Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-04
Lublin: Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy
Numer ogłoszenia: 404278 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przediotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktycznych na innowacyjnych specjalnościach/specjalizacjach w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych do prowadzonych zajęć, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w liczbie 27 części..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia dla każdej części
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
część 1 Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych lub ścisłych 1. dodatkowo wykształcenie informatyczne, matematyczno-informatyczne i/lub ukończone kursy i szkolenia z zakresu nowoczesnych technologii informatycznych 2. min. 100 godzin doświadczenia w prowadzeniu przedmiotów informatycznych/ prowadzeniu kursów i szkoleń dla dorosłych z zakresu: tworzenie stron i aplikacji internetowych, pozycjonowanie stron, struktura strony internetowej, podstawowe języki projektowania stron), 3. znajomość języka programowania Python, frameworku do tworzenia aplikacji www Django część 2 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum trzyletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej w zakresie przedmiotów z zakresu edytorstwa komputerowego, internetowego i twórczego projektowania w mediach (m.in. elektronicznych) 2. minimum 100 godzinne doświadczenie w prowadzeniu laboratoryjnych zajęć z zakresu szkolenia komputerowego 3. doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania graficznego (wykonanie min. jednego, autorskiego projektu graficznego np. logotyp); 4. znajomość i doświadczenie dydaktyczne w zakresie programów: Photoshop, InDesign, Illustrator, Gimp, Excel, Access, Word, PowerPoint część 3 Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych lub ścisłych 1. min. 100 godzin doświadczenia w prowadzeniu kursów i szkoleń dla dorosłych w zakresie różnorodnego zastosowania TI (w szczególności grafika komputerowa, infografika, webdesign, tworzenie aplikacji webowych, DTP, etc.), 2. min. 3 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte podczas współpracy z firmami i przedsiębiorcami (w szczególności doradztwo z zakresu wykorzystania technologii informatycznych w przedsiębiorstwie, budowanie e-wizerunku firmy, tworzenie wizualizacji firmy oraz projektowanie stron internetowych, promocja i e-promocja produktów i usług), 3. min. 3 letnia współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, wydawnictwami oraz biurami projektowymi w zakresie projektowania i wykonawstwa materiałów drukowanych i na wyświetlacze z wykorzystaniem nowoczesnych technik graficznych i technologii; 4. znajomość języka programowania Python, frameworku do tworzenia aplikacji www Django część 4 Wykształcenie min. doktor habilitowany nauk humanistycznych 1. minimum 5-letnie, doświadczenie dydaktyczne związane z prowadzeniem wykładów konwersatoriów oraz warsztatów z zakresu teorii komunikowania masowego, komunikacji interpersonalnej i masowej, public relations, reklamy, komunikacji medialnej i politycznej oraz z zajęciami i ze szkoleniami w zakresie e-lerningu oraz redakcji i edycji tekstu 2. przygotowanie minimum po jednym programie nauczania, sylabusie, ekspertyzie, materiałów dydaktycznych z zakresu różnych form komunikacji społecznej 3. opublikowanie przynajmniej 5 prac z zakresu komunikowania społecznego część 5 Wykształcenie min. doktor habilitowany nauk humanistycznych 1. minimum 5-letnie, doświadczenie dydaktyczne związane z prowadzeniem wykładów i konwersatoriów z pragmatyki językowej, wiedzy o komunikacji językowej, języka mediów, public relations i reklamy 2. przygotowanie minimum jednego programu nauczania i/lub sylabusa z zakresu różnych form komunikacji językowej i pragmatyki językowej 3. opublikowanie przynajmniej 5 prac z zakresu pragmatyki językowej i/ lub języka komunikacji społecznej część 6 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. przeprowadzenie min. 100 godzin szkoleń z zakresu autoprezentacji w ciągu ostatnich 3 lat, 2. przygotowanie min. jednego programu nauczania lub/i ekspertyzy lub/i opracowania lub/i sylabusa z zakresu wystąpień publicznych 3. doświadczenie w zakresie retoryki potwierdzone np. odbytym kursem, certyfikatem lub podobnym. część 7 Minimalny stopień naukowy - doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. minimum 5 publikacji o tematyce bałkańskiej (dot. bałkańskiej polityki, kultury i oświaty). 