eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinProwadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-04

Lublin: Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy
Numer ogłoszenia: 404278 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przediotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktycznych na innowacyjnych specjalnościach/specjalizacjach w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych do prowadzonych zajęć, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w liczbie 27 części..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia dla każdej części

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • część 1 Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych lub ścisłych 1. dodatkowo wykształcenie informatyczne, matematyczno-informatyczne i/lub ukończone kursy i szkolenia z zakresu nowoczesnych technologii informatycznych 2. min. 100 godzin doświadczenia w prowadzeniu przedmiotów informatycznych/ prowadzeniu kursów i szkoleń dla dorosłych z zakresu: tworzenie stron i aplikacji internetowych, pozycjonowanie stron, struktura strony internetowej, podstawowe języki projektowania stron), 3. znajomość języka programowania Python, frameworku do tworzenia aplikacji www Django część 2 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum trzyletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej w zakresie przedmiotów z zakresu edytorstwa komputerowego, internetowego i twórczego projektowania w mediach (m.in. elektronicznych) 2. minimum 100 godzinne doświadczenie w prowadzeniu laboratoryjnych zajęć z zakresu szkolenia komputerowego 3. doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania graficznego (wykonanie min. jednego, autorskiego projektu graficznego np. logotyp); 4. znajomość i doświadczenie dydaktyczne w zakresie programów: Photoshop, InDesign, Illustrator, Gimp, Excel, Access, Word, PowerPoint część 3 Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych lub ścisłych 1. min. 100 godzin doświadczenia w prowadzeniu kursów i szkoleń dla dorosłych w zakresie różnorodnego zastosowania TI (w szczególności grafika komputerowa, infografika, webdesign, tworzenie aplikacji webowych, DTP, etc.), 2. min. 3 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte podczas współpracy z firmami i przedsiębiorcami (w szczególności doradztwo z zakresu wykorzystania technologii informatycznych w przedsiębiorstwie, budowanie e-wizerunku firmy, tworzenie wizualizacji firmy oraz projektowanie stron internetowych, promocja i e-promocja produktów i usług), 3. min. 3 letnia współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, wydawnictwami oraz biurami projektowymi w zakresie projektowania i wykonawstwa materiałów drukowanych i na wyświetlacze z wykorzystaniem nowoczesnych technik graficznych i technologii; 4. znajomość języka programowania Python, frameworku do tworzenia aplikacji www Django część 4 Wykształcenie min. doktor habilitowany nauk humanistycznych 1. minimum 5-letnie, doświadczenie dydaktyczne związane z prowadzeniem wykładów konwersatoriów oraz warsztatów z zakresu teorii komunikowania masowego, komunikacji interpersonalnej i masowej, public relations, reklamy, komunikacji medialnej i politycznej oraz z zajęciami i ze szkoleniami w zakresie e-lerningu oraz redakcji i edycji tekstu 2. przygotowanie minimum po jednym programie nauczania, sylabusie, ekspertyzie, materiałów dydaktycznych z zakresu różnych form komunikacji społecznej 3. opublikowanie przynajmniej 5 prac z zakresu komunikowania społecznego część 5 Wykształcenie min. doktor habilitowany nauk humanistycznych 1. minimum 5-letnie, doświadczenie dydaktyczne związane z prowadzeniem wykładów i konwersatoriów z pragmatyki językowej, wiedzy o komunikacji językowej, języka mediów, public relations i reklamy 2. przygotowanie minimum jednego programu nauczania i/lub sylabusa z zakresu różnych form komunikacji językowej i pragmatyki językowej 3. opublikowanie przynajmniej 5 prac z zakresu pragmatyki językowej i/ lub języka komunikacji społecznej część 6 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. przeprowadzenie min. 100 godzin szkoleń z zakresu autoprezentacji w ciągu ostatnich 3 lat, 2. przygotowanie min. jednego programu nauczania lub/i ekspertyzy lub/i opracowania lub/i sylabusa z zakresu wystąpień publicznych 3. doświadczenie w zakresie retoryki potwierdzone np. odbytym kursem, certyfikatem lub podobnym. część 7 Minimalny stopień naukowy - doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. minimum 5 publikacji o tematyce bałkańskiej (dot. bałkańskiej polityki, kultury i oświaty). 