Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-29
Wągrowiec: Przygotowanie i dostawa posiłków w formie pełnego obiadu do placówek oświatowych Gminy Wągrowiec
Numer ogłoszenia: 402638 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2680801, faks 067 2680803.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.wagrowiec.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa posiłków w formie pełnego obiadu do placówek oświatowych Gminy Wągrowiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dostawa posiłków w formie pełnego obiadu do placówek oświatowych: - Zespół Szkół Żelice dla 49 osób - Filia Rudnicze dla 3 osób -Szkoła Podstawowa Łaziska dla 14 osób -Szkoła Podstawowa Sienno dla 12 osób -Gimnazjum w Rąbczynie dla 10 osób. Liczba posiłków może ulec zmianie - zmniejszyć się lub zwiększyć o 20 % Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przygotowanie posiłków w formie pełnego obiadu i dowóz do placówek oświatowych Gminy Wągrowiec tj. 88 porcji obiadowych x 5 dni w tygodniu. Liczba posiłków może ulec zmianie - zmniejszyć się lub zwiększyć o 20 % Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. Posiłki przygotowane przez Wykonawcę pod względem technologii wykonania i jakości spełniać muszą normy określone przez Instytut Żywienia Dzieci i Młodzieży. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonane ze świeżych produktów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. Posiłek obiadowy powinien dostarczać około 30% do 40% całodziennego zapotrzebowania uczniów w wieku od 6 do 15 roku życia na energię i składniki pokarmowe- zalecana wartość odżywcza (norma średnioważona) wynosi 2380 kcal. Porcja obiadowa ucznia szkoły podstawowej i gimnazjum. PRODUKT ILOŚĆ W GRAMACH ZUPY 200-300 MIĘSO,RYBA 150-200 SURÓWKI,WARZYWA 150 ZIEMNIAKI,RYŻ, MAKARON 170-200 Posiłki Wykonawca będzie dostarczał we własnym zakresie w termicznych naczyniach jednorazowych ze sztućcami, które posiadają atest, odpowiednio zabezpieczone przed zniszczeniem, zabrudzeniem, dowożone w torbach lub pojemnikach termoizolacyjnych i pozostawione w placówce do czasu wydania w tych pojemnikach. Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis do wiadomości uczniów i personelu w sposób zwyczajowo przyjęty najpóźniej przed obiadem w pierwszy dzień w którym obowiązuje. Środek transportu musi spełniać wymagania sanitarno-epidemiologiczne. Godziny dostarczania posiłków odbywać się będą w godzinach od 11.30 do 13.30 Szczegółowy harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali w porozumieniu z Dyrektorami szkół.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie; 3) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 6) złożą pisemne oświadczenie o spełnianiu powyższych warunków. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez stwierdzenie: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełnia wymagania zamawiającego, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają takiego wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; 3) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) oświadczeń, stanowiących załącznik nr 2 i 3 do niniejszej specyfikacji; 5) kalkulacja ceny jednostkowej; 6) wykazu usług, które wykonają podwykonawcy (np. transport) zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.wagrowiec.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wągrowcu, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, pok.206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wągrowcu, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, pok.206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Świadczenie usług w zakresie sporządzania projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy w granicach administracyjnych gminy W-c
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wągrowcu
- "Zakup ciągnika rolniczego wraz z ramieniem i głowicą"
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków uczniom do szkół na terenie Gminy Radziłów w 2026 roku
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. ŚW. JANA PAWŁA II W SIECHNICACH
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





