eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › KONSERWACJA I NAPRAWA DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ZAINSTALOWANYCH W URZĘDZIE MIASTA BYDGOSZCZY WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I ZWROTEM ZUŻYTYCH POJEMNIKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-09

Bydgoszcz: KONSERWACJA I NAPRAWA DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ZAINSTALOWANYCH W URZĘDZIE MIASTA BYDGOSZCZY WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I ZWROTEM ZUŻYTYCH POJEMNIKÓW
Numer ogłoszenia: 403316 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy , ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, faks (052) 58 58 273, 5858833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA I NAPRAWA DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ZAINSTALOWANYCH W URZĘDZIE MIASTA BYDGOSZCZY WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I ZWROTEM ZUŻYTYCH POJEMNIKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, zainstalowanych w Urzędzie Miasta Bydgoszczy wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i zwrotem zużytych pojemników, na warunkach wynikających z siwz z załącznikami. Zamawiający informuje, że w zakresie formy i warunków wynagrodzenia oraz sposobu rozliczenia obowiązują Wykonawcę zapisy niniejszej siwz i wzoru umowy. 2. Przez pojęcie materiały eksploatacyjne należy rozumieć: 1) dla pakietów oznaczonych nr: I, II - Grupa II tonery, farby, taśmy oryginalne (tj. materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w załączniku nr 2 do siwz, fabrycznie nowe oraz posiadające oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy), 2) dla pakietów oznaczonych nr: II - Grupa I, III tonery, farby, taśmy fabrycznie nowe lub regenerowane (za wkłady regenerowane uznaje się takie, które poddano procesowi ponownego napełnienia lub wymiany jakichkolwiek elementów), 3) dla pakietu oznaczonego nr IV tonery, bębny, matryce i atramenty oryginalne (tj. materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w załączniku nr 2 do siwz, fabrycznie nowe oraz posiadające oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.23.20-0, 30.12.51.00-2, 50.31.30.00-2, 50.32.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada odpowiedni dokument (wymieniony w pkt. III.4.1) ppkt. ppkt.: 2*, 3*) dotyczący wytwarzania odpadów - zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (dalej ustawa o odpadach - tekst jedn. z 2010r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.4.1) 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego), 2) decyzja/e z zakresu gospodarki odpadami (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /dalej ustawa o odpadach - Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm./), obejmująca/e co najmniej zbieranie odpadów będącymi przedmiotem niniejszego postępowania (oznaczonych co najmniej jednym z nw. kodów: 08 03 17 - odpadowy toner drukarski zawierający substancje niebezpieczne, 08 03 18 odpadowy toner drukarski inny niż wymieniony w 08 03 17, 16.02.13 - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12; 16.02.14 - zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13; 16.02.15 - niebezpieczne elementy lub części składowe usunięte z zużytych urządzeń; 16.02.16 - elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15), UWAGA! Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że nowa ustawa o odpadach, która weszła w życie 23 stycznia 2013 r. spowodowała, że zezwolenia na zbieranie odpadów, wydane na podstawie przepisów poprzedniej ustawy, zachowują swoją ważność na czas na jaki zostały wydane, nie dłużej jednak niż dwa lata od wejścia w życie nowej ustawy o odpadach. W praktyce oznacza to, że jeżeli wykonawca przedstawi decyzję wydaną 23 stycznia 2013 r. lub później będzie ona miała moc obowiązującą na kolejne 10 lat. Jeżeli oferent przedłoży decyzję wydaną do 22 stycznia 2013 r., zachowa ona swoją ważność wyłącznie do 22 stycznia 2015 r. (po upływie tego terminu wykanawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu aktualnej decyzji w tym zakresie). Powyższe należy wziąć pod uwagę, gdyż podpisana umowa obowiązywała będzie przez kolejnych 12 miesięcy, a przekazywanie odpadów podmiotom nieposiadającym stosownych zezwoleń, będzie postępowaniem niezgodnym z prawem. 3) w przypadku gdy wykonawca składa ofertę jedynie na pakiet IV, alternatywnie (zamiast dokumentu/ów, o którym mowa w pkt. 2) może przedłożyć oświadczenie, że zgodnie z art. 45 ustawy o odpadach, zwolniony jest z obowiązku uzyskania zezwolenia na zbieranie odpadów, 4) *pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp). Przedmiotowe zobowiązania należy złożyć w celu udowodnienia Zamawiającemu, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Uwaga! Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp, na podstawie art. 26 ust. 2e uPzp odpowiada solidarnie z wykonawcą zamówienia za szkodę Zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za niudostępnienie zasobów nie ponosi winy. III.4.3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 88
  • 2 - Gwarancja jakości na dostarczone materiały eksploatacyjne - 12

