eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RepkiPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Ochrona i poprawa stanu środowiska zlewni rzeki Bug poprzez budowę oczyszczalni przydomowych na terenie gminy Repki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-09

Repki: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Ochrona i poprawa stanu środowiska zlewni rzeki Bug poprzez budowę oczyszczalni przydomowych na terenie gminy Repki.
Numer ogłoszenia: 403314 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349606 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Repki, ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, woj. mazowieckie, tel. 025 7875029, faks 025 7875066.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Ochrona i poprawa stanu środowiska zlewni rzeki Bug poprzez budowę oczyszczalni przydomowych na terenie gminy Repki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji p.n. Ochrona i poprawa stanu środowiska zlewni rzeki Bug poprzez budowę oczyszczalni przydomowych na terenie gminy Repki Zakres inwestycji obejmuje: dostarczenie i zamontowanie na terenie gminy Repki - 423 szt. (I etap - 123 szt., II etap - 300 szt.), przydomowych oczyszczalni ścieków o przepustowości 0,6 m3 na dobę - 1,5 m3 na dobę - 421 szt, 1 szt. o przepustowości od 3,0 do 4,5 m3 na dobę i 1 szt. o przepustowości 6 m3 na dobę - pracujących na bazie niskoobciążonego osadu czynnego, z przyłączeniem kanalizacji sanitarnej z budynków mieszkalnych, odprowadzeniem wód oczyszczonych ze studni chłonnej, montażem studni chłonnej i pompowni ścieków surowych oraz oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym w miejscowościach położonych na terenie gminy Repki.W ramach inwestycji Wykonawca zobowiązany jest także wykonać: - dokonanie próby szczelności zbiornika i przewodów, przeprowadzenie rozruchu hydraulicznego i technologicznego oraz wykonanie pomiarów parametrów oczyszczonych ścieków z dwudziestu losowo wybranych oczyszczalni przez odpowiednie instytucje posiadające odpowiednie uprawnienia do przeprowadzania tego typu czynności i badań i przekazania wyników Zamawiającemu, przeszkolenie użytkowników, uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Szczegółowy zakres robót zadania objętego nadzorem zawierają przedmiary robót stanowiące załączniki nr 6.1 - 6.423 do SIWZ. Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie wykonywanie zadań inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie praw i obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) a w szczególności: a) reprezentowanie interesów Zamawiającego - inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robot z dokumentacja projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami prawa, w tym m.in. przepisami techniczno-wykonawczymi, w zakresie bhp i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) udział w czynnościach przekazywania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, przygotowanie niezbędnych dokumentów, c) sprawowanie kontroli nad realizowanymi robotami w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, d) sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu. e) zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót. f) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora dokumentacji projektowej, g) branie udziału w komisjach powoływanych do oceny lub rozstrzygania spraw dotyczących realizacji zadań w toku ich trwania, h) potwierdzanie dokonanych czynności w czasie pobytu na budowie stosownym wpisem do dziennika budowy, i) kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym sprawdzanie i potwierdzanie ilości i wartości faktycznie wykonanych robót, j) sprawdzenia i akceptacji faktur wykonawcy robót oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robot budowlanych k) bieżącej kontroli terminowości wykonywanych robót l) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów robót, (sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej m) uczestniczenie w odbiorach częściowym i końcowym robót n) przygotowanie niezbędnych dokumentów do odbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami o) nadzór nad usuwaniem ewentualnych wad i usterek stwierdzonych podczas odbiorów robót oraz w okresie gwarancji i rękojmi, p) nadzór budowy powinien odbywać się w takich odstępach czasu , aby była zapewniona skuteczność nadzoru , jednak nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia pisemnego lub ustnego Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest niedopuszczalne. 2) Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji p.n. Ochrona i poprawa stanu środowiska zlewni rzeki Bug poprzez budowę oczyszczalni przydomowych na terenie gminy Repki 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. 5) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt - transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zamówienia tj. rezygnację z budowy oczyszczalni na nieruchomościach, których właściciele złożą rezygnację z udziału w projekcie oraz w przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie oczyszczalni przydomowej na nieruchomości. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio ustalone (pomniejszone) na podstawie kosztorysu powykonawczego wykonania inwestycji ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 Oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Sokołowie Podlaskim, ul. Repkowska 49, 08-300 Sokołów Podlaski, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107413,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34330,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34330,00 / Oferta z najwyższą ceną: 252869,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.