2. przygotowanie minimum po jednym programie nauczania lub/i ekspertyzy lub/i opracowania lub/i sylabusa z zakresu historii i polityki Bałkanów 3. min. 5 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej część 8 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum 4-letnie doświadczenie w tym w zakresie ochrony własności intelektualnej oraz prawa autorskiego i prasowego; 2. przygotowanie minimum 5 programów nauczania lub/i ekspertyz lub/i opracowań lub/i sylabusów; 3. minimum 3 publikacje z zakresu prawa autorskiego. część 9 Minimalny stopień naukowy - doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na uczelni wyższej; 2. Minimum 200 godzin zajęć z zakresu np: z antropologii widowisk i antropologii słowa; zajęcia z antropologii kulturowej poświęcone czytaniu przestrzeni miejskich oraz zajęcia z teatrologii lub równoważne; 3. Znajomość tematyki poparta publikacja min. 2 artykułów naukowych część 10 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum 3 letnie doświadczenie praktyka w prowadzeniu pracowni fotograficznej, 2. znajomość zagadnień związanych z fotografią (klasyczne techniki fotograficzne) 3. praktyczna umiejętność prowadzenia akcji promocyjnych fotografii - wystawy, spotkania autorskie, warsztaty, publikacje poparte zorganizowaniem minimum 2 plenerów fotograficznych lub/i 2 wystaw fotograficznych; udział w minimum 2 plenerach i/lub 2 wystawach fotograficznych w charakterze autora prac, 4. min. jedna publikacja w piśmie branżowym, dobra znajomość sprzętu fotograficznego oraz zasad jego działania. część 11 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. autorstwo min. 30 wystaw indywidualnych, 2. praktyczna umiejętność prowadzenia akcji promocyjnych fotografii - warsztaty, kampanie bill bordowe, 3. min. 200 godzin zajęć dydaktycznych z zakresu fotografii, 4. doświadczenie w ocenianiu fotograficznych prac konkursowych w charakterze jury. część 12 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy w instytucjach kultury, 2. minimum 50-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób młodzieży i/lub dorosłych, 3. doświadczenie w organizowaniu ogólnopolskich imprez kulturalnych (organizacja minimum 5 imprez kulturalnych w ostatnich 5 latach). część 13 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. Posiadanie wiedzy z zakresu możliwości praktycznych zastosowań wybranych serwisów WEB 2.0; 2. Minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć/ kursów dla osób dorosłych z zakresu WEB 2.0; 3. przygotowanie metodyki nauczania uwzględniającej specyfikę rzeczywistości wirtualnej (trójwymiarowość, multimedialność, specyficzna nawigacja, mechanizmy WEB 2.0) 4. Minimum 3 publikacje lub artykuły nt. WEB 2.0 i/lub Secend Life, i/lub e-learningu 5. doświadczenie w tworzeniu/ współtworzeniu minimum jednego portalu społecznościowego część 14 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. Minimum 3 lata doświadczenia/ praktyki w zakresie: - webdesign - projektowanie i programowanie stron (wykonanie co najmniej 2 stron internetowych) - projektowanie graficzne/ tworzenie multimediów - przygotowywania projektów graficznych do druku np. plakatów, ulotek, gazet, wizytówek itp. 2. Minimum 200 godzin prowadzenia zajęć w zakresie grafiki komputerowej i sieciowej dla osób dorosłych; 3. Biegła znajomość wykorzystania programu Adobe Photoshop. część 15 Minimalny stopień naukowy - doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na Uczelni Wyższej; 2. Minimum 5 lat doświadczenia w zakresie przygotowywanie i prowadzenia kursów akademickich w środowisku elektronicznym (cały wykład w formie on-line). 