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu w przypadku: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2) zmiany warunków gospodarczych, w tym: zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT), 3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, 4) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208. Opłata za siwz 10,00 zł płatna na konto Bank Pekao S.A. /33 1240 6452 1111 0010 4788 0697.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.12.2014r. o godz. 11:15 - pokój 205.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIA F. KYOCERA, TRIUMPH ADLER: a) wykonywanie okresowych konserwacji urządzeń wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz, w zakresie i z częstotliwością zalecaną przez producenta, b) wykonywanie napraw drukarek wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz, w terminie 1 dnia roboczego, licząc od dnia zgłoszenia w przypadku gdy zgłoszenie nastąpiło do godz. 12.00, a gdy zgłoszenie nastąpiło po godz. 12.00 - licząc od dnia następnego, c) w przypadku awarii urządzeń: Kyocera Mita 1018MFP i Triumph Adler usunięcie awarii w czasie 1 dnia roboczego lub 7 dni roboczych w przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż uszkodzone, d) w przypadku awarii urządzeń innych niż wymienione w ppkt. c) usunięcie awarii w terminie 1 dnia roboczego lub 7 dni roboczych w przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego nie gorszego niż Kyocera Mita FS-1020D. e) W przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego innego niż uszkodzone wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sterowników do pracy z systemami operacyjnymi: Windows XP; Windows Vista; Windows 7 32/64bit; Windows Serwer 2003 32 bit; Windows Serwer 2008 32 bit. f) pokrycie ewentualnych kosztów związanych z naprawą urządzeń zastępczych, pod warunkiem jednakże, że uszkodzenie wyniknęło z poprawnej ich eksploatacji (koszt wymiany tonera ponosi Zamawiający), g) pokrycie kosztów wymiany części zamiennych (niezbędnych do naprawy i prawidłowego działania urządzenia), h) dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz o minimalnej ilości wydrukowanych stron z jednego tonera przy 5 % zadruku formatu A4, nie gorszej niż wyznaczona w ww. załączniku oraz odbiór zużytych pojemników w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od zamówienia licząc od dnia następnego. Zamówienie będzie przeprowadzane drogą elektroniczną (e-mail).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.23.20-0, 30.12.51.00-2, 50.31.30.00-2, 50.32.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88
    • 2. Gwarancja jakości na dostarczone materiały eksploatacyjne - 12

