To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-04
Giby: Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Giby.
Numer ogłoszenia: 404258 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 367542 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Giby, Giby 74a, 16-506 Giby, woj. podlaskie, tel. 0-87 5165038, faks 0-87 5165027.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Giby..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia dotyczy: opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Giby, zwanego dalej studium wraz z opracowaniem ekofizjograficznym podstawowym oraz prognozą oddziaływania na środowisko. 2) Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: a) ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.Dz. U. z 2012r., poz.647 ze zmianami); b) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227, ze zmianami); c) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późń. zm.), d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233); e) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz.1298), f) innymi obowiązującymi przepisami prawa, dotyczącymi przedmiotu zamówienia, w tym wytycznymi i normami INSPIRE. 3) Podstawą opracowania jest Uchwała Nr XXXI/137/2013 Rady Gminy Giby z dnia 20 czerwca 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Giby. 4) Zakres ustaleń studium winien spełniać w szczególności wymagania określone w art. 10 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2012r., poz.647 ze zmianami). 5) Granice opracowania wyznaczają granice administracyjne Gminy Giby. Powierzchnia opracowania - ok. 324,00 km2. 6) Pozostałe warunki dotyczące sposobu i terminu realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 7) Dokumenty posiadane przez Zamawiającego: a) obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Giby, b) złożone wnioski do zmiany miejscowego planu oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. c) ewidencja gminnych zabytków, d) decyzje o warunkach zabudowy oraz decyzje lokalizacji inwestycji celu publicznego, 3.4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie zamówienia przez cały okres realizacji umowy. 2) Wykonawca zamówienia w ramach niniejszej umowy zobowiązany jest do: a) pozyskania w imieniu i na rzecz Gminy Giby aktualnych map w odpowiedniej skali z państwowych zasobów geodezyjnych oraz innych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; b) opracowania projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o przystąpieniu do opracowania projektu studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko wraz z opłatą za zamieszczenie tego ogłoszenia w prasie, c) wykonania analizy wniosków do projektu studium (wnioski składane przed i po ogłoszeniu o przystąpieniu do opracowania dokumentów planistycznych), opracowania propozycji ich rozpatrzenia; d) sporządzenia opracowania ekofizjograficznego - podstawowego; e) przedstawienia wersji roboczych projektu studium do akceptacji przez Wójta Gminy Giby; f) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w tym opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko; g) przedstawienia projektu studium wraz z całą dokumentacją, w tym prognozą oddziaływania na środowisko, do zaopiniowania Gminnym Komisjom; h) wystąpienia o zaopiniowanie oraz uzgodnienie projektu studium wraz z rozdzielnikami oraz kopiami projektu studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko; i) opracowania stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu studium wynikających z uwzględnionych uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, w sposób uzgodniony z władzami Gminy Giby; j) opracowania projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o wyłożeniu projektu studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, do publicznego wglądu; wraz z opłatą za zamieszczenie tego ogłoszenia w prasie. k) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami; l) opracowania projektu studium z rozpatrzeniem uwag Zamawiającego oraz mieszkańców; m) opracowanie zmiany prognoz oddziaływania na środowisko w związku ze zmianami w projekcie studium; n) przygotowania podsumowania z przeprowadzonej Strategii Oceny Oddziaływania na Środowisko; o) przygotowania projektu uchwały Rady Gminy Giby związanej z uchwaleniem studium, p) skompletowanie, uporządkowanie i oprawienie dokumentacji prac planistycznych, przygotowanie projektu wystąpienia do Wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi uchwały Rady Gminy Giby wraz z załącznikami; q) przygotowania potrzebnej ilości materiałów roboczych, odpowiedniej do uzgodnień, opinii, konsultacji itp. r) udziału głównego projektanta w następujących spotkaniach: - prezentacji wersji roboczych studium władzom Gminy - prezentacji projektu studium na posiedzeniu Gminnej Komisji - dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie studium - posiedzeniach Komisji i Rady Gminy Giby, w tym na sesji Rady Gminy na której będzie przedstawiony do uchwalenia projekt studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag. s) przygotowania projektów ogłoszeń, korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu zmiany Studium, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; t) przygotowania i przekazania Zamawiającemu studium, uchwalonego przez Radę Gminy w następującej formie i ilości: - 1 komplet studium w formie analogowej kolorowej, przy czym rysunek studium musi zostać wydrukowany na podłożu umożliwiającym złożenie do formatu A4 -przeznaczony dla Wojewody w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi, - 3 egzemplarze tekstu studium w formie analogowej kolorowej, oprawione (trwale spięte/zbindowane) oraz 3 egzemplarze rysunku studium w formie analogowej kolorowej, - 2 egzemplarze rysunku studium w formie analogowej kolorowej w skali 1:10 000, przystosowane do zawieszenia na ścianie, oprawione w dwie listwy, zafoliowane lub zalaminowane, wykonane przy użyciu materiałów zapewniających wysoką światłoodporność, - 1 egzemplarz tekstu studium nagrany na płytach CD/DVD w formie plików doc/docx i PDF - 1 egzemplarz tekstu studium nagrany na płytch CD/DVD w formie plików PDF i tif w skali 1:10 000 wygenerowane z rozdzielczością min. 300dpi oraz formacie dxf, dwg lub w postaci zbiorów danych przestrzennych w formacie shapefile wraz z ewentualnym plikiem projektu mapy; u) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu po uchwaleniu studium przez Radę Gminy, dodatkowych egzemplarzy opracowania ekofizjograficznego podstawowego oraz prognozy oddziaływania na środowisko w następującej formie i ilości: - 1 egzemplarz w formie analogowej kolor - tekst i rysunek, - 1 egzemplarz nagrany na płytach CD/DVD - tekst w formacie plików doc/docx i PDF, rysunki w formie plików PDF wygenerowane z rozdzielczością min. 300dpi oraz w formacie dxf, dwg lub w postaci zbiorów danych przestrzennych w formacie shapefile wraz z ewentualnym plikiem projektu mapy. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 4) Sposób opracowania projektu studium winien umożliwiać pozyskanie danych statystycznych zgodnie z wymogami GUS w tym w zakresie, przeznaczenia terenów pod określone funkcje i wielkości ich powierzchni. 5) Sposób opracowania projektu studium winien umożliwiać wydawanie wypisów i wyrysów dla poszczególnych nieruchomości oraz udostępnianie dokumentu planistycznego jak i metadanych zgodnie z wytycznymi i normami INSPIRE. 6) Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych, numerów faks, adresów e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu Studium przez właściwe organy w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia. 8) W przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia wykonania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- InterTIM Ludmiła Pietrzak, ul. Al. Stanów Zjednoczonych 72 lok 180, 04-036 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228757,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48000,00
Oferta z najniższą ceną: 48000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68800,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (3)
- Sporządzenie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łuków w obszarze obrębu Jeziory
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Lubartów
- Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz analiz do wydania zaświadczeń w sprawie zgodności obiektu budowlanego z przepisami ustawy PiZP
- Przygotowanie nowych terenów zielonych oraz realizacja zadań z zakresu małej retencji na terenie miasta Brok w ramach projektu "Poprawa retencji i przeciwdziałanie skutkom suszy na terenie Gminy Brok
- Świadczenie usług w zakresie sporządzania projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy w granicach administracyjnych gminy W-c
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