2. przygotowanie minimum po jednym programie nauczania lub/i ekspertyzy lub/i opracowania lub/i sylabusa z zakresu historii i polityki Bałkanów 3. min. 5 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej część 8 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum 4-letnie doświadczenie w tym w zakresie ochrony własności intelektualnej oraz prawa autorskiego i prasowego; 2. przygotowanie minimum 5 programów nauczania lub/i ekspertyz lub/i opracowań lub/i sylabusów; 3. minimum 3 publikacje z zakresu prawa autorskiego. część 9 Minimalny stopień naukowy - doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na uczelni wyższej; 2. Minimum 200 godzin zajęć z zakresu np: z antropologii widowisk i antropologii słowa; zajęcia z antropologii kulturowej poświęcone czytaniu przestrzeni miejskich oraz zajęcia z teatrologii lub równoważne; 3. Znajomość tematyki poparta publikacja min. 2 artykułów naukowych część 10 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum 3 letnie doświadczenie praktyka w prowadzeniu pracowni fotograficznej, 2. znajomość zagadnień związanych z fotografią (klasyczne techniki fotograficzne) 3. praktyczna umiejętność prowadzenia akcji promocyjnych fotografii - wystawy, spotkania autorskie, warsztaty, publikacje poparte zorganizowaniem minimum 2 plenerów fotograficznych lub/i 2 wystaw fotograficznych; udział w minimum 2 plenerach i/lub 2 wystawach fotograficznych w charakterze autora prac, 4. min. jedna publikacja w piśmie branżowym, dobra znajomość sprzętu fotograficznego oraz zasad jego działania. część 11 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. autorstwo min. 30 wystaw indywidualnych, 2. praktyczna umiejętność prowadzenia akcji promocyjnych fotografii - warsztaty, kampanie bill bordowe, 3. min. 200 godzin zajęć dydaktycznych z zakresu fotografii, 4. doświadczenie w ocenianiu fotograficznych prac konkursowych w charakterze jury. część 12 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy w instytucjach kultury, 2. minimum 50-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób młodzieży i/lub dorosłych, 3. doświadczenie w organizowaniu ogólnopolskich imprez kulturalnych (organizacja minimum 5 imprez kulturalnych w ostatnich 5 latach). część 13 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. Posiadanie wiedzy z zakresu możliwości praktycznych zastosowań wybranych serwisów WEB 2.0; 2. Minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć/ kursów dla osób dorosłych z zakresu WEB 2.0; 3. przygotowanie metodyki nauczania uwzględniającej specyfikę rzeczywistości wirtualnej (trójwymiarowość, multimedialność, specyficzna nawigacja, mechanizmy WEB 2.0) 4. Minimum 3 publikacje lub artykuły nt. WEB 2.0 i/lub Secend Life, i/lub e-learningu 5. doświadczenie w tworzeniu/ współtworzeniu minimum jednego portalu społecznościowego część 14 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. Minimum 3 lata doświadczenia/ praktyki w zakresie: - webdesign - projektowanie i programowanie stron (wykonanie co najmniej 2 stron internetowych) - projektowanie graficzne/ tworzenie multimediów - przygotowywania projektów graficznych do druku np. plakatów, ulotek, gazet, wizytówek itp. 2. Minimum 200 godzin prowadzenia zajęć w zakresie grafiki komputerowej i sieciowej dla osób dorosłych; 3. Biegła znajomość wykorzystania programu Adobe Photoshop. część 15 Minimalny stopień naukowy - doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na Uczelni Wyższej; 2. Minimum 5 lat doświadczenia w zakresie przygotowywanie i prowadzenia kursów akademickich w środowisku elektronicznym (cały wykład w formie on-line). 