Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-23
Poznań: Dostawa i montaż systemu telewizji przemysłowej wg zestawienia w budynku Komendy Miejskiej Policji w Kaliszu ul. Jasna 3.
Numer ogłoszenia: 402912 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Remontowo-Budowlane Komendy Wojewódzkiej Policji , ul. Dąbrowskiego 17a, 60-838 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412550, 8417766, faks 061 8473119.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż systemu telewizji przemysłowej wg zestawienia w budynku Komendy Miejskiej Policji w Kaliszu ul. Jasna 3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż systemu telewizji przemysłowej wg zestawienia(Kamera kolorowa wandaloodporna MTC- MIR 8362 kompresji H.264 lub równoważna Rejestrator cyfrowy kanałowy BCS-16 kompresji video H.264 lub równoważny Zasilacz buforowy 12V.10A.17 Ah Akumulator 12V.17 Ah Zasilacz UPS F 450 PRO lub równoważny Konwerter sygnału 4 kanałowy Monitor kolor LCP 25 Uchwyt monitora Dysk twardy 750 GB Montaż i uruchomienie systemu telewizji przemysłowej) w ramach realizowanego zadania Przebudowa pomieszczeń dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w budynku Komendy Miejskiej Policji w Kaliszu ul. Jasna 3..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 31.64.40.00 - Różne rejestratory danych 31.68.25.10 - Awaryjne układy energetyczne 31.71.14.21 - Magnetrony 32.32.31.00 - Kolorowe monitory wideo 44.21.23.20 - Konstrukcje różne 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki uważa się za spełnione, gdy: -Wykonawcy wypełnią oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawca wypełni oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca wypełni oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -Wykonawca wypełni oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrbkwp.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakłady Remontowo- Budowlane Komendy Wojewódzkiej w Poznaniu
ul. Dąbrowskiego 17a
60-838 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakłady Remontowo- Budowlane Komendy Wojewódzkiej w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 17a 60-838 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa kamizelek odblaskowych, dla dzieci, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
- Budowa naukowego placu zabawna terenie Szkoły Podstawowej im. Bronisława Szwarca Nr 51 na osiedlu Lecha 37 w Poznaniu
- Zakup i dostawa odczynników dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej - Pracownia Biologii Molekularnej
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku - rękawiczki
- Wykonanie modernizacji systemów sterowania AV w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Rozbudowa pasa drogowego ulicy Pokrzywno w rejonie skrzyżowania z ulicą Torową i Urszulanek w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- IMPLEMENTACJA SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH OPARTYCH NA ODNAWIALNYCH ŹRÓDŁACH ENERGII DLA SOIA
- "Dostawa serwera, macierzy dyskowej, zasilaczy awaryjnych i dysków do urządzenia NAS dla Gminy w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Susiec""
- Dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- "Dostawa serwera, macierzy dyskowej, zasilaczy awaryjnych i dysków do urządzenia NAS dla Gminy w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Susiec""
- Wykonanie mosiężnej obudowy bramek wejściowych przy stołówce i w holu głównym w budynku MEN
- Zakup sprzętu komputerowego, serwerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego"
więcej: Dysk magnetyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.