To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-04
Dęblin: Świadczenie usług Specjalisty ds. Rozliczania Projektu Monitorowania Wskaźników i Logistyki zwanego dalej (SBP) w Projekcie pt. Mechanik lotniczy - zawód z przyszłością
Numer ogłoszenia: 40352 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1614 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. gen. Franciszka Kleeberga w Dęblinie, Ul. Tysiąclecia 3, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 883 02 74, faks 81 883 02 74.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Edukacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług Specjalisty ds. Rozliczania Projektu Monitorowania Wskaźników i Logistyki zwanego dalej (SBP) w Projekcie pt. Mechanik lotniczy - zawód z przyszłością.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Specjalisty ds. Rozliczania Projektu Monitorowania Wskaźników i Logistyki zwanego dalej (SBP) w Projekcie pt. Mechanik lotniczy - zawód z przyszłością w :szczególności -obsługa Biura Projektu w tym archiwizacja dokumentacji Projektu, - przygotowanie i przeprowadzenie postępowania zgodnie z procedurami określonymi w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi zarządzeniami w szczególności przygotowanie i opracowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami (wniosków o przetarg, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń w BIP i na strony UZP), - opracowanie umów cywilno - prawnych do przetargów oraz dokumentacji związanej z ich wykonaniem, - obsługa generatora wniosków o płatność POKL w szczególności przygotowanie i sporządzenie wniosków o płatność, - sporządzanie sprawozdań i raportów z przebiegu realizacji projektu - promocja Projektu w tym: opracowanie i drożenia planu promocji, dystrybucja materiałów promocyjnych, organizacja spotkań promocyjnych, opracowanie artykułów i ogłoszeń promocyjnych, - dbanie o zachowanie równości kobiet i mężczyzn na każdym etapie realizacji Projektu, - przygotowanie, prowadzenie oraz uczestniczenie we wszystkich czynnościach przewidzianych w procedurze zamówień publicznych na dostawy oraz usługi przewidziane w budżecie projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych wraz z dokumentowaniem postępowań. - Praca w Komisjach Przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań w związku z zastosowaniem ustawy PZP przy realizacji zadań projektowych, - przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej, - sporządzanie i archiwizacja dokumentacji projektowej, - wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora, - bieżące kontakty i korespondencja, - wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, - przygotowywanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu. - zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji i budżecie projektu, - pozyskiwanie i współpraca z zakładami pracy w ramach organizacji staży i praktyk, - monitoring rzeczowy - zgodność realizacji projektu z planem merytorycznym (monitoring dokumentacji szkoleniowej: programy i harmonogramy praktyk, staży, szkoleń sprawdzanie dokumentacji, list obecności, potwierdzenie odbioru podręczników i materiałów szkoleniowych oraz wsparcia towarzyszącego, sprawozdania cząstkowe dotyczące prowadzonych zadań w ramach projektu), - informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, - informowanie uczniów, nauczycieli/trenerów i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań,- wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów i przekazywanie ich nauczycielom/trenerom. uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych , - współudział w organizacji spotkań informacyjnych dla uczniów i rodziców w obrębie obsługiwanej szkoły, - bezpośredni kontakt z uczniami szkoły w sprawach dotyczących projektu. Informowanie uczniów i rodziców we wszelkich sprawach dotyczących projektu. Współpraca z rodzicami w zakresie informowania o udziale i postępach uczniów w ramach działań projektowych, - przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów. Zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu,- opracowanie instrukcji archiwizacji dokumentów projektowych i archiwizowanie ich zgodnie z instrukcja, - przygotowanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego dot. realizacji zadań projektu, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, - zapewnienie zasad konkurencyjności i przejrzystości wynikających z prawa wspólnotowego- zapewnienie zasad konkurencyjności i przejrzystości wynikających z prawa wspólnotowego,- przygotowanie wzorów umów, - współpraca z koordynatorem projektu oraz członkami zespołu projektowego,- nadzór nad ewidencjonowaniem czasu pracy osób zaangażowanych do realizacji projektu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.90.00.00 - Różne usługi branżowe i podobne 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. Mechanik lotniczy - zawód z przyszłością współfinansowany jest przez Europejski Fundusz Społeczny. Projekt realizowany na podstawie umowy nr 1046 POKL.09.02.00-06-096 12-00 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu 4 POKL 9.2 2012.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jolanta Perkowska, ul. Ścibiora 3/15, 08-521 Dęblin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55338,00
Oferta z najniższą ceną: 55338,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58947,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Subskrypcje licencji Microsoft 365 A3 oraz A5 Security, A5, Defender for Servers Plan 2
- Sukcesywne dostawy środków higieny BHP
- Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych oraz warzyw i owoców mrożonych w 2026 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Usługa prania
- Dostawa wyposażenia dla ZSZ Nr 1 w Dęblinie w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przechowywania zwłok, użyczenie sali do przeprowadzenia sekcji zwłok, pomocy technicznej przy sekcji zwłok na rzecz Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Usługi sekretarsko-asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby KOWR OT we Wrocławiu - biura Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich
więcej: Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