3. Znajomość tematyki związanej z zagadnieniem sztucznej inteligencji, immersyjności, immaterialności, teleobecności poparta publikacją minimum 1 książki i/lub 5 artykułów naukowych. część 16 stopień naukowy co najmniej doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. min. 5 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej, 2. minimum 10 publikacji o tematyce genderowej oraz o relacjach gender - nowe media część 17 Wyższe z translatoryki (niemiecki- polski) lub lingwistyki stosowanej w specjalizacji translatorskiej niemiecki- polski lub filologii germańskiej 1. minimum czteroletnie doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela w zakresie praktycznej nauki języka niemieckiego 2. preferowane dodatkowe doświadczenie z zakresu dydaktyki translacji część 18 1. wyższe z translatoryki lub filologii niemieckiej 2. poświadczone ukończenie kursu lub studiów tłumaczeniowych (w tym doktoranckich wraz z uzyskaniem tytułu doktora w specjalizacji translatorskiej) 1) minimum czteroletnie doświadczenie w zakresie dydaktyki translacji lub wiedzy specjalistycznej na potrzeby tłumaczenia. Minimalny okres doświadczenia może obejmować dydaktykę akademicką i poza akademicką. 2) minimum czteroletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL NIEM.) w zakresie przynajmniej dwóch z określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1. prawo (dowolny dział, także teoria prawa), 2. biznes i funkcjonowanie przedsiębiorstw i gospodarka (makroekonomia), 3. medycyna (dowolny dział) lub profilaktyka medyczna lub technika medyczna, 4. technika w tym głównie technologie teleinformatyczne, 5. energetyka i ekologia. 3) umiejętność wykorzystywania elektronicznych środków wyszukiwania, gromadzenia i wykorzystywania wiedzy specjalistycznej część 19 1. wyższe z filologii polskiej 2. poświadczone ukończenie kursu lub studiów z retoryki praktycznej języka polskiego (w tym doktoranckich) lub z tytułem doktora w zakresie filologii polskiej 1. minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie nauczania retoryki praktycznej języka polskiego w ramach kształcenia uniwersyteckiego 2. minimum roczne doświadczenie zawodowe jako konsultant ds. komunikacji językowej w biznesie (retoryka praktyczna, kultura języka i pokrewne) 3. wskazane, ale nie konieczne, doświadczenie we współpracy z tłumaczami ustnymi lub udział w programach kształcenia tłumaczy część 20 - wyższe z translatoryki (niemiecki-polski), lingwistyki stosowanej w specjalizacji translatorskiej niemiecki-polski lub filologii germańskiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia niemieckiej konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia dodatkowego kursu (min. 120h) z zakresu tłumaczenia ustnego 1. minimum czteroletnie doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela, najlepiej (ale nie koniecznie) w zakresie dydaktyki translacji 2. minimum pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL NIEM.) w zakresie określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1) Debaty polityczne i społeczne (w tym debaty na poziomie UE i/lub organizacji międzynarodowych) lub/i 2) Zagadnienia związane ze stosunkami międzynarodowymi i bezpieczeństwem narodowym lub/i 3) Zagadnienia związane z funkcjonowaniem państwa i międzynarodowych organizacji politycznych lub/i 4) Zagadnienia związane z polityką społeczną i geografią polityczną część 21 1. wyższe z translatoryki (angielski- polski) lub lingwistyki stosowanej w specjalizacji translatorskiej angielski - polski lub filologii angielskiej 1. minimum czteroletnie doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela w zakresie praktycznej nauki języka angielskiego 2. preferowane dodatkowe doświadczenie z zakresu dydaktyki translacji część 22 1. wyższe z translatoryki lub filologii angielskiej 2. poświadczone ukończenie kursu lub studiów tłumaczeniowych (w tym doktoranckich wraz z uzyskaniem tytułu doktora w specjalizacji translatorskiej) 1) minimum czteroletnie doświadczenie w zakresie dydaktyki translacji lub wiedzy specjalistycznej na potrzeby tłumaczenia. Minimalny okres doświadczenia może obejmować dydaktykę akademicką i poza akademicką. 