Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-10
Kielce: Remont pomieszczeń dawnego pałacu biskupów krakowskich Muzeum Narodowego w Kielcach
Numer ogłoszenia: 40440 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Kielcach , Pl. Zamkowy 1, 25-010 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3444014, faks 041 3448261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń dawnego pałacu biskupów krakowskich Muzeum Narodowego w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty wewnętrzne ogólnobudowlane - remont pomieszczeń na parterze dawnego pałacu biskupów krakowskich Muzeum Narodowego w Kielcach: - remont pomieszczenia Sionki przed kredensem, - remont I-go i II-go pokoju marszałkowskiego Zakres prac obejmuje : a) zamurowanie częściowe w niezbędnym zakresie wykutych pod instalacje elektryczne bruzd b) umocowanie siatek tynkarskich na reperowanych bruzdach c) wykonanie pasów tynków wapienno-cementowych (z dodatkiem białego cementu np. Alpol AT 312 ) szer. do 30cm lub z innej zaprawy o podobnych nie gorszych parametrach. d) wymianę częściową tynków wapienno-cementowych (z dodatkiem białego cementu) np. Alpol AT 312 gr. 3cm lub z innej zaprawy o podobnych nie gorszych parametrach. e) przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie: mycie oraz gruntowanie preparatem gruntującym pod farby krzemianowe. f) malowanie tynków wewnętrznych farbami krzemianowymi gr. II kolorów (uzgodnienie koloru bezpośrednio podczas wykonywania prac malarskich ). 2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki jego realizacji zawierają: a) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, b) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ oraz jej załacznikami. 4. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. 5. Gwarancja na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 6. Przyjęte w przedmiarach robót urządzenia i materiały danych producentów można zastąpić materiałami i urządzeniami innych producentów pod warunkiem, że będą to urządzenia i materiały o standardzie i parametrach techniczno-eksploatacyjnych nie gorszych, jakie zakładano w przedmiarze, a Wykonawca na ich zastosowanie uzyska zgodę Zamawiającego. Użyte materiały muszą posiadać certyfikaty europejskie CE. Uwaga: Wykazanie i udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy i musi być jednoznaczne i nie budzić wątpliwości. 7. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń magazynowych na czas prowadzenia robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia rozumianego jako dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej UWAGA: ze względu na fakt, że roboty budowlane będą odbywać się w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków Zamawiający wymaga, aby osoba kierująca robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wykazała się co najmniej dwuletnim doświadczeniem zawodowym przy obiektach zabytkowych (wpisanych do rejestru zabytków). - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Sztuki z dn.09.06.2004 r. (Dz. U.nr 150 poz.1579).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Ofertę na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza) 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pl. zamkowy 1, 25-010 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Kielcach, Pl. Zamkowy 1, 25-010 Kielce, pokój nr 21 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa rekrutacji na studia stacjonarne na kierunek lekarski prowadzony w języku angielskim
- Wynajem pokoi hotelowych w związku z planowanym 7. Kieleckim Międzynarodowym Festiwalem Teatralnym w okresie X-XI 2025 r.
- Dostawy materiałów biurowych w okresie 1 roku
- "Wyłonienie osób do przeprowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów w projekcie "Włączamy Przyszłość. Otwartość, Bezpieczeństwo, Ekologia" nr FESW.08.02-IZ.00-0008/23 ...
- Usługi związane z obsługą serwisową oraz wzorcowaniem analizatorów wydechu typu: AlcoQuant 6020/6020 Plus
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 756 w km 51+400 do km 52+577 w m. Szydłów, odcinek o długości 1177 m
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu" - etap I.
- Remont instalacji wodociągowej wraz z montażem zestawów hydroforowych
- Remont podłóg w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych w siedzibie Zamawiającego
- Odnowienie 13 pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie AN-6 (5 części).
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy Część 1 - ul. Bieniewicka 24 m. 8 Część 2 -ul. Siemiradzkiego 5 m. 7
- "Zadanie 5: Wypożyczalnia sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i medycznego. 5.1: Przebudowa pomieszczeń na potrzeby wypożyczalni sprzętu."
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.