eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa Mazowieckadostawa sprzętu i aparatury medycznej dla SPZOZ w Rawie Maz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-10

POZYCJA 40377

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Rawa Mazowiecka: dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla SPZOZ w Rawie Maz. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Powiatu Rawskiego, do kontaktów: Urszula Goleń - Dyrektor Wydziału Zdrowia i Polityki Społecznej, Monika Szymańska - Podinspektor, pl. Wolności 1, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8144631, fax 046 8144631, e-mail: starostwo@powiatrawski.pl, www.powiatrawski.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej Starostwa Powiatowego, Urszula Goleń - Dyrektor Monika Szymańska - Podinspektor, ul. Kościuszki 5, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 0468145741, fax 0468145741, e-mail: zps@powiatrawski.pl, www.powiatrawski.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej Starostwa Powiatowego, Urszula Goleń - Dyrektor Monika Szymańska - Podinspektor, Kościuszki 5, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 0468145741, fax 0468145741, e-mail: zps@powiatrawski.pl, www.powiatrwaski.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla SPZOZ w Rawie Maz. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1) Wywoływarka automatyczna do zdjęć - szt.1, Pakiet nr 2) kasety rtg - szt. 15, Pakiet nr 3) Aparat do narkozy - szt. 1, Pakiet nr 4) Defibrylator przenośny - szt. 2, Pakiet nr 5) Monitor funkcji życiowych - szt. 3, Pakiet nr 6) Respirator stacjonarny - szt. 2, Pakiet nr 7) Sprężarka do respiratora - szt. 1, Pakiet nr 8) Kontener sterylizacyjny - szt. 23, Pakiet nr 9) Kosz sterylizacyjny - szt. 42, Pakiet nr 10) Kolonoskop - szt. 1, Pakiet nr 11) Kardiotokograf - szt. 1. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej (SPZOZ w Rawie Maz.) ul. Warszawska 14, 96-200 Rawa Mazowiecka. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Pakiet nr 1) Wywoływarka automatyczna do zdjęć - szt.1, Pakiet nr 2) kasety rtg - szt. 15, Pakiet nr 3) Aparat do narkozy - szt. 1, Pakiet nr 4) Defibrylator przenośny - szt. 2, Pakiet nr 5) Monitor funkcji życiowych - szt. 3, Pakiet nr 6) Respirator stacjonarny - szt. 2, Pakiet nr 7) Sprężarka do respiratora - szt. 1, Pakiet nr 8) Kontener sterylizacyjny - szt. 23, Pakiet nr 9) Kosz sterylizacyjny - szt. 42, Pakiet nr 10) Kolonoskop - szt. 1, Pakiet nr 11) Kardiotokograf - szt. 1. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Pakiet1)561PLN Pakiet2)748PLN Pakiet3)2.991PLN Pakiet4)1.215PLN Pakiet5)1.683PLN Pakiet6)3.739PLN Pakiet7)468PLN Pakiet8)1.197PLN Pakiet9)258PLN Pakiet10)2.057PLN Pakiet11)374PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatnośc przelewem na konto wykonawcy w terminie 30 dni od dnia odbioru sprzetu lub aparatury medycznej i przedłożenia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełnienie warunków okreslonych w art. 22 ust. 1 i art, 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe wymagania zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: I. 1) aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospdarzczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2)dokumenty potwierdzajace uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadnia koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objetym ninijszym zamówieniem. 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzedu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu do składania ofert. II.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w ust.I pkt 1, 5 i 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oragnu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.II oraz ust.I pkt 4, zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, własciwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) sprawozdanie finansowe, a jezeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporzadzenia sprawozdania finansowego , inne dokumenty okreslajace obroty, zysk oraz zobowiązania i nalezności -za okres nie dłuższy niż 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , potwierdzajaca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) dokumenty stwierdzające, że osoby któte będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego sprzętu lub aparatury medycznej do obrotu i używania w zakładach opieki zdrowotnej , zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 roku Nr 93 poz. 896 ze zm.) 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzajacych , że dostawy te zostły wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 80% gwarancja 10% serwis 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZPS.343-1/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.09.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: 1) gotówką w kasie w siedzibie zamawiającego. 2) przelewem na konto zamawiajacego zgodnie z fakturą. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.09.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 24.11.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: bez ogarniczeń. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.09.2005, godzina 10:00, Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej, Plac Wolności 1, Pokój 05C.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt pt.:Wymiana i uzupełnienie bazy sprzętowej SPZOZ w Rawie Maz., współfinansowany ze środków UE w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. Priorytet III, działanie 3.5, podziałanie 3.5.2. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szczegółowy opis wymagań technicznych i parametrów zawiera załacznik nr 1 do SIWZ - Pakiet nr 1)Wywoływarka automatyczna do zdjęc. 3) Zakres lub wartość: sztuk 1. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szczegółowy opis wymagań technicznych i parametrów znajduje się w załaczniku nr 2 do SIWZ - Pakiet nr 2) Kasety RTG. 3) Zakres lub wartość: sztuk. 15 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szczegółowy opis wymagań technicznych i parametrów znajduje sie w załaczniku nr 3 do SIWZ - pakiet nr 3)Aparat do narkozy. 3) Zakres lub wartość: szt. 1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szczegówłowy opis wymagań technicznych i parametrów zawiera załacznik nr 4 do SIWZ - Pakiet Nr 4) Defibrylator przenośny. 3) Zakres lub wartość: szt. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szczegółowy opis wymagań technicznych i parametrów zawiera załącznik nr 5 SIWZ - Pakiet nr 5) Monitor funkckji życiowych. 3) Zakres lub wartość: szt. 3 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szczegółowy opis wymagań technicznych i parametrów zawiera załacznik nr 6 do SIWZ - Pakiet nr 6)Respirator stacjonarny. 3) Zakres lub wartość: szt. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szczegółówy opis wymagań technicznych i parametrów zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - Pakiet nr 7) Sprężarka do respiratora. 3) Zakres lub wartość: szt. 1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szczegółowy opis wymagań technicznych i parametrów zawiera załacznik nr 8 do SIWZ - Pakiet nr 8)Kontener sterylizacyjny . 3) Zakres lub wartość: szt. 23 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szcszegółowy opis wymagań technicznych i parametrów zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Pakiet nr 9) Kosz sterylizacyjny. 3) Zakres lub wartość: szt. 42 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szczegółowy opis wymagań technicznych i parametrów zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Pakiet nr 10)Kolonoskop. 3) Zakres lub wartość: szt. 1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szczegółowy opis wymagań technicznych i parametrów zawiera załącznik nr 11 do SIWZ - Pakiet nr 11)Kardiotokograf. 3) Zakres lub wartość: szt. 1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.