Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-18
Brańsk: Dostawa drewna opałowego do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku od daty udzielenia zamówienia w okresie 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 40303 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II , ul. Jana Pawła II 12, 17-120 Brańsk, woj. podlaskie, tel. 85 7375132, faks 85 7375060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbransk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drewna opałowego do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku od daty udzielenia zamówienia w okresie 12 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Dostawa drewna opałowego liściastego (brzoza,grab,dąb,buk,jesion,wiąz,klon)-180mp. Zadanie nr 2. Dostawa drewna opałowego -obrzyny z drewna liściastego cięźkiego odpady długie-350 mp. Zadanie nr 3. Dostawa drewna opałowego-odpady drobne jednego rodzaju lub mieszane -300mp. Zadanie nr 4. Dostawa drewna opałowego -obrzyny z olchy -250mp. Zadanie nr 5 .Dostawa drewna opałowego -obrzyny różne -200mp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.60.00-9, 03.41.30.00-8, 03.41.50.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 250.00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 2 - 250.00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 3 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 4 - 150.00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 5 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbielsaki.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drewna opałowego liściastego ciężkiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (Drewno liściaste ciężkie o gęstości >600kg/m3 (brzoza, dąb, buk, jesion, wiąz, klon, grab) - długość (100 lub120cm), przekrój poprzeczny> (10cm>30cm),pow. 30cm szczepane) -180mp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.30.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drewna opałowego-obrzyny z drewna liściastego ciężkiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obrzyny z drewna liściastego ciężkiego o gęstości >600kg/m3 (brzoza, dąb, buk, jesion, wiąz, klon, grab) -opoły, zrzyny , tzw. odpady długie, długość (110-130cm), przekrój poprzeczny> 2cm w najgrubszym punkcie), wilgotność< 50% - 350 mp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.60.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drewna opałowego,odpady drobne jednego rodzaju lub mieszane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (Odpady drobne jednego rodzaju lub mieszane- trociny, obrzyny krótkie, kora lub zrębki, z drewna liściastego ciężkiego o gęstości >600kg/m3 (brzoza, dąb, buk, jesion, wiąz, klon, grab) tzw. odpady krótkie bez zanieczyszczeń (ziemia, kamienie itp.). Wilgotność<50%- (dopuszcza się odpady zmieszane np. zrębki, kora, obrzyny krótkie itp.) - 300mp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.60.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drewna opałowego- obrzyny z olchy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (Obrzyny z drewna lekkiego o gęstości >400kg/m3 (olcha, ) -tzw. obrzyny z olchy,długość <20cm, przekrój poprzeczny > (2x2cm), wilgotność< 50%- 250mp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.60.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa drewna opałowego-obrzyny różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (Obrzyny z drewna lekkiego o gęstości >400kg/m3 ( topola, lipa, osika, sosna, świerk, jodła) -tzw. obrzyny różne, długość <120cm, przekrój poprzeczny > (2x2cm), wilgotność< 50% -200mp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.50.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI BRAŃSK
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach Projektu "Cyberbezpieczne Miasto Brańsk" w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Modernizacja boiska przy Zespole Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku - Etap I
więcej: przetargi BRAŃSK »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





