eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa z montażem



Ogłoszenie z dnia 2005-08-10

POZYCJA 40424

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa z montażem: regałów archiwizacyjnych,sprzętu informatycznego, mebli i sprzętu biurowego wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem systemu informatyczno-organizacyjnego dla Wielkopolskiej Składnicy Akt Urzędów Skarbowych w Gnieźnie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Izba Skarbowa w Poznaniu, do kontaktów: Hieronim Sowiński - sprawy proceduralne,Marian Pawlicki - sprawy merytoryczne, Pl. Cyryla Ratajskiego 5, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. +48 61 8586100, fax +48 61 8522524, e-mail: is@wp.monet.gov.pl, www.is.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa z montażem: regałów archiwizacyjnych,sprzętu informatycznego, mebli i sprzętu biurowego wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem systemu informatyczno-organizacyjnego dla Wielkopolskiej Składnicy Akt Urzędów Skarbowych w Gnieźnie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa z montażem: regałów archiwizacyjnych,sprzętu informatycznego, mebli i sprzętu biurowego wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem systemu informatyczno-organizacyjnego dla Wielkopolskiej Składnicy Akt Urzędów Skarbowych w Gnieźnie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 62-200 Gniezno, ul. 22 lipca. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.11.60 - Metalowe systemy do przechowywania akt Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.20.00 - Systemy aktowe Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 35 000,00 zł, Gwarancje wynikające z kryteriów oceny. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki budżetowe. Płatność przelewem bankowym po wykonaniu zamówienia, odbiorze przez zamawiającego i na podstawie faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie przez Wykonawcę : - "Wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu" opracowanego w oparciu o zasady określone w załącznikach do niniejszego ogłoszenia - "Koncepcji funkcjonalno-organizacyjnej Wielkopolskiej Składnicy Akt Urzędów Skarbowych w Gnieźnie "(zał.1 i 2) - "Projektu zagospodarowania przestrzennego powierzchni przeznaczonej na składowanie akt" (zał.3 i 4) przyjmując jednocześnie, że ciężar 1 m długości składowanych na półce akt wynosi 50 kg. Ocena spełnienia warunków przez Wykonawcę dokonana będzie na podstawie złożonego wniosku oraz oświadczeń i dokumentów. Ocena " Koncepcji polega na przyznaniu punktów od 1 do 10 przez każdego członka Komisji Przetargowej oraz ich zsumowaniu.Dalsze obliczanie odbywa się wg wzoru: suma punktów ocenianej koncepcji podzielona przez największą uzyskaną sumę punktów za koncepcję x 100 x 40%. Ocena Projektu zagospodarowania przestrzennego powierzchni prtzeznaczonej na składowanie akt odbywa się wg wzoru: zaprojektowana ilość metrów składowanych akt ocenianego projektu podzielona przez największą zaprojektowaną ilość m składowanych akt spośród zaprojektowanych x 100 x 60%. Po zsumowaniu punktów uzyskanych z poszczególnych ocen zamawiający uzyska listę wykonawców, których pozycja na liście wynikać będzie wprost z liczby uzyskanych punktów. Załączniki do pobrania w wersji elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego w ogłoszeniu o przedmiotowym przetargu ograniczonym pod hasłem: regaly.zip (Załączniki można także pobrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 103). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinien zawierać następujące załączniki: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych (UPZP), wg wzoru - zał. nr 5 ; 2) koncepcję funkcjonalno-organizacyjną Wielkopolskiej Składnicy Akt Urzędów Skarbowych w Gnieźnie: 3) projekt zagospodarowania przestrzennego powierzchni przeznaczonej na składowanie akt; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 UPZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków: 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 UPZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania wniosku; 7) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczej Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w calości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku; 8) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 4), 6), i 7), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 9) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 4), 6), 7) oraz w punkcie 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w ktorym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, wg wzoru - zał. nr 9; 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw regałów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, wg wzoru - zał.nr 10;. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1) Cena oferty - 60 % 2) Jakość wykonania, sprawność oraz funkcjonalność regałów jezdnych i stacjonarnych wyrażona przez : estetykę wykonania, łatwość przesuwu regałów i jakość oprzyrządowania układu jezdnego regałów przejezdnych , jakość wykonania powłok malarskich, stabilność i trwałość konstrukcji - 30% 3) Okres gwarancji na regały - 10 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: AO-P/251-7/AO-R/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.09.2005. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 10.10.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.