Ogłoszenie z dnia 2011-11-29
Warszawa: świadczenie dla Centrum Projektów Europejskich kompleksowych usług dostarczania materiałów biurowych i artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 403112 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich, ul. Domaniewska 39a, 02-672 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 378 31 00, faks 22 201 97 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie dla Centrum Projektów Europejskich kompleksowych usług dostarczania materiałów biurowych i artykułów spożywczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Centrum Projektów Europejskich kompleksowych usług dostarczania materiałów biurowych i artykułów spożywczych w Warszawie, Zielonej Górze, Katowicach, Gdańsku oraz w Krakowie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EUROPEJSKA WSPÓŁPRACA TERYTORIALNA, EUROPEJSKI INSTRUMENT SĄSIEDZTWA I PARTNERSTWA, PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI, PROGRAM OPERACYJNY POMOC TECHNICZNA.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OFFI-PAP Sp. z o.o., Samogłoska 7, 01-980 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286178,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 314962,57
Oferta z najniższą ceną: 314962,57 / Oferta z najwyższą ceną: 362631,06
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Adaptacja akustyczna pomieszczeń w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Fargo HDP 5000, 5600, 8500; przeglądy serwisowe i naprawy pogwarancyjne: dwóch drukarek Fargo HDP8500, jednej Fargo HDP5000 i jednej Fargo HDP5600
- Kompleksowa pielęgnacja i utrzymanie zieleni oraz zamiatanie ciągów komunikacyjnych, chodników wraz z gotowością do odśnieżania na terenie Ośrodka Nowa Skra, ul. Wawelska 5, 02-034 Warszawa w 2026 r.
- "Świadczenie usług lekarza psychiatry na potrzeby CPP UW" - 3 części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia nt. "Profesjonalny Doradca Energetyczny IV edycja"
- Dostawa sprzętu audio-video; znak sprawy: AEZ/S-163/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 1 im. M Dąbrowskiej we Wrocławiu
- SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W I I II KWARTALE 2026 ROKU
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 1 lutego do 14 sierpnia 2026r.
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa Artykułów Żywnościowych do stołówki szkolnej w szkole podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w POSTOMINIE
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





