eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrańskDostawa drewna opałowego do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku od daty udzielenia zamówienia w okresie 12 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-18

Brańsk: Dostawa drewna opałowego do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku od daty udzielenia zamówienia w okresie 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 40303 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II , ul. Jana Pawła II 12, 17-120 Brańsk, woj. podlaskie, tel. 85 7375132, faks 85 7375060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbransk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drewna opałowego do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku od daty udzielenia zamówienia w okresie 12 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Dostawa drewna opałowego liściastego (brzoza,grab,dąb,buk,jesion,wiąz,klon)-180mp. Zadanie nr 2. Dostawa drewna opałowego -obrzyny z drewna liściastego cięźkiego odpady długie-350 mp. Zadanie nr 3. Dostawa drewna opałowego-odpady drobne jednego rodzaju lub mieszane -300mp. Zadanie nr 4. Dostawa drewna opałowego -obrzyny z olchy -250mp. Zadanie nr 5 .Dostawa drewna opałowego -obrzyny różne -200mp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.60.00-9, 03.41.30.00-8, 03.41.50.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 250.00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 2 - 250.00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 3 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 4 - 150.00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 5 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbielsaki.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drewna opałowego liściastego ciężkiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (Drewno liściaste ciężkie o gęstości >600kg/m3 (brzoza, dąb, buk, jesion, wiąz, klon, grab) - długość (100 lub120cm), przekrój poprzeczny> (10cm>30cm),pow. 30cm szczepane) -180mp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drewna opałowego-obrzyny z drewna liściastego ciężkiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obrzyny z drewna liściastego ciężkiego o gęstości >600kg/m3 (brzoza, dąb, buk, jesion, wiąz, klon, grab) -opoły, zrzyny , tzw. odpady długie, długość (110-130cm), przekrój poprzeczny> 2cm w najgrubszym punkcie), wilgotność< 50% - 350 mp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.60.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drewna opałowego,odpady drobne jednego rodzaju lub mieszane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (Odpady drobne jednego rodzaju lub mieszane- trociny, obrzyny krótkie, kora lub zrębki, z drewna liściastego ciężkiego o gęstości >600kg/m3 (brzoza, dąb, buk, jesion, wiąz, klon, grab) tzw. odpady krótkie bez zanieczyszczeń (ziemia, kamienie itp.). Wilgotność<50%- (dopuszcza się odpady zmieszane np. zrębki, kora, obrzyny krótkie itp.) - 300mp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.60.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drewna opałowego- obrzyny z olchy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (Obrzyny z drewna lekkiego o gęstości >400kg/m3 (olcha, ) -tzw. obrzyny z olchy,długość <20cm, przekrój poprzeczny > (2x2cm), wilgotność< 50%- 250mp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.60.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa drewna opałowego-obrzyny różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (Obrzyny z drewna lekkiego o gęstości >400kg/m3 ( topola, lipa, osika, sosna, świerk, jodła) -tzw. obrzyny różne, długość <120cm, przekrój poprzeczny > (2x2cm), wilgotność< 50% -200mp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.50.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.