eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WągrowiecPrzygotowanie i dostawa posiłków w formie pełnego obiadu do placówek oświatowych Gminy Wągrowiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Wągrowiec: Przygotowanie i dostawa posiłków w formie pełnego obiadu do placówek oświatowych Gminy Wągrowiec
Numer ogłoszenia: 402638 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2680801, faks 067 2680803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.wagrowiec.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa posiłków w formie pełnego obiadu do placówek oświatowych Gminy Wągrowiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dostawa posiłków w formie pełnego obiadu do placówek oświatowych: - Zespół Szkół Żelice dla 49 osób - Filia Rudnicze dla 3 osób -Szkoła Podstawowa Łaziska dla 14 osób -Szkoła Podstawowa Sienno dla 12 osób -Gimnazjum w Rąbczynie dla 10 osób. Liczba posiłków może ulec zmianie - zmniejszyć się lub zwiększyć o 20 % Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przygotowanie posiłków w formie pełnego obiadu i dowóz do placówek oświatowych Gminy Wągrowiec tj. 88 porcji obiadowych x 5 dni w tygodniu. Liczba posiłków może ulec zmianie - zmniejszyć się lub zwiększyć o 20 % Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. Posiłki przygotowane przez Wykonawcę pod względem technologii wykonania i jakości spełniać muszą normy określone przez Instytut Żywienia Dzieci i Młodzieży. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonane ze świeżych produktów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. Posiłek obiadowy powinien dostarczać około 30% do 40% całodziennego zapotrzebowania uczniów w wieku od 6 do 15 roku życia na energię i składniki pokarmowe- zalecana wartość odżywcza (norma średnioważona) wynosi 2380 kcal. Porcja obiadowa ucznia szkoły podstawowej i gimnazjum. PRODUKT ILOŚĆ W GRAMACH ZUPY 200-300 MIĘSO,RYBA 150-200 SURÓWKI,WARZYWA 150 ZIEMNIAKI,RYŻ, MAKARON 170-200 Posiłki Wykonawca będzie dostarczał we własnym zakresie w termicznych naczyniach jednorazowych ze sztućcami, które posiadają atest, odpowiednio zabezpieczone przed zniszczeniem, zabrudzeniem, dowożone w torbach lub pojemnikach termoizolacyjnych i pozostawione w placówce do czasu wydania w tych pojemnikach. Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis do wiadomości uczniów i personelu w sposób zwyczajowo przyjęty najpóźniej przed obiadem w pierwszy dzień w którym obowiązuje. Środek transportu musi spełniać wymagania sanitarno-epidemiologiczne. Godziny dostarczania posiłków odbywać się będą w godzinach od 11.30 do 13.30 Szczegółowy harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali w porozumieniu z Dyrektorami szkół.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie; 3) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 6) złożą pisemne oświadczenie o spełnianiu powyższych warunków. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez stwierdzenie: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełnia wymagania zamawiającego, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają takiego wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; 3) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) oświadczeń, stanowiących załącznik nr 2 i 3 do niniejszej specyfikacji; 5) kalkulacja ceny jednostkowej; 6) wykazu usług, które wykonają podwykonawcy (np. transport) zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.wagrowiec.wlkp.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wągrowcu, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, pok.206.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wągrowcu, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, pok.206.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.