eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › budowa drogi gminnej w Siedlikowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-10

POZYCJA 40315

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ostrzeszów: budowa drogi gminnej w Siedlikowie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto i Gmina Ostrzeszów, do kontaktów: w sprawach merytorycznych - Sabina Nowacka w sprawach formalnych - Marek Kurzawa, ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7320600, fax 062 7320601, e-mail: kom@ostrzeszow.info.pl, www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi gminnej w Siedlikowie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w Siedlikowie. Wykonanie robót ziemnych, podbudowy tłuczniowej grub. 20 cm, nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej grub. 5 cm, dług. 2,08 km, powierzchnia 10.611 m2. Przepusty z rur Wipro śr. 40, śr. 60. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: droga gminna w Siedlikowie gmina Ostrzeszów. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Budowa drogi gminnej w Siedlikowie. Wykonanie robót ziemnych, podbudowy tłuczniowej grub. 20 cm, nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej grub. 5 cm, dług. 2,08 km, powierzchnia 10.611 m2. Przepusty z rur Wipro śr. 40, śr. 60. Planowana wartość wydatków w roku 2005 do kwoty 541.000 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 9;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W tym zakresie wymagane jest: 1.1. posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, w zakresie objętym zamówieniem, 1.2. posiadanie przez osobę kierującą robotami wymaganych Prawem Budowlanym uprawnień kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i przynależność tej osoby do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W tym zakresie wymagane jest: 2.1. posiadanie doświadczenia wykonania w okresie ostatnich pięciu lat ( licząc wstecz od terminu składania ofert ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień w zakresie robót polegających na budowie dróg, odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie niższej niż 200% ceny brutto przedstawionej w składanej ofercie. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, 2.2. dysponowanie (posiadanie, dzierżawa, wynajem itp.) niezbędnym sprzętem dla realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem - wykaz sprzętu został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.3. dysponowanie osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i przynależność tej osoby do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2.4. możliwość pozyskania masy bitumicznej z zachowaniem normatywnych warunków jej transportu i wbudowania zgodnie z zamówieniem. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W tym zakresie wymagane jest: 3.1. posiadanie własnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30 % ceny brutto podanej w ofercie. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia , na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi założyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich - wymagane Prawem Budowlanym uprawnia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej ważny i obowiązujący dokument stwierdzający przynależność tej osoby do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, 6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 7) dokument ( umowa, przyrzeczenie lub oświadczenie, itp.) o współpracy z producentem lub dostawcą masy bitumicznej stwierdzający możliwość pozyskania masy bitumicznej z zachowaniem normatywnych warunków jej transportu i wbudowania zgodnie z zamówieniem, 8) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organy sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 10) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 27.09.2005, cena - 15.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.09.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.09.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiającego, pok. 71, Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.