eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › DOSTAWA SZKŁA I DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA SPZOZ KROTOSZYN.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Krotoszyn: DOSTAWA SZKŁA I DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA SPZOZ KROTOSZYN.
Numer ogłoszenia: 403066 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SZKŁA I DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA SPZOZ KROTOSZYN..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SZKŁA I DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA SPZOZ KROTOSZYN - PAKIET NR 1-9.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.43.71.10 - Końcówki pipet 33.19.25.00 - Probówki 14.82.00.00 - Szkło .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część III. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . 3. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2007 r., Nr 223,poz. 1655 oraz 2008, nr 171, poz. 1058/ - załącznik nr 3. 6. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 7. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 8. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1) Dokumenty wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 04.93.896) wymagane prawem atesty, świadectwa i certyfikaty dopuszczające do obrotu i stosowania w Polsce (z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym dany dokument dotyczy). 9. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: a) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. b) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKOJ NR 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NAKŁUWACZE I KUWETY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kuweta makro z dwiema ściankami optycznie gładkimi o poj. 4 ml lub 4,5 ml, gładkie ścianki bez zarysowań i zanieczyszczeń szt. 25 000 2. Nakłuwacz automatyczny - głębokość nakłucia 2,4 mm szt. 45 000 3. Nakłuwacz automatyczny - głębokość nakłucia 1,8 mm szt. 6 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PROBÓWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Bagietka laboratoryjna z polipropylenu pełna dł. 125 mm., średnica 4 mm. (1 op. a 100 szt.) op. 10 2 Końcówka do pipet o poj. do 200 ul typ Eppendorf (1 op. a 100 szt.) op. 350 3 Końcówka do pipet o poj. do 1000 ul typ Eppendorf (1 op. a 100szt.) op. 800 4 Probówka do koagulologii na 2 ml z 0,2 ml 3,2 % cytrynianu sodu (1 op. a 100szt.) op. 38 5 Probówka do koagulologii zawierająca 0,4 ml 3,2 % roztworu dwuwodnego cytrynianu sodu, wyraźny znacznik na 3,6 ml krwi ( 1 op. a 100 szt.) op. 150 6 Probówka o poj. 10 ml , stożkowa z PS (1op. A 100 szt.) op. 1 000 7 Probówka o poj. 10 ml okrągłodenna z korkiem, pusta, bez znacznika z PS ( 1 op. A 100 szt.) op. 55 8 Probówka o poj. 4 ml okrągłodenna bez znaczników i z PS , przejrzystość bardzo dobra, wymiary 12 x 75 ( 1 op. a 100 szt.) op. 500 9 Probówka o poj. 5 ml ze znacznikiem i granulatem ( 1 op. A 100 szt.) op. 38 10 Probówka o poj. 6 ml z heparyną litową 85 JU/6 ml ( 1op. A 100 szt.) op. 12 11 Probówka z granulatem i przspieszczem do szybkiego wykrzepiania krwi z polipropylenu o poj. 10 ml krwi , przejrzystość bardzo dobra, wymiary 16 x 100 ( 1 op. A 100 szt.) op. 600 12 Probówka z polistyrenu okrągłodenna poj. 10 ml, przejrzystość bardzo dobra ( 1 op. a 100 szt.) op. 300 13 Probówka z rozpylonym roztworem EDTA - 2 K, wyraźny znacznik na 1 ml krwi ( 1 op. 100 szt.) op. 500 14 Zestaw do OB. na 1 ml krwi rurka jednorazowego użytku z podziałkaą 0 - 180 mm i uszczelką mocującą rurkę w probówce, wyraźny znacznik na 1,0 ml krwi (1 op. a 100 szt.) op. 250.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PIPETY, EZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pipety pasterowskie jednorazowe jałowe o poj. 1 ml, długość 14,5 mm, podziałka 0,25 ml ( 1 op. a 100 szt.) op. 30 2. Ezy jednorazowe, bakeriologiczne ( pakowane po 5 szt.) o poj. 1 ul ( 1 op. a 100 szt.) op. 15 3. Ezy jednorazowe, bakteriologiczne ( pakowane po 5 szt. ) o poj. 10 ul ( 1 op. a 100 szt.) op. 15.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PŁYTY DO OZNACZEŃ GRUP KRWI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płyty do oznaczeń grup krwi jednorazowe na 7 otworów w poziomie szt. 2 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PROBÓWKA PARAZYTOLOGICZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówka MINI do badań parazytologicznych szt. 1 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SZKŁO LABORATORYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cylinder miarowy szklany o poj. 100 ml szt. 40 2. Cylinder miarowy szklany o poj. 500 ml szt. 2 3. Pipety szklane O 6 mm; długość 230 mm ( o średnicy kropli 50 ul ) szt. 500 4. Płytki Petriego O 5 cm szt. 100 5. Płytki Petriego O 7 cm szt. 100 6. Płytki Petriego O10 cm szt. 100 7. Kolba miarowa poj. 250 ml szt. 5 8. Kolba miarowa poj. 500 ml szt. 5 9. Probówki szklane wys. 15,5 cm O 1,2 cm (dopuszczone szkło borokrzemowe wytrzymałość do 200 st.cel.) szt. 50 10. Probówki szklane o poj. 4 ml ( 12 x 75 ) okrągłodenne szt. 70000 11. Szkiełka podstawowe cięte ( a 50 szt.) op. 800 12. Szkiełka podstawowe z matowym polem ( a 50 szt ) op. 150 13. Szkiełka nakrywkowe 24 x 24 ( a 100 szt) op. 400 14. Zlewki szklane o poj. 250 ml szt. 60 15. Zlewki szklane o poj 100 ml szt. 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.82.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: SZKŁO LABORATORYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kapilary do gazometrii o poj. 130 ml z heparyną sodową szt. 20 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.82.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PŁYTKI PETRIEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płytki Petriego jednorazowego użytku - sterylne O 35 mm ( 1 op. A 10 szt.) op. 63 2. Płytki Petriego jednorazowego użytku sterylne O 60 mm ( 1 op. A 10 szt.) op. 63 3. Płytki Petriego jednorazowego użytku - sterylne O 80 mm ( 1 op. A 10 szt.) op. 63.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PROBÓWKI Z PŁYNEM DO LICZENIA RETIKULOCYTÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówki z płynem do liczenia retikulocytów na 100 mikrolitra krwi szt. 1 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.