Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-23
Mściwojów: Remont budynków świetlic wiejskich w: Godziszowej, Luboradzu, Siekierzycach, przebudowa i remont świetlicy wiejskiej w Zimniku
Numer ogłoszenia: 402422 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mściwojów , Mściwojów 43, 59-407 Mściwojów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8728522 w. 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msciwojow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków świetlic wiejskich w: Godziszowej, Luboradzu, Siekierzycach, przebudowa i remont świetlicy wiejskiej w Zimniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w przedmiarach robót i projekcie technicznym stanowiących integralną część SIWZ. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej obiektu przeznaczonego do remontu, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem w które wchodzi: a/ Remont świetlicy wiejskiej w Luboradzu polegający na: - robotach rozbiórkowych. - robotach budowlanych, - robotach instalacji wod - kan, - robotach instalacji elektrycznej. b/ Remont świetlicy wiejskiej w Godziszowej polegający na: - robotach rozbiórkowych. - robotach budowlanych, - robotach instalacji wod - kan, - dojścia do budynku, - robotach instalacji elektrycznej. c/ Remont świetlicy wiejskiej w Siekierzycach polegający na: - robotach budowlanych, - robotach instalacji wod - kan, - robotach instalacji elektrycznej. d/ Przebudowa z częściową rozbiórką świetlicy wiejskiej w Zimniku polegającą na: - robotach rozbiórkowych. - robotach budowlanych, - robotach instalacji wod - kan, - robotach instalacji elektrycznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 15.000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp i złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, 1.2 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i złożą dokumenty to potwierdzające, 1.3 remontowali obiekt o takim samym charakterze o wartości brutto powyżej 500.000,00 zł, 1.4 dysponują osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami są wpisane do właściwej izby samorządu zawodowego w branży budowlanej, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia budowlane, 1.5 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a. posiadają ubezpieczenie o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 złotych, bez ograniczeń sumy ubezpieczenia oraz z dodatkową klauzulą odpowiedzialności za podwykonawcę, b. wniosą wadium w wymaganym terminie, w wysokości i formie zgodnie z zapisami rozdziału IX. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według metody - zero - jedynkowej - czyli - spełnia/nie spełnia, na postawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń i wymaganych załączników. 3. Niespełnienie któregokolwiek z warunków podmiotowych, mimo wezwania do uzupełnienia dokumentów, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale V jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp w z art.22 ust.1 - wg wzoru stanowiący załącznik; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia nin. postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości brutto powyżej 500.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (referencje) - wg wzoru stanowiącego załącznik, 1.4 wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane wymienione w rozdziale V pkt 1.4 wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia i zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, wg wzoru stanowiącego załącznik, 1.5 aktualną polisę OC, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z warunkiem określonym w rozdziale V pkt 1.5 lit. a, 1.6 dokument potwierdzający wniesienie wadium, w kwocie i w jednej z form, na zasadach określonych w rozdziale IX . 2. Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, lub osobę upoważnioną. 3. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty wymienione w punktach od 1.1 do 1.5 składa ten z Wykonawców, który spełnia ten warunek..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.msciwojow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.msciwojow.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Mściwojów, Mściwojów 43, 59-407 Mściwojów (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..
INNE PRZETARGI MŚCIWOJÓW
więcej: przetargi MŚCIWOJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





