Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kutno: dostawa pokrowców do samolotu TS-11 "Iskra" Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: 2 Baza Materiałowo-Techniczna, do kontaktów: mjr Jacek Fijołek, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2536796 wew. 147, fax 024 2544808, e-mail: zamowienia@2bmt.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.2bmt.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pokrowców do samolotu TS-11 "Iskra". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 2 Baza Materiałowo-Techniczna, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pokrowców do samolotu TS-11 "Iskra", wymienionych w załączniku nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kod CPV-35341000-6 - części statków powietrznych. Na dostarczone pokrowce wykonawca winien udzielić minimum 12-miesięcznego okresu przydatności do użytku, liczonego od daty przyjęcia przez odbiorcę. Oferowane pokrowce muszą spełniać wymagania techniczne zawarte w załączniku nr 5 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Informacje o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego zawarte są w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 35.34.10.00 - Części statków powietrznych Kod CPV wg słownika 2008: 34.73.10.00 - Części statków powietrznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 10 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: J.w.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2bmt.pl. Opłata: 23,18 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego (płatność w kasie 2BMT) lub może być ona przesłana pocztą na pisemny wniosek kierowany na adres podany w pkt I 1 do dnia 07.09.2006 r. godz. 15:00 (opłata przelewem na konto wskazane przez zamawiającego w fakturze). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.09.2006, godzina 11:30, 2 Baza Materiałowo-Techniczna, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, budynek nr 38 (klub żołnierski).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.07.2006.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Kutno"
- Modernizacja energetyczna budynków OSP
- Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
więcej: przetargi w Kutnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