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr II - DRUKARKI: a) wykonywanie okresowych konserwacji drukarek wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz w zakresie i z częstotliwością zalecaną przez producenta, b) wykonywanie napraw drukarek wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz w terminie 1 dnia roboczego, licząc od dnia zgłoszenia w przypadku gdy zgłoszenie nastąpiło do godz. 12.00, a gdy zgłoszenie nastąpiło po godz. 12.00 - licząc od dnia następnego, c) w przypadku awarii drukarek: HP 8000 N, 8100 DN, 8150 DN usunięcie awarii w czasie 1 dnia roboczego lub 7 dni roboczych w przypadku dostarczenia drukarki zastępczej, nie gorszej niż HP8100 DN, d) w przypadku awarii drukarki igłowej OKI Microline 390 FB usunięcie awarii w czasie 1 dnia roboczego lub 7 dni roboczych w przypadku dostarczenia drukarki zastępczej OKI Microline 390FB, e) w przypadku awarii drukarki igłowej OKI Microline 6300 FB usunięcie awarii w czasie 1 dnia roboczego lub 7 dni roboczych w przypadku dostarczenia drukarki zastępczej OKI Microline 6300 FB, f) w przypadku awarii drukarki z grupy II, wyłączając OKI Microline 6300 FB, usunięcie awarii w czasie 1 dnia roboczego lub 7 dni roboczych w przypadku dostarczenia drukarki zastępczej o parametrach nie gorszych niż uszkodzona. g) w przypadku awarii urządzeń innych niż wymienione w ppkt. ppkt. c), d), e) f) usunięcie awarii w terminie 1 dnia roboczego lub 7 dni roboczych w przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego nie gorszego niż HP 2200D, wyposażonego w kartę sieciową 100 Mb/s. W przypadku dostarczenia drukarki zastępczej innej niż uszkodzona wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sterowników do pracy z systemami operacyjnymi: Windows XP; Windows Vista; Windows 7 32/64bit; Windows Serwer 2003 32 bit; Windows Serwer 2008 32 bit. h) pokrycie ewentualnych kosztów związanych z naprawą urządzeń zastępczych, pod warunkiem jednakże, że uszkodzenie wyniknęło z poprawnej ich eksploatacji (koszt wymiany tonera ponosi Zamawiający), i) pokrycie kosztów wymiany części zamiennych (niezbędnych do naprawy i prawidłowego działania urządzenia), j) dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz o minimalnej ilości wydrukowanych stron z jednego tonera przy 5 % zadruku formatu A4, nie gorszej niż wyznaczona w ww. załączniku oraz odbiór zużytych pojemników w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od zamówienia licząc od dnia następnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.23.20-0, 30.12.51.00-2, 50.31.30.00-2, 50.32.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88
    • 2. Gwarancja jakości na dostarczone materiały eksploatacyjne - 12

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KSEROKOPIARKI I DRUKARKI: a) wykonywanie okresowych konserwacji kserokopiarek i drukarek wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz, w zakresie i z częstotliwością zalecaną przez producenta, b) wykonywanie napraw kserokopiarek i drukarek wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz, w terminie 1 dnia roboczego licząc od dnia zgłoszenia w przypadku gdy zgłoszenie nastąpiło do godz. 12.00, a gdy zgłoszenie nastąpiło po godz. 12.00 - licząc od dnia następnego lub 7 dni roboczych w przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż urządzenie uszkodzone, c) w przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego innego niż uszkodzone wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sterowników do pracy z systemami operacyjnymi: Windows XP; Windows Vista; Windows 7 32/64bit; Windows Serwer 2003 32 bit; Windows Serwer 2008 32 bit. d) pokrycie kosztów wymiany wszelkich części zamiennych (niezbędnych do naprawy i prawidłowego działania urządzenia), e) pokrycie kosztów wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz odbiór zużytych pojemników, f) utrzymanie minimalnego stanu magazynowego u zamawiającego tj. kompletu materiałów eksploatacyjnych zapewniających ciągłość pracy urządzeń wyszczególnionych w załączniku. g) dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek wyszczególnionych w załączniku do siwz oraz odbiór zużytych pojemników w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od zamówienia licząc od dnia następnego. Zamówienie będzie przeprowadzane drogą elektroniczną (e-mail), h) comiesięczne spisywanie i przesyłanie w formacie xls do Zamawiającego stanów liczników będących podstawą do wystawienia faktury.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.23.20-0, 30.12.51.00-2, 50.31.30.00-2, 50.32.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88
    • 2. Gwarancja jakości na dostarczone materiały eksploatacyjne - 12

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne: dostarczanie tonerów, bębnów, matryc i atramentów do drukarek wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz, o minimalnej ilości wydrukowanych stron z jednego tonera przy 5 % zadruku formatu A4, nie gorszej niż wyznaczona w ww. załączniku oraz odbiór zużytych pojemników w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od zamówienia licząc od dnia następnego. Zamówienie będzie przeprowadzane drogą elektroniczną (e-mail).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.23.20-0, 30.12.51.00-2, 50.31.30.00-2, 50.32.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88
    • 2. Gwarancja jakości na dostarczone materiały eksploatacyjne - 12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.