2) minimum czteroletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL ANG.) w zakresie przynajmniej dwóch z określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1. prawo (dowolny dział, także teoria prawa), 2. biznes i funkcjonowanie przedsiębiorstw i gospodarka (makroekonomia), 3. medycyna (dowolny dział) lub profilaktyka medyczna lub technika medyczna, 4. technika w tym głównie technologie teleinformatyczne, 5. energetyka i ekologia. 3) umiejętność wykorzystywania elektronicznych środków wyszukiwania, gromadzenia i wykorzystywania wiedzy specjalistycznej część 23 1. wyższe z filologii polskiej 2. poświadczone ukończenie kursu lub studiów z retoryki praktycznej języka polskiego (w tym doktoranckich) lub z tytułem doktora w zakresie filologii polskiej 1. minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie nauczania retoryki praktycznej języka polskiego w ramach kształcenia uniwersyteckiego 2. minimum roczne doświadczenie zawodowe jako konsultant ds. komunikacji językowej w biznesie (retoryka praktyczna, kultura języka i pokrewne) 3. wskazane, ale nie konieczne, doświadczenie we współpracy z tłumaczami ustnymi lub udział w programach kształcenia tłumaczy część 24 1. wyższe stopień naukowy: min. doktor nauk humanistycznych w zakresie bibliologii lub/i informatologii 1. praca w charakterze nauczyciela akademickiego, min. 5 lat, 2. biegła znajomość problematyki Web-u 2.0 oraz zastosowania poszczególnych narzędzi tego zjawiska w instytucjach kultury, 3. Minimum 3 publikacje naukowe dotyczące Web-u 2.0, telewizji internetowej, bibliotek cyfrowych, internetowych archiwów, konwergencji mediów, zastosowania interaktywnych narzędzi w ramach funkcjonowania instytucji nauki i kultury, 4. Minimum 100 godzin doświadczenia w prowadzeniu zajęć dotyczących technologii informacyjnych, cyfrowych repozytoriów i bibliotek, oprogramowania dla instytucji organizujących zasoby informacyjne (np. bibliotek), 5. doświadczenie w tworzeniu blogów, stron internetowych, tematycznych katalogów internetowych oraz Subject Gatewaya (min. 2) część 25 1. wyższe, kierunek: historia oraz informacja naukowa i bibliotekoznawstwo minimum magister, 2. udokumentowana [świadectwa, certyfikaty] edukacja w zakresie/specjalności: administrator systemów sieciowych 1. praca w charakterze nauczyciela akademickiego lub uczestnika studiów doktoranckich - min. 2 lata, 2. praktyczna znajomość obsługi programów do tworzenia stron i portali internetowych. 3. doświadczenie w projektowaniu stron, portali internetowych (minimum 3 ) 4. doświadczenie w administrowaniu stronami www (minimum 3) 5. znajomość zagadnień prawnych dot. ochrony własności intelektualnej część 26 1. Wykształcenie min. doktor nauk o ziemi w zakresie geografii 2. specjalność kartografia - minimum 5 publikacji z zakresu kartografii - doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć na uczelni minimum 5 lat - doświadczenie w praktycznym wykonywaniu prac z zakresu danych przestrzennych i kartografii mobilnej (łącznie 3 prace) część 27 1. Wykształcenie min. doktor nauk o ziemi w zakresie geografii 2. specjalność kartografia - minimum 5 publikacji z zakresu kartografii - doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć na uczelni minimum 5 lat - doświadczenie w praktycznym wykonywaniu prac z zakresu danych przestrzennych i kartografii mobilnej (łącznie 2 prace)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 2) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 3) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego; 4) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Biuro Projektu ul. Sowińskiego 12 pokój 9, 20-040 Lublin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Biuro Projektu ul. Sowińskiego 12 pokój 9, 20-040 Lublin..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu: UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy, nr POKL.04.01.01-00-362/10 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.