eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Preparaty do mycia i dezynfekcji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-10

Olsztyn: Preparaty do mycia i dezynfekcji
Numer ogłoszenia: 404500 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny , ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5386937, faks 089 5386228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Preparaty do mycia i dezynfekcji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7, 33.74.12.00-8, 33.74.13.00-9, 39.83.12.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    W zależności od rodzaju oferowanego asortymentu, Zamawiający wymaga załączenia do oferty odpowiedniego dokumentu, tj. odpowiednio: -Dokument potwierdzający, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679) i przepisami wykonawczymi do oferty należy dołączyć: 1.1. Dla wyrobów klasy I - deklaracje zgodności CE; 1.2. Dla wyrobów klas: I z funkcja pomiarową, I jałowej i IIa - deklaracje zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności; 1.3. Dla wyrobów klas: II b i III - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania. - Dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu w Polsce produktów leczniczych zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r., w zakresie pakietu nr 3 poz. 2, pakietu nr 4 poz. 4, pakietu nr 5, pakietu nr 6. - Dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu w Polsce produktów biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2002 nr. 175 poz. 1433 z późn. Zm. ), w zakresie pakietu nr 8 poz. 1. - Dokument potwierdzający przyjęcie formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawą o Kosmetyckach ( Dz. U 2001, nr 42, poz. 473 ), w zakresie pakietu nr 3 poz. 1 i 3, pakietu nr 4 poz. 1-2, Dokument potwierdzający możliwość stosowania oferowanego preparatu w posiadanych przez Zamawiającego myjniach ETD 3 Olympus i endoskopach Olympus CFQ 160 i 180, potwierdzony przez producenta sprzętu - Olympus Optical, w zakresie pakietu nr 1 poz. 1 i 2 oraz pakietu nr 2 poz. 1 i 2. Dokument potwierdzający możliwość stosowania oferowanego preparatu w posiadanych przez Zamawiającego myjniach INNOVA E3, potwierdzony przez producenta sprzętu - MMM, w zakresie pakietu nr 2 poz. 3 i 4. Dokument potwierdzający możliwość stosowania oferowanego preparatu w posiadanych przez Zamawiającego myjniach Getinge, potwierdzony przez producenta sprzętu - Getinge, w zakresie pakietu nr 2 poz. 7-10. Dokument potwierdzający zgodność oferowanych preparatów do mycia z posiadanymi przez Zamawiającego dozownikami Dermados, w zakresie pakietów nr 3 i 4.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: - w przypadku zmian numerów katalogowych asortymentu będącego przedmiotem umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Żołnierska 16 B pok. 2 / 9 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 10 - 561 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Żołnierska 16 B pok. 2 / 9 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 10 - 561 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MANUALNE MYCIE I DEZYNFEKCJA NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7, 33.74.12.00-8, 33.74.13.00-9, 39.83.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AUTOMATYCZNE MYCIE I DEZYNFEKCJA NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7, 33.74.13.00-9, 39.83.12.00-9, 33.74.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MYCIE, DEZYNFEKCJA I PIELĘGNACJA SKÓRY RĄK I CIAŁA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7, 33.74.12.00-8, 33.74.13.00-9, 39.83.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MYCIE, DEZYNFEKCJA I PIELĘGNACJA SKÓRY RĄK I CIAŁA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7, 33.74.12.00-8, 33.74.13.00-9, 39.83.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODKAŻANIE SKÓRY I BŁON ŚLUZOWYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7, 33.74.12.00-8, 33.74.13.00-9, 39.83.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ASEPTYKA RAN I OPARZEŃ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7, 33.74.12.00-8, 33.74.13.00-9, 39.83.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MYCIE I DEZYNFEKCJA MAŁYCH POWIERZCHNI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7, 33.74.12.00-8, 33.74.13.00-9, 39.89.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MYCIE I DEZYNFEKCJA MAŁYCH POWIERZCHNI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7, 33.74.12.00-8, 33.74.13.00-9, 39.83.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.