eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUSŁUGA KONSERWACJI I NAPRAWY KSEROKOPIAREK, FAKSÓW I NISZCZAREK REALIZOWANA DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-17

Wrocław: USŁUGA KONSERWACJI I NAPRAWY KSEROKOPIAREK, FAKSÓW I NISZCZAREK REALIZOWANA DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 402968 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu , ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3704401, faks 071 3704401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA KONSERWACJI I NAPRAWY KSEROKOPIAREK, FAKSÓW I NISZCZAREK REALIZOWANA DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądu konserwacyjnego kserokopiarek, faksów i niszczarek oraz napraw tychże urządzeń biurowych zainstalowanych w poszczególnych budynkach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu, a dokładnie: - w budynku przy ul. Podwale 30 we Wrocławiu - w budynku przy ul. Poznańskiej 20 we Wrocławiu - w budynku przy ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko oraz przeglądy okresowe, czyszczenie i konserwację kserokopiarek, faksów i niszczarek, usuwanie awarii kserokopiarek, faksów i niszczarek, w tym wymianę zużytych i uszkodzonych części, przez okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać wszystkie usługi związane z konserwacją i naprawą w dni robocze w godzinach 8:00 - 15.00, w siedzibach Zamawiającego wymienionych w rozdziale III pkt 4 SIWZ, a w przypadku gdy wykonanie naprawy okaże się niemożliwe, Wykonawca jest uprawniony do wykonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego. W przypadku zabierania urządzenia biurowego objętego umową poza siedzibę Zamawiającego Wykonawca musi pokwitować odbiór sprzętu, za który przejmuje odpowiedzialność materialną. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną (do wysokości rynkowego kosztu) za utratę urządzenia biurowego - objętego umową - w czasie wykonywania usługi serwisowej. Wykonawca przystąpi do wykonania usługi konserwacji lub naprawy po otrzymaniu zgłoszenia w formie elektronicznej zawierającego informacje o rodzaju urządzenia, lokalizacji oraz objawach uszkodzenia. Wykonanie konserwacji lub naprawy urządzeń biurowych objętych umową powinno być potwierdzone protokołem wykonania usługi. Gwarancja: Wykonawca udzieli minimum 6-miesięcznej gwarancji na zamontowane części i podzespoły. Jednocześnie okres gwarancji nie może być krótszy niż okres gwarancji producenta danej części/ podzespołów/modułów. Rozpoczęcie biegu terminu gwarancji będzie liczone od daty podpisania dokumentacji serwisowej przy odbiorze naprawionego sprzętu bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Usługa wykonania konserwacji kserokopiarek, faksów i niszczarek powinna obejmować: - czyszczenie i odkurzanie zespołu optyki - czyszczenie zespołu utrwalania - czyszczenie zespołu drogi papieru - testowanie i sprawdzanie stanu technicznego sprzętu zgodnie z wymogami instrukcji obsługi technicznej i eksploatacji - oliwienie zespołu noży tnących w niszczarce Usługa wykonania naprawy kserokopiarek, faksów i niszczarek powinna obejmować: - przywrócenie właściwego funkcjonowania urządzenia biurowego - usunięcie awarii (obejmujące w zależności od przyczyny awarii następujący zakres czynności: demontaż, wymiana zużytych lub niesprawnych części, montaż oraz sprawdzenie poprawności działania) - wymieniane części i podzespoły w kserokopiarkach, faksach i niszczarkach powinny spełniać techniczne warunki określone przez producenta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.31.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn faksowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż świadczył minimum 1 usługę dotyczącą serwisu, tj. konserwacji i naprawy sprzętu biurowego - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu oraz pisemnej zgody stron. Potrzeba wprowadzenia może wynikać jedynie z następujących okoliczności: - zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki podatku VAT), - zmian danych teleadresowych Stron niniejszej umowy, - gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności, - w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, - zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy a w związku z tym proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o maksymalnie 20% wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1. - z innych, niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania niniejszej umowy przyczyn.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu ul. Podwale 30 50-040 Wrocław Pokój 147.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu ul. Podwale 30 50-040 Wrocław Pokój 147.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.