Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-27
Zawiercie: MALOWANIE ORAZ REMONT PODŁÓG I SCHODÓW W POMIESZCZENIACH SZWALNI, POKOJACH BIUROWYCH I KORYTARZA
MALOWANIE ORAZ REMONT PODŁÓG W POMIESZCZENIACH PRALNI W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU
Numer ogłoszenia: 40321 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6721573, faks 032 6722256.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MALOWANIE ORAZ REMONT PODŁÓG I SCHODÓW W POMIESZCZENIACH SZWALNI, POKOJACH BIUROWYCH I KORYTARZA MALOWANIE ORAZ REMONT PODŁÓG W POMIESZCZENIACH PRALNI W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie oraz remont podłóg i schodów w pomieszczeniach szwalni, pokojach biurowych i korytarza. Malowanie oraz remont podłóg w pomieszczeniach pralni..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1000,00 zł. słownie: tysiąc złotych, w terminie od 14.03.2014 do 17.03.2014 r. Termin wniesienia wadium upływa dnia 17.03.2014 r. godz. 1000. Wadium wnoszone w: pieniądzu; Wadium wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Dom Pomocy Społecznej Bank Gospodarki Żywnościowej oo Zawierciu 58 2030 0045 1110 0000 0181 3640 O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduję data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Umowa będzie zawarta na całość robót określonych w pkt. 2 SIWZ na podstawie wycenionego przedmiaru robót przedłożonego przez wykonawcę. Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty wszystkie pozycje robót opisanych w przedmiarze robót. Wyceniony przez wykonawcę przedmiar robót stanowić będzie kosztorys ofertowy. Ostateczną cenę oferty stanowi suma wartości poszczególnych pozycji kosztorysu ofertowego brutto. Cena całkowita podana przez wykonawcę obowiązuje przez cały czas realizacji umowy i nie podlega waloryzacji. Zgodnie z art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający ma możliwość poprawy omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny. 13. Opis kryteriów oceny oferty Kryteria oceny i ich współczynnik wag Cena - 100% Sposób obliczenia punktacji za spełnienie kryterium: Cmin cena: Pc = ------------ x 100 C PC- liczba punktów za cenę podaną w ofercie C min - najniższa z cen w podanych ofertach C - cena podana w badanej ofercie Wygrywa ta oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, 2. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji; 3. wzór umowy załącznik nr3 zaakceptowany 4. dowód wniesienia wadium. Wadium, wpłacone w formie pieniężnej - do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. 5. kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
ul. Rzemieślnicza 9
42-400 Zawiercie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Rzemieślnicza 9 42-400 Zawiercie (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Zakup trzech agregatów prądotwórczych (2 sztuki 50kW, 1 sztuka 80kW) wraz z trzema przyczepami transportowymi."
- Modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z pionem wodno-kanalizacyjnym w placówkach Opiekuńczo - Wychowawczych "Pełna Chata" i "Na Jurze" w Górze Włodowskiej - III postępowanie
- "Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu" 6 Części
- Dzierżawa urządzeń do druku podążającego dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Dostawa produktu leczniczego
- Dostawa papieru do drukowania
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności 35 m3 wraz z niezbędnymi instalacjami na terenie gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Bargłów Kościelny, gmina Bargłów Kościelny
- Budowa wielofunkcyjnych obiektów dla potrzeb obsługi turystycznej w miejscowości Majków i Kierz Niedźwiedzi - powt
- "Przebudowa dróg w ramach usuwania klęsk żywiołowych na terenie gminy Szydłów"
- Roboty budowlane polegające na utrzymaniu dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Syców w 2025 roku (2 postępowanie)
- Wykonanie instalacji wentylacyjnej wraz robotami towarzyszącymi w sali sportowej
- Naprawa kostki brukowej na placu parkingowo manewrowym JRG-2 , w tym naprawa odwodnienia liniowego przed budynkiem
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





