Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-09
Nowy Wiśnicz: Przeprowadzenie poradnictwa i warsztatów w ramach projektu systemowego Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Nowy Wiśnicz współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 40236 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Wiśniczu , Rynek 6, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 14 68 509 42, 61 283 07, faks 14 61 283 07.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie poradnictwa i warsztatów w ramach projektu systemowego Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Nowy Wiśnicz współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie poradnictwa i warsztatów w ramach projektu systemowego Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Nowy Wiśnicz współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie realizowane będzie w formie poradnictwa i warsztatów w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębną część.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przeprowadzenie poradnictwa i warsztatów w ramach projektu systemowego Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Nowy Wiśnicz współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego do wysokości 10 % zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy. (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy. (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy. (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie, certyfikaty oraz inne dokumenty potwierdzające wykształcenie, niezbędne do realizacji zakresu przedmiotu zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ pkt I. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wg załącznik nr 6 do SIWZ. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy. (zał. nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
* Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. * Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ, * Oświadczenie osoby fizycznej - wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ, * Wzór umowy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Powołując się na art. 144 ust.1 ustawy, zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy, 2) jeżeli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, 3) wystąpienia ważnych dla stron powodów, 4) zmiany mogą dotyczyć: okresu obowiązywania umowy, terminu zapłaty, innych istotnych elementów umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Wiśniczu Rynek 6, 32-720 Nowy Wiśnicz lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Wiśniczu Rynek 6, 32-720 Nowy Wiśnicz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja oraz przeprowadzenie warsztatów terapeutycznych z zakresu kompetencji społecznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja oraz przeprowadzenie warsztatów terapeutycznych z zakresu kompetencji społecznych - 25 godzin zegarowych/16 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja oraz przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa z psychologiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja oraz przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa z psychologiem - min. po 2 godziny zegarowe dla każdej osoby/16 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja oraz przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa z pedagogiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja oraz przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa z pedagogiem - po 2 godziny zegarowe dla każdej osoby / 16 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja oraz przeprowadzenie warsztatów z doradcą zawodowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja oraz przeprowadzenie warsztatów z doradcą zawodowym - 20 godzin zegarowych /16 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.31.23.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja oraz przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa z psychologiem i logopedą dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja oraz przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa z psychologiem i logopedą dla dzieci - psycholog 40 godzin zegarowych, logopeda 35 godzin zegarowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja oraz przeprowadzenie warsztatów z zakresu prowadzenia gospodarstwa domowego i zarządzania budżetem domowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja oraz przeprowadzenie warsztatów z zakresu prowadzenia gospodarstwa domowego i zarządzania budżetem domowym - 20 godzin zegarowych/16 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Organizacja oraz przeprowadzenie warsztatów z fryzjerką i wizażystką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja oraz przeprowadzenie warsztatów z fryzjerką i wizażystką - 20 godzin zegarowych/16 osób (10 godzin warsztatów z wizażystką oraz 10 godzin warsztatów z fryzjerką).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2074K Żegocina - Kamionna w miejscowości Kamionna
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2082K Olchawa - Leszczyna w miejscowości Leszczyna
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2072K Leszczyna - Nowe Rybie w miejscowości Ujazd i Rdzawa
- Dostawy warzyw świeżych - wiosna do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
- Naprawa nawierzchni asfaltowej dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Bocheńskiego
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Świadczenie usług diagnostycznych i kompensujących dla dzieci w pieczy zastępczej oraz usług wspierających dla ich opiekunów oraz wychowanków pieczy zastępczej będących w procesie usamodzielnienia.
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- Realizacja specjalistycznych konsultacji dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne
- "Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii" - realizowane w 4 częściach
- Przeprowadzenie 25 szkoleń z pakietu MS Office dla pracowników Politechniki Warszawskiej
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.