Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-28
Częstochowa: Przebudowa i remont obiektów Młodzieżowego Domu Kultury w Częstochowie przy ul. Łukasińskiego 68: Sala Widowiskowa, Domek Orkiestry - II etap.
Numer ogłoszenia: 40278 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont obiektów Młodzieżowego Domu Kultury w Częstochowie przy ul. Łukasińskiego 68: Sala Widowiskowa, Domek Orkiestry - II etap..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa. Do najważniejszych robót należy wykonanie: I. Sala Widowiskowa z łącznikem (bez pokrycia dachu). 1.docieplenie budynku od zewnątrz styropianem i wykończenie tynkiem mineralnym, 2.wymian stolarki okiennej i drzwiowej, 3.przystosowanie sali widowiskowej do korzystania przez osoby niepełnosprawne, 4.wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej, centralnego ogrzewania i wodno - kanalizacyjnej bez przyłączy i odwodnienia drogi dojazdowej, które przeznaczono do wykonania w I etapie realizacji zadania, 5.wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej, siłowej, odgromowej i audiotechnicznej, 6.wykonanie instalacji wentylacji nawiewno - wywiewnej; II. Domek Orkiestry 1.docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz wełną mineralną + folia termoizolacyjna, 2.wykonanie od strony południowej budynku wiatrołapu z ceglanym portalem wejściowym, 3.wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz zamontowanie rolet antywłamaniowych od wewnątrz, 4. wykonanie nowego pokrycia dachowego, wymiana obróbek blacharskich rynien, rur spustowych i odgromienia, 5.wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej nawiewno-wywiewnej, 6.wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej, centralnego ogrzewania i wodno - kanalizacyjnej, 7.wykonanie przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej; III.wykonanie instalacji alarmowych (sygnalizacja włamania i napadu oraz pożaru) dla obiektów Młodzieżowego Domu Kultury - Sali Widowiskowej i Domku Orkiestry; IV.zagospodarowanie terenu przed Domkiem Orkiestry poprzez wykonanie nowej nawierzchni, chodnika z kostki betonowej i wprowadzenie zieleni a także poprzez wyłożenie płytkami klinkierowymi schodów zewnętrznych prowadzących na placyk oraz odnowienie murków oporowych otaczających placyk, odnowienie ogrodzenia, wymianę zniszczonych przęseł z siatki na kute i wymianę bramy od ul. Łukasińskiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.21.71 - Ośrodki rozrywki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.21.71 - Roboty budowlane w zakresie centrów rozrywki Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Na etapie składania wniosków wadium nie jest wymagane . Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 21 000,00 zł ( słownie dwadzieścia jeden tysięcy złotych) przy złożeniu oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej ; 4) dysponują osobami, które będą pełnić funkcje kierowników robót w następujących specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych,wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 8 000 m3 i wartości nie mniejszej niż 2 mln zł brutto. Jeżeli liczba wykonawców, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających warunki uczestnictwa będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy udokumentują największą liczbę zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 8 000 m3 i wartości nie mniejszej niż 1 mln zł brutto. Jeżeli więcej niż jeden wykonawca uplasuje się na 5 miejscu, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich tych wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ; 3) Wykaz, zawierający imiona i nazwiska osób, które będą sprawować funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót wraz z ich uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych,wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla ww osób, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert; 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych; 7) Sporządzony przez Wykonawcę Wykaz zrealizowanych zadań wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 8 000 m3 i wartości 2 mln zł brutto oraz robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 8 000 m3 i wartości 1 mln zł brutto. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres budowy, przebudowy lub remontu, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, kubaturę budynku, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego; 8) Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np. Referencje. Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) uprawnioną (e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących wniosek do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do wniosku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Przywrócenie do funkcjonalności terenów i obiektów zdegradowanych przy szpitalu powiatowym w Prudniku" - Rewitalizacja terenów Powiatu Prudnickiego
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szkoły poprzez rozbudowę i przebudowę istniejących budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





