Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-09
Łuków: Dostawa licencji na oprogramowanie oraz sprzętu komputerowego i sieciowego
Numer ogłoszenia: 40270 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta , ul. Międzyrzecka 70, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7980603, faks 025 7986220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zs3.lukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji na oprogramowanie oraz sprzętu komputerowego i sieciowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa 16 licencji na oprogramowanie graficzne nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 1 do SIWZ (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 2 do SIWZ), 2. Dostawa 16 licencji na oprogramowanie graficzne o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 3 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 4 do SIWZ), 3. Dostawa 16 licencji na oprogramowanie do obróbki video o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 6 do SIWZ). 4. Dostawa 10 zaciskarek wtyków o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 7 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 8 do SIWZ). 5. Dostawa 10 testerów kabli sieciowych i telefonicznych o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 9 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 10 do SIWZ). 6. Dostawa 10 przełączników sygnału audio video PC o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 11 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 12 do SIWZ). 7. Dostawa 10 routerów bezprzewodowych o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 13 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 14 do SIWZ). 8. Dostawa 10 opakowań po 100 sztuk każde wtyków RJ45 ACT uniwersalnych o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 15 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 16 do SIWZ). 9. Dostawa 20 gniazd RJ45 Cat5e AMP o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 17 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 18 do SIWZ). 10. Dostawa11 klawiatur komputerowych dostosowanych do języka rosyjskiego. o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 19 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 20 do SIWZ). 11. Dostawa 10 licencji na program tłumacz komputerowy języka rosyjskiego o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 21 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 22 do SIWZ). 12. Dostawa 3 pamięci przenośnych typu Pendrive o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 23 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 24 do SIWZ). 13. Dostawa 10 licencji na multimedialnych słowników rosyjsko-polskich i polsko-rosyjskich o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 25 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 26 do SIWZ). 14. Dostawa 15 licencji na grę edukacyjną symulator farmy. o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 27 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 28 do SIWZ). 15. Dostawa 10 paczek (po 100 sztuk każda) osłonek wtyku RJ45 o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 29 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 30 do SIWZ). 16. Dostawa 10 szaf krosowniczych o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 31 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 32 do SIWZ). 17. Dostawa 10 paneli krosowniczych o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 33 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 34 do SIWZ). 18. Dostawa 10 kart sieciowych USB Wi-Fi o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 35 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 36 do SIWZ). 19. Dostawa 10 noży krosowniczych o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 37 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 38 do SIWZ). 20. Dostawa 10 ściągaczy do izolacji o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 39 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 40 do SIWZ). 21. Dostawa 10 serwerów wydruku o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 41 do SIWZ; (ofertę na tą część należy złożyć na formularzu - Załączniku Nr 42 do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.90.00.00-7, 48.50.00.00-3, 32.40.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załącznika 43 i 44 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załącznika 43 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załącznika 43 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załącznika 43 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załącznika 43 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zs3.lukow.pl/pliki/ogloszenia.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://zs3.lukow.pl/pliki/ogloszenia.php.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Nr 3 w Łukowie, Ul. Międzyrzecka 70, 21-400 Łuków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.04.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Daj sobie szansę nr umowy 413 POKL.9.02.00-06-060/10-00 Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oprogramowania graficznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 16 licencji na oprogramowanie graficzne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa licencji na oprogramowanie graficzne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 16 licencji na oprogramowanie graficzne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa licencji na oprogramowanie do obróbki video.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 16 licencji na oprogramowanie do obróbki video.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa zaciskarek wtyków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 zaciskarek wtyków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa testerów kabli sieciowych i telefonicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 testerów kabli sieciowych i telefonicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa przełączników sygnału audio video PC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 przełączników sygnału audio video PC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa routerów bezprzewodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 routerów bezprzewodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa wtyków RJ45.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 opakowań po 100 sztuk każde wtyków RJ45.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa gniazd RJ45 Cat5e AMP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20 gniazd RJ45 Cat5e AMP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa klawiatur komputerowych dostosowanych do języka rosyjskiego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa11 klawiatur komputerowych dostosowanych do języka rosyjskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa licencji na program tłumacz komputerowy języka rosyjskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 licencji na program tłumacz komputerowy języka rosyjskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa pamięci przenośnych typu Pendrive.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 pamięci przenośnych typu Pendrive.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa licencji na multimedialnych słowników rosyjsko-polskich i polsko-rosyjskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 licencji na multimedialnych słowników rosyjsko-polskich i polsko-rosyjskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa licencji na grę edukacyjną symulator farmy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 15 licencji na grę edukacyjną symulator farmy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa osłonek wtyku RJ45.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 paczek (po 100 sztuk każda) osłonek wtyku RJ45.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa szaf krosowniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 szaf krosowniczych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa paneli krosowniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 paneli krosowniczych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa kart sieciowych USB Wi-Fi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 kart sieciowych USB Wi-Fi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa noży krosowniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 noży krosowniczych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawa ściągaczy do izolacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 ściągaczy do izolacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dostawa serwerów wydruku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 serwerów wydruku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1259L odcinek Łuków - Podgaj
- Rozbudowa wybranych odcinków sieci wodociągowej
- Rewitalizacja Placu Narutowicza w m. Łuków
- Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu w ośrodku rdzennym MOF Łukowa - mieście Łuków na potrzeby bezpieczeństwa mieszkańców MOF Łukowa
- USŁUGA TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
- Dostawa mebli na potrzeby SPZOZ w Łukowie w ramach projektu: "Przebudowa, modernizacja oraz doposażenie SOR i pracowni diagnostycznych"
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Pokój w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Modernizacja sieci teleinformatycznej i elektrycznej oraz serwerowni na potrzeby projektu "Rozwój e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Koźmin Wielkopolski"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy w Mucharzu
- Dostawa prozdrowotnego wyposażenia biurowego dla pracowników Szpitala św. Leona sp. z o.o.
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu. II Postępowanie
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.