wymiana stolarki okiennej,- docieplenie elewacji oraz dachu. b) budynek A - część nowa-dobudowę przy elewacji szczytowej (płn.zach.) traktu o głębokości równej głębokości istniejącego budynku. Wysokość - 2 kondygnacje naziemne + podpiwniczenie. W elewacji frontowej projektuje się wejście główne do budynku. Klatka schodowa wyposażona w mechaniczny podnośnik platformowy z szybem samonośnym dla wózków inwalidzkich, łączący wejście do budynku z poziomami sutereny i parteru. Fundamenty - żelbetowa płyta fundamentowa wylewana, ściany podziemne z bloczków betonowych, ściany kondygnacji nadziemnych murowane z bloczków i cegły wapienno-piaskowej, stropy żelbetowe, monolityczne, wylewane, biegi i spoczniki klatki schodowej żelbetowe wylewane na budowie. Przekrycie nowej części w formie dachu łukowego o konstrukcji drewnianej, wykończonego w technologii okładziny z dachówki blaszanej tytan - aluminium na deskowaniu. Daszek nad wejściem żelbetowy prefabrykowany zawieszany na izokorbach. c) w budynek B-część istniejąca - zmianę w układzie wewnętrznym budynku - rozbiórka fragmentów ścian, wykonanie nowych przebić dla otworów i nadproży, skucie warstw posadzkowych, - remont pokrycia dachu (papa termozgrzewalna), - przebudowę elewacji frontowej (płn.wsch.) związaną z dostosowaniem nowych otworów okiennych i drzwiowych do rozkładu funkcjonalnego, - wymiana stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej oraz wypełnienie otworów okiennych pustakami szklanymi, - docieplenie elewacji oraz dachu. d) budynek B - część nowa - dobudowę traktu od strony elewacji frontowej mieszczącego przedsionek- korytarz wejściowy, przekryty dachem jednospadowym o konstrukcji stalowej, krytym panelami z blachy tytan- aluminium układanymi na deskowaniu. Fundamenty - żelbetowa ława fundamentowa wylewana, ściana i zadaszenie z lekkiej konstrukcji stalowej - ramy z kształtowników zimno giętych tworzących jednocześnie konstrukcje ścian i zadaszenia, na podmurówce z bloczków betonowych i cegły wapienno- piaskowej. e)budynek A i budynek B - wymianę wszystkich instalacji wewnętrznych i wyposażenie w nowe instalacje: - elektryczne w zakresie instalacji: zasilania podstawowego, oświetlenia podstawowego i awaryjnego, gniazd wtykowych, siłowej, odgromowej, połączeń wyrównawczych, przepięciowej, przeciwporażeniowej, teletechniczno - teleinformatycznej oraz antywłamaniowej, - sanitarne: wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe (zasilanie kotła grzewczego), centralnego ogrzewania oraz instalacji wentylacyjnej. - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych i paroizolacji, termicznych , akustycznych, - montaż: okienz profili PCV i parapetów płyt postformingowych , drzwi wewnętrznych płytowych (pełne, częściowo przeszklone szkłem bezpiecznym) i z profili aluminiowych oraz drzwi pożarowych, drzwi zewnętrznych z profili stalowych , bramy garażowej segmentowej z paneli aluminiowych, - wykończenie ścian wewnętrznych i sufitów tynkiem cementowo-wapiennym, malowanym farbą akrylową zmywalną i lateksową oraz glazurą, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt G-K (I i II kondygnacja budynku A), - wykonanie na warstwie wyrównawczej posadzek z: wykładziny PCV, płytek lastrico i gresowych, - naprawę i uzupełnienie tynków elewacyjnych, - wykończenie ścian zewnętrznych tynkiem mineralnym strukturalnym malowanym farbą silikonową, płytką klinkierową, płytką ceramiczną, wyprawą cokołową, - wykonanie obróbek, parapetów zewnętrznych, rynien i rur spustowych z blachy tytan- aluminium, f)wykonanie zewnętrznych instalacji: kanalizacji deszczowej, ciepłowniczej (pomiędzy budynkiem administracyjnym a warsztatowo-garażowym), kanalizacji sanitarnej oraz wykonanie studni wodomierzowej na istniejącym przyłączu wodociągowym, elektrycznej (WLZ 0,4 kV, zasilanie bramy, oświetlenie zewnętrzne), g)całkowite rozebranie istniejących nawierzchni utwardzonych i wykonanie: nawierzchni jezdnych z kostki betonowej, miejsc postojowych z płyt ażurowych, chodników i nawierzchni pod osłonę śmietnikową i stojaki rowerowe z płyt chodnikowych, h)likwidacja części ogrodzenia z siatki w ramkach oraz remont istniejącego ogrodzenia z siatki stalowej w ramkach osadzonych na podmurówce murowanej z cegły, a w części wylewanej, rozbiórka części ogrodzenia i wykonanie nowego ogrodzenia z ażurowych paneli ogrodzeniowych ze stali ocynkowanej na podmurówce wylewanej oraz wykonanie osłony śmietnikowej w ten sam sposób z osadzeniem dwóch furtek, i) zieleń-uporządkowanie istniejącej zieleni - cięcia sanitarne i prześwietlające, wycinka krzewów, przygotowanie ternu i wykonanie kompensacyjnych nasadzeń krzewów, wykonanie trawników z trawy z rolki oraz pielęgnacja zieleni przez okres 12 m-cy.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 30% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy) w terminie do dnia 30.12.2014r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (zakończył) należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub przebudowie budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej, o łącznej wartości min. 1 800 000,00 zł brutto, przy czym w zakres obu robót łącznie musi wchodzić wykonanie: elementów konstrukcyjnych żelbetowych, osadzenia okien i drzwi, licowania ścian płytkami, docieplenia ścian, pokrycia dachu blachą, instalacji: wewnętrznych elektrycznych oraz wewnętrznych i zewnętrznych sanitarnych, nawierzchni utwardzonych, zieleni
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, c) kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 600 000,00 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dokumenty uwiarygodniające równoważność materiałów i urządzeń, jeżeli wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równowaznych -SIWZ rozdz. XV ust. 5
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)ofertę cenową zgodnie z SIWZ rozdz.I ust. 3 (załącznik nr 1 do SIWZ), w tym wskazanie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawcy); 2)odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w SIWZ rozdz. I ust. 5 zdanie 2 oraz rozdz. III ust. 2), 3) dokumenty udowadniajace zamawiającemu, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w przypadku kiedy będzie z nich korzystał przy wykazywaniu spełnienia warunków, o których mowa w SIWZ rozdz. V ust. 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Przedłużenie okresu gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
możliwości zmian umowy oraz warunki tych zmian zostały przewidziane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stargardzkie TBS Sp. zo. o. ul. A Struga 29, pok. 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Stargardzkie TBS Sp. zo. o. ul. A Struga 29, pok. 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie (Pzp art. 24 ust. 2a).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Krzczonowie
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec (system monitoringu sieci wodociągowej)
- Dostosowanie szkół na terenie Gminy Ochotnica Dolna do przepisów BHP i przeciwpożarowych
- Przebudowa w celu dostosowania do aktualnych warunków ochrony przeciwpożarowej budynku "B" Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu - Etap 2
- Roboty budowlane polegające na remoncie przejścia podziemnego prowadzącego na strzelnicę biatlonową w Dusznikach-Zdroju
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.