eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa fabrycznie nowej piaskarki - posypywarki i pługa odśnieżnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Grudziądz: Dostawa fabrycznie nowej piaskarki - posypywarki i pługa odśnieżnego.
Numer ogłoszenia: 402302 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Ignacego Paderewskiego 233, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 4648257, faks 0-56 4648257.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej piaskarki - posypywarki i pługa odśnieżnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zamówienie podzielone jest na dwa zadanie i obejmuje: - Zadanie nr 1: dostawę fabrycznie nowej piaskarki-posypywarki - Zadanie nr 2: dostawę fabrycznie nowego pługa odśnieżnego 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do siwz. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (wraz z częściami i podzespołami umożliwiającymi zamontowanie, podłączenie i sterowanie) do siedziby zamawiającego tj. do Powiatowego Zarządu Dróg w Grudziądzu, ul. Paderewskiego 233 własnym transportem i na własny koszt oraz ryzyko w uzgodnionym z Zamawiającym terminie. Wraz ze sprzętem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jakość oferowanego sprzętu. 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na okres nie krótszy niż 24 miesiące liczone od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi operatorskiej dostarczonego sprzętu. 6) Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu w okresie gwarancji oraz serwis pogwarancyjny w miejscu użytkowania . 7) Producent sprzętu musi posiadać wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością ISO w zakresie projektowania, produkcji, sprzedaży i serwisu urządzeń komunalnych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40-4, 43.31.31.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - (wg zał. nr 5 do siwz - w oryginale) - oddzielnie dla każdego zadania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy (oddzielnie dla każdego zadania) b. podpisany projekt umowy (załącznik nr 6 do siwz) c. karty katalogowe bądź inne dokumenty umożliwiające weryfikację proponowanego sprzętu pod względem posiadania wymaganych parametrów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić w następujących okolicznościach : 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) zaistnienia, po zawarciu umowy, siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgrudziadzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Paderewskiego 233 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Paderewskiego 233 86-300 Grudziądz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1- dostawa fabrycznie nowej piaskarki-posypywarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe dane techniczno - eksploatacyjne piaskarki-posypywarki: - zasobniki na materiał uszorstniający wykonane ze stali węglowej (dwustopniowo zabezpieczonej antykorozyjnie) o pojemności 5 m3 - układ napędowy niezależny od nośnika, silnik wysokoprężny, dwucylindrowy o mocy min 11 KW chłodzony powietrzem - silnik wysokoprężny pracujący na dwóch zakresach obrotów (jałowe i robocze) - szerokość posypywania od 2,0 m do 8 m (zmiana co 0,2 m) - możliwość posypywania materiałami typu sól, piasek, mieszanka piasku z solą lub inny materiał uszorstniający - napęd hydrauliczny taśmy oraz talerza rozsypującego - zakres regulacji gęstości posypywania solą w zakresie do 5 - 40 g/m2- sól - zakres regulacji gęstości posypywania materiałami uszorstniającymi w zakresie do 30 - 320 g/m2- mieszanka piasku z solą - podawanie materiału uszorstniającego poprzez przenośnik taśmowy poruszający się po płycie z tworzywa o niskim współczynniku tarcia z pominięciem rolek podporowych - krata (sita) zabezpieczająca przed przedostaniem się dużych frakcji materiałów - regulowana wysokość urządzenia rozsypującego w zależności od rodzaju nośnika - rynna zsypowa oraz talerz rozsypujący wykonane ze stali kwasoodpornej - wodoodporna plandeka ochronna - pulsująca lampa ostrzegawcza w kolorze żółtym oraz światło robocze zamontowane z tyłu posypywarki umożliwiające obserwację posypywania w nocy - układ sterowania z kabiny nośnika - elektryczny zapewniający: uruchomienie / wyłączenie silnika piaskarki , załączanie oświetlenia ostrzegawczego, roboczego - ruchomy mechanizm zapobiegający zawieszaniu się materiałów - podpory demontażowe z mechanizmem korbowym do magazynowania posypywarek z możliwością podnoszenia i opuszczania - 4 szt. do jednej posypywarki - kolor posypywarki - pomarańczowy - drabinka + podest.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa fabrycznie nowego pługa odśnieżnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe dane techniczno -eksploatacyjne pługa odśnieżnego jednostronnego o parametrach: - fabrycznie nowy, rok produkcji 2013 - wyposażony w płytę czołową umożliwiająca montaż do wszystkich typów samochodów ciężarowych wykonaną wg normy DIN 76060 - odkładnica stalowa z lemieszem przymocowana do wyprofilowanego szkieletu stalowego - wyposażony w segmentowe lemiesze wykonane ze specjalnej trudnościeralnej gumy w ilości min. 6 szt. - wyposażony w siłownik pneumatyczny połączony za pomocą szybkozłączy z układem pneumatycznym samochodu, pozwalający na wykonywanie funkcji podnoszenia i opuszczania oraz pływania - szerokość odśnieżania minimum2700 mm - szerokość odkładnicy: 3000 - 3200 mm - ilość segmentów lemiesza - 2 szt. - skręt odkładnicy - ręcznie za pomocą drążka stalowego z możliwością montażu po obu stronach pługa - sterowanie pługiem (prawo/lewo) - z kabiny kierowcy - wyposażony w światła drogowe, pozycyjne i kierunkowskazy oraz światła obrysowe - kolor pługa pomarańczowy - producent pługa musi posiadać wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością ISO w zakresie projektowania, produkcji, sprzedaży i serwisu urządzeń komunalnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.31.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.