3. Znajomość tematyki związanej z zagadnieniem sztucznej inteligencji, immersyjności, immaterialności, teleobecności poparta publikacją minimum 1 książki i/lub 5 artykułów naukowych. część 16 stopień naukowy co najmniej doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. min. 5 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej, 2. minimum 10 publikacji o tematyce genderowej oraz o relacjach gender - nowe media część 17 Wyższe z translatoryki (niemiecki- polski) lub lingwistyki stosowanej w specjalizacji translatorskiej niemiecki- polski lub filologii germańskiej 1. minimum czteroletnie doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela w zakresie praktycznej nauki języka niemieckiego 2. preferowane dodatkowe doświadczenie z zakresu dydaktyki translacji część 18 1. wyższe z translatoryki lub filologii niemieckiej 2. poświadczone ukończenie kursu lub studiów tłumaczeniowych (w tym doktoranckich wraz z uzyskaniem tytułu doktora w specjalizacji translatorskiej) 1) minimum czteroletnie doświadczenie w zakresie dydaktyki translacji lub wiedzy specjalistycznej na potrzeby tłumaczenia. Minimalny okres doświadczenia może obejmować dydaktykę akademicką i poza akademicką. 2) minimum czteroletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL NIEM.) w zakresie przynajmniej dwóch z określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1. prawo (dowolny dział, także teoria prawa), 2. biznes i funkcjonowanie przedsiębiorstw i gospodarka (makroekonomia), 3. medycyna (dowolny dział) lub profilaktyka medyczna lub technika medyczna, 4. technika w tym głównie technologie teleinformatyczne, 5. energetyka i ekologia. 3) umiejętność wykorzystywania elektronicznych środków wyszukiwania, gromadzenia i wykorzystywania wiedzy specjalistycznej część 19 1. wyższe z filologii polskiej 2. poświadczone ukończenie kursu lub studiów z retoryki praktycznej języka polskiego (w tym doktoranckich) lub z tytułem doktora w zakresie filologii polskiej 1. minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie nauczania retoryki praktycznej języka polskiego w ramach kształcenia uniwersyteckiego 2. minimum roczne doświadczenie zawodowe jako konsultant ds. komunikacji językowej w biznesie (retoryka praktyczna, kultura języka i pokrewne) 3. wskazane, ale nie konieczne, doświadczenie we współpracy z tłumaczami ustnymi lub udział w programach kształcenia tłumaczy część 20 - wyższe z translatoryki (niemiecki-polski), lingwistyki stosowanej w specjalizacji translatorskiej niemiecki-polski lub filologii germańskiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia niemieckiej konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia dodatkowego kursu (min. 120h) z zakresu tłumaczenia ustnego 1. minimum czteroletnie doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela, najlepiej (ale nie koniecznie) w zakresie dydaktyki translacji 2. minimum pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL NIEM.) w zakresie określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1) Debaty polityczne i społeczne (w tym debaty na poziomie UE i/lub organizacji międzynarodowych) lub/i 2) Zagadnienia związane ze stosunkami międzynarodowymi i bezpieczeństwem narodowym lub/i 3) Zagadnienia związane z funkcjonowaniem państwa i międzynarodowych organizacji politycznych lub/i 4) Zagadnienia związane z polityką społeczną i geografią polityczną część 21 1. wyższe z translatoryki (angielski- polski) lub lingwistyki stosowanej w specjalizacji translatorskiej angielski - polski lub filologii angielskiej 1. minimum czteroletnie doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela w zakresie praktycznej nauki języka angielskiego 2. preferowane dodatkowe doświadczenie z zakresu dydaktyki translacji część 22 1. wyższe z translatoryki lub filologii angielskiej 2. poświadczone ukończenie kursu lub studiów tłumaczeniowych (w tym doktoranckich wraz z uzyskaniem tytułu doktora w specjalizacji translatorskiej) 1) minimum czteroletnie doświadczenie w zakresie dydaktyki translacji lub wiedzy specjalistycznej na potrzeby tłumaczenia. Minimalny okres doświadczenia może obejmować dydaktykę akademicką i poza akademicką. 2) minimum czteroletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL ANG.) w zakresie przynajmniej dwóch z określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1. prawo (dowolny dział, także teoria prawa), 2. biznes i funkcjonowanie przedsiębiorstw i gospodarka (makroekonomia), 3. medycyna (dowolny dział) lub profilaktyka medyczna lub technika medyczna, 4. technika w tym głównie technologie teleinformatyczne, 5. energetyka i ekologia. 3) umiejętność wykorzystywania elektronicznych środków wyszukiwania, gromadzenia i wykorzystywania wiedzy specjalistycznej część 23 1. wyższe z filologii polskiej 2. poświadczone ukończenie kursu lub studiów z retoryki praktycznej języka polskiego (w tym doktoranckich) lub z tytułem doktora w zakresie filologii polskiej 1. minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie nauczania retoryki praktycznej języka polskiego w ramach kształcenia uniwersyteckiego 2. minimum roczne doświadczenie zawodowe jako konsultant ds. komunikacji językowej w biznesie (retoryka praktyczna, kultura języka i pokrewne) 3. wskazane, ale nie konieczne, doświadczenie we współpracy z tłumaczami ustnymi lub udział w programach kształcenia tłumaczy część 24 1. wyższe stopień naukowy: min. doktor nauk humanistycznych w zakresie bibliologii lub/i informatologii 1. praca w charakterze nauczyciela akademickiego, min. 5 lat, 2. biegła znajomość problematyki Web-u 2.0 oraz zastosowania poszczególnych narzędzi tego zjawiska w instytucjach kultury, 3. Minimum 3 publikacje naukowe dotyczące Web-u 2.0, telewizji internetowej, bibliotek cyfrowych, internetowych archiwów, konwergencji mediów, zastosowania interaktywnych narzędzi w ramach funkcjonowania instytucji nauki i kultury, 4. Minimum 100 godzin doświadczenia w prowadzeniu zajęć dotyczących technologii informacyjnych, cyfrowych repozytoriów i bibliotek, oprogramowania dla instytucji organizujących zasoby informacyjne (np. bibliotek), 5. doświadczenie w tworzeniu blogów, stron internetowych, tematycznych katalogów internetowych oraz Subject Gatewaya (min. 2) część 25 1. wyższe, kierunek: historia oraz informacja naukowa i bibliotekoznawstwo minimum magister, 2. udokumentowana [świadectwa, certyfikaty] edukacja w zakresie/specjalności: administrator systemów sieciowych 1. praca w charakterze nauczyciela akademickiego lub uczestnika studiów doktoranckich - min. 2 lata, 2. praktyczna znajomość obsługi programów do tworzenia stron i portali internetowych. 3. doświadczenie w projektowaniu stron, portali internetowych (minimum 3 ) 4. doświadczenie w administrowaniu stronami www (minimum 3) 5. znajomość zagadnień prawnych dot. ochrony własności intelektualnej część 26 1. Wykształcenie min. doktor nauk o ziemi w zakresie geografii 2. specjalność kartografia - minimum 5 publikacji z zakresu kartografii - doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć na uczelni minimum 5 lat - doświadczenie w praktycznym wykonywaniu prac z zakresu danych przestrzennych i kartografii mobilnej (łącznie 3 prace) część 27 1. Wykształcenie min. doktor nauk o ziemi w zakresie geografii 2. specjalność kartografia - minimum 5 publikacji z zakresu kartografii - doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć na uczelni minimum 5 lat - doświadczenie w praktycznym wykonywaniu prac z zakresu danych przestrzennych i kartografii mobilnej (łącznie 2 prace)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 2) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 3) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego; 4) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w
Lublinie Biuro Projektu ul. Sowińskiego 12 pokój 9, 20-040 Lublin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Biuro Projektu ul. Sowińskiego 12 pokój 9, 20-040 Lublin..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu: UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy, nr POKL.04.01.01-00-362/10 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie medycyny pracy i profilaktycznej opieki zdrowotnej (DZP.25.19.2025)
- RDW w Parczewie: Usługi związane z oczyszczaniem separatorów przy obiektach mostowych
- Wykonanie operatów szacunkowych w zakresie wyceny - LUB.WO.260.3.2025
- Dostawa spektrofluorymetru
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej kreatywnej konferencji informacyjno-promocyjnej z wydarzeniami towarzyszącymi (ZSU)
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty komputerowe i z obsługi smartfonów w projekcie Cyfrowy senior
- Przeprowadzenie treningu gospodarowania budżetem oraz warsztatów coachingu na wyjeździe dla Uczestników Projektu "Razem dla aktywności"
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 6 części).
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z zakresu wykorzystania dronów w badaniach środowiska w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- UTWORZENIE I FUNKCJONOWANIE 4 KLUBÓW SAMOPOMOCY DLA SENIORÓW
- Kompleksowa organizacja cyklu sześciu szkoleń pn. "Jak założyć nowoczesną pasiekę" oraz na kompleksowa organizacja konferencji pn. ,,Nowoczesna gospodarka pasieczna